Bunker Hill 26 en 27 augustus

Hoe zorgen we dat we met de hele squad weer gezellig bij elkaar staan zoals vorige maand? Vrijdag op tijd komen of aangeven bij de organisatie?
 
Degene die eerst komt reserveert een paar plaatsen, maakt een foto van het hele kampement en zet die in dit topic zodat ik jullie zaterdag ook kan vinden =P
 
Degene die eerst komt reserveert een paar plaatsen, maakt een foto van het hele kampement en zet die in dit topic zodat ik jullie zaterdag ook kan vinden =P

Niet heel moeilijk... vind het oude T3 Volkswagen busje en je staat bij ACN. Ik heb m'n dak open staan
 
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Word wel lastig als de orga beslist dat er geen reservering mogelijk is voor ons team omdat het druk is zoals gebeurde bij de vorige BH.
 
En anders vraag je een aantal willekeurige airsofters of ze toevallig iemand van ACN hebben gezien.
Zo heb ik jullie in Juli gevonden :p
 
Is er nog een plek over in een squad voor 2 personen, kom namelijk met een vriend (introduce). Zou wel leuk zijn als m'n maat en ik van te voren een squad hebben :)
 
Is er nog een plek over in een squad voor 2 personen, kom namelijk met een vriend (introduce). Zou wel leuk zijn als m'n maat en ik van te voren een squad hebben :)

Volgens mij gaan wij als ACN en forumleden heel BC beslaan. Super vet!! @Tolgun gewoon erbij komen staan, en je komt er vanzelf bij :) komt helemaal goed.

Je headset kabel komt ook van Qtac, die was er sneller dan op de website staat.

Ja, dat is ook weer het "probleem" niks is op orde daar.. de T&T werkte ook niet goed remember?
 
Hé mooie mannen! Onwijs veel zin in komend weekend.

Met ACN'ers gaan we Ares eens 'n poepie laten ruiken!

Heb eigenlijk wel nog een vraagje aan jullie voor mijn +1.. heeft iemand toevallig een combat pants (maat M/L) te leen? Would really appreciate! :)

Wij zijn er zelf zaterdagochtend; @Tactical Bear @Jan zou tof zijn als we onze tent nog ergens tussendoor kunnen proppen in de buurt van jullie! <3
 
Nou wil ik het er niet inwrijven bij de mensen die niet komen, maar check het weer!

Kan er misschien een ACN opblaaszwembad geregeld worden van waaruit we in dekking kunnen liggen met een glaasje prik en een parasol?
 
Hé mooie mannen! Onwijs veel zin in komend weekend.

Met ACN'ers gaan we Ares eens 'n poepie laten ruiken!

Heb eigenlijk wel nog een vraagje aan jullie voor mijn +1.. heeft iemand toevallig een combat pants (maat M/L) te leen? Would really appreciate! :)

Wij zijn er zelf zaterdagochtend; @Tactical Bear @Jan zou tof zijn als we onze tent nog ergens tussendoor kunnen proppen in de buurt van jullie! <3

Ik heb nog een MARPAT Woodland outfit mocht dat nodig zijn Joris. Maatje M. Simpele broek (geen pads ofzo) maar werkt wel goed en zat altijd lekker bij mij. En als je beetje op tijd bent zaterdag dan hebben ze vast nog wel een goede plek.. anders moeten we maar even improviseren.. we kunnen alleen niks beloven denk ik :(

Nou wil ik het er niet inwrijven bij de mensen die niet komen, maar check het weer!

Kan er misschien een ACN opblaaszwembad geregeld worden van waaruit we in dekking kunnen liggen met een glaasje prik en een parasol?

Oh! Dat ziet er echt heerlijk uit.. perfect weer om te skirmen! Wel goed drinken he mannen! :p
 
Ik zou er zijn echter door onvoorziene omstandigheden moet ik deze BH aan mij voorbij laten gaan.

Baalt als een stekker.
 
Hier is nog een sniper beschikbaar voor een squad :p

At your service! :)
 
Als je het maar beter doet dan First Leutenant Sobel, @Jan !

6a8bb492875c8db7a83bd803f294d4b0--band-of-brothers-leather-jackets.jpg


(Ik zit midden in Band of Brothers)
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Als het echt zo warm wordt neem ik mn garand wel mee en ga ik schieten op de achterlijn =P
Vorig jaar was het ook zo warm in dit exacte weekend Bunker Hill.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
Haha goed idee, dan help ik je mee met de rest te coveren ;)
Als het echt zo warm wordt neem ik mn garand wel mee en ga ik schieten op de achterlijn =P
Vorig jaar was het ook zo warm in dit exacte weekend Bunker Hill.