Degene die eerst komt reserveert een paar plaatsen, maakt een foto van het hele kampement en zet die in dit topic zodat ik jullie zaterdag ook kan vinden =P
Je headset kabel komt ook van Qtac, die was er sneller dan op de website staat.Haha held. Ik weet alleen niet zeker of ze er dan al zijn. Ik ben erg ontevreden over Qtac op het moment.
Is er nog een plek over in een squad voor 2 personen, kom namelijk met een vriend (introduce). Zou wel leuk zijn als m'n maat en ik van te voren een squad hebben![]()
Je headset kabel komt ook van Qtac, die was er sneller dan op de website staat.
Hé mooie mannen! Onwijs veel zin in komend weekend.
Met ACN'ers gaan we Ares eens 'n poepie laten ruiken!
Heb eigenlijk wel nog een vraagje aan jullie voor mijn +1.. heeft iemand toevallig een combat pants (maat M/L) te leen? Would really appreciate!
Wij zijn er zelf zaterdagochtend; @Tactical Bear @Jan zou tof zijn als we onze tent nog ergens tussendoor kunnen proppen in de buurt van jullie! <3
Nou wil ik het er niet inwrijven bij de mensen die niet komen, maar check het weer!
Kan er misschien een ACN opblaaszwembad geregeld worden van waaruit we in dekking kunnen liggen met een glaasje prik en een parasol?
Als het echt zo warm wordt neem ik mn garand wel mee en ga ik schieten op de achterlijn =P
Vorig jaar was het ook zo warm in dit exacte weekend Bunker Hill.