Gunfire.pl

Je kan toch alleen je retour verzendkosten terugkrijgen?

Ja, daar gaat het toch ook om? Want bij Gunfire kreeg ik gewoon free shipping. En volgensmij is het wettelijk verplicht dat een bedrijf de eerste verzendkosten moet terug betalen. De retour niet, maar die kan je via Paypal terug krijgen.
 
Dan de volgende keer maar Paypal gebruiken. De retour kosten komen iets hoger uit dan dat wat Gunfire wil vergoeden.
Enfin, pakketje bij een ander punt ingeleverd (Gamma) en daar namen ze hem zonder problemen aan.
 
28feb besteld en nog geen mailtje gehad dat t verstuurd is. Heb wel een gratis downgrade gevraagd... maar dat dat zolang duurt met een quick spring release system.. lijkt mij stug..
 
28feb besteld en nog geen mailtje gehad dat t verstuurd is. Heb wel een gratis downgrade gevraagd... maar dat dat zolang duurt met een quick spring release system.. lijkt mij stug..

Heeft bij mij wel eens 2 weken geduurd, tijdens de zomer vakantie vanwege drukte. Daarbij als je een bepaalde waarde wil moeten ze dat natuurlijk ook nog even testen. Ik zou gewoon rustig wachten tot het einde van de week en anders dan even een mailtje sturen met hoe lang het nog kan duren.

PS: Het is handig om jezelf even voor te stellen in het voorstel topic.
 
Heb wel een gratis downgrade gevraagd... maar dat dat zolang duurt met een quick spring release system..

Als het dan toch al een quick spring release system is, dan zou ik zowiezo zelf de downgrade uitvoeren en niet door Gunfire. Dan weet je tenminste ook precies wat voor veer je erin hebt gestopt en dat er niet vanalles mee uitgehaald is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevin visser
Dat
Als het dan toch al een quick spring release system is, dan zou ik zowiezo zelf de downgrade uitvoeren en niet door Gunfire. Dan weet je tenminste ook precies wat voor veer je erin hebt gestopt en dat er niet vanalles mee uitgehaald is.

Dat is mn 2e gedachte.. mja als nuchtere hollander (gratis) scheelt zelf kloten is altijd goed.. heb helaas hoop verhalen gehoord dat hun knippen en niet vervangen dus ga m zoiezo open schroeven. Geen idee of ik de downgrade nog kan afschaffen
 
Zal inderdaad wel een drukke periode zijn, of er is tekort (technisch) personeel.
Ik heb ook al eens een week naar een orderstatus zitten kijken voor deze daadwerkelijk verzonden was.

Geduld hebben dus, of inderdaad kijken of ze de modificatie af kunt zeggen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kevin visser
Zal inderdaad wel een drukke periode zijn, of er is tekort (technisch) personeel.
Ik heb ook al eens een week naar een orderstatus zitten kijken voor deze daadwerkelijk verzonden was.

Geduld hebben dus, of inderdaad kijken of ze de modificatie af kunt zeggen.

Heb ze indd mail verstuurd of de downgrade nog gecanceld kan worden en of t pakket direct verstuurd kan worden.. wil er mee knallen bij b&a 25 maart
 
Dat is wel raar, want ze zijn meestal wel traag met antwoorden, maar na een paar dagen heb je normaal gesproken toch wel een antwoord terug.
 
Had ik vorig jaar ook rond de IWA. Alle engels sprekende medewerkers zijn daar gewoon naar toe ofzo :D

Maar alle replicas die ik daar heb besteld met downgrade had ik binnen een week thuis tot nu toe.
 
Ik heb de downgrade bij Gunfire niet laten doen. Ik hoorde dat dat nogal bruut ging als er veel haast bij geboden was. Maar ook mijn replica was echt binnen 1,5 week binnen.
 
Ben 30 mei in polen ik ga deze winkel zeer zeker bezoeken ik lees op de poolse sites veel goeie feedback dus ben erg benieuwd!
 
Ook ik heb een bestelling gedaan bij gunfire.pl! daar had ik een jg mp5 besteld een EEB echt een super tof ding schoot er 5 keer mee thuis en deed hij t niet meer.... toen heb ik heel netjes een mail gestuurd naar gunfire plus een filmpje en foto's en exact uitgelegd wat er mee gebeurd was. Na een week nog steeds geen reactie toen heb ik zelf gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik hem maar moest terug sturen en dat was allemaal te vinden op de site.. ik op de site gelezen hoe het zou moeten en moest er mee akkoord gaan dat ik de verzendkosten zelf moest betalen. (27 euro) en zou mn geld terug gestort krijgen en niet een nieuwe opgestuurd gekregen.. met veel moeite en onzekerheid toch maar opgestuurd toen heb ik uit eindelijk 3 weken later geld terug gestort gekregen en verder nog steeds niks vernomen van gunfire zelf!

Wat een slechte kut zaak verkopen prima maar als er wat mee is zijn ze niet thuis!!
en vervolgens heb die replica nog geld gekost ook!

Dus ik ben erg op zoek naar dealer die CYMA of JG works verkoopt om dezelfde replica te halen.
 
Ook ik heb een bestelling gedaan bij gunfire.pl! daar had ik een jg mp5 besteld een EEB echt een super tof ding schoot er 5 keer mee thuis en deed hij t niet meer.... toen heb ik heel netjes een mail gestuurd naar gunfire plus een filmpje en foto's en exact uitgelegd wat er mee gebeurd was. Na een week nog steeds geen reactie toen heb ik zelf gebeld en toen kreeg ik te horen dat ik hem maar moest terug sturen en dat was allemaal te vinden op de site.. ik op de site gelezen hoe het zou moeten en moest er mee akkoord gaan dat ik de verzendkosten zelf moest betalen. (27 euro) en zou mn geld terug gestort krijgen en niet een nieuwe opgestuurd gekregen.. met veel moeite en onzekerheid toch maar opgestuurd toen heb ik uit eindelijk 3 weken later geld terug gestort gekregen en verder nog steeds niks vernomen van gunfire zelf!

Wat een slechte kut zaak verkopen prima maar als er wat mee is zijn ze niet thuis!!
en vervolgens heb die replica nog geld gekost ook!

Dus ik ben erg op zoek naar dealer die CYMA of JG works verkoopt om dezelfde replica te halen.

Volgende keer met paypal betalen en via daar de verzendkosten verhalen. Kijk eens op taiwangun voor CYMA of airsoftpro, maar goed ik bedoel als je ACM merken koopt schrijf je je gewoon in voor een loterij, waar je of dikke pech hebt en het de eerste keer al kapot gaat of heel veel geluk en alles blijft werken voor een lange tijd.