Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Maak je niet druk, ze zijn er altijd, en in grote getalen. Maar niet iedereen zit op dit forum he :smile:
Ik gok dat ik tot nu toe op de skirms zo'n 45 procent multicam/marpat/surpat of een variant erop zie, daaronder direct DPM of Smock, dan nog een paar ghillies, wat mensen in compleet zwart, en dan nog een klein groepje vanalles wat. ( DDR, Russisch, ww2, vietnam, noem het maar op. Ik moet zeggen dat er wel steeds meer Russisch komt.
Nice nog meer ruimte zeker het feit dat er 200 man kunnen komen als het helemaal is uitverkocht. Ik kom of in een soort rebel camo met camouflage broek en een green T-shirt of ik kom in flecktarn afhankelijk of ik er nog aan toe kom om dit te halen. Vandaag wel 2 paar schoenen gekocht . Een leren/goretex voor buiten tijdens slecht weer en eentje die heel goed ademt voor binnen en buiten bij goed weer.
Op deze foto het gedeelte met nummer 1.
Volgende jaar komt gedeelte 2 en het jaar daarop gedeelte 3.
Intotaal 21 hectare (210.000m2)
Gelijk aan 42 voetbalvelden
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.