Haha maak je geen zorgen! Jammer genoeg is het enige dat ik op beeld heb staan hoe ik spawn, mensen probeer mee te krijgen, en als eerste gehit wordt. Weinig spannends aan... denk dat het materiaal regelrecht de prullenbak in gaat. Jammer genoeg! Had jullie graag laten shinen!
Ben nu al mijn beeldmateriaal aan 't uploaden naar de pc,Haha maak je geen zorgen! Jammer genoeg is het enige dat ik op beeld heb staan hoe ik spawn, mensen probeer mee te krijgen, en als eerste gehit wordt. Weinig spannends aan... denk dat het materiaal regelrecht de prullenbak in gaat. Jammer genoeg! Had jullie graag laten shinen!
Denk dat als we daar meer misbruik van hadden gemaakt dat het ons vandaag een aantal suicide rushes bespaart. De extra range van snipers gaat vaak verloren dankzij de meters die ze weer achter de linie staan heb ik vandaag maar weer eens gemerkt. Maar snipers op linie krijgen is iets dat vaak een uitdaging is (he @Robin).
#later_hoorde_ik_dat_je_vooral_aan_het_inschieten_was_ipv_skirmen
Er waren wel een paar gasten die voor ons assault spelers net op de limieten liggen en dan verrekte lastig zijn om weg te tikken. Op die momenten is een precisie schot, met extra snelheid/gewicht (omdat die persoon voor jou lekker binnen je range zit) denk ik erg handig!I...ik niks extra's kunnen raken omdat de linie van de tegenpartij niet in de diepte was maar de breedte.
Wij zijn met een stuk of 5 a 6.Op 21 mei gaan we met een klein groepje ACN leden naar Ulicoten.
Kunnen nog wat verstarkung gebruiken!! ^_^
Linkie de link:
http://www.airsofttrainingcenter.nl/website/nl/formulieren/formulier-openevent-ulicotenoutdoor
[RSVP=2614]Click here to RSVP[/RSVP]
Bloodfoxx - 2
Dutchguyqo - 1
Harco - 4
Jan - 2
jules.cornelissen - 1
Robin - 1 - Whoppa heb er zin in!
The Walker - 1
TwanRage - 1
WaterIsNat - 1 - Thanks to @TheWalker ben ik er ook bij!
Wijnand - 1
Total: 15
Heb je toevallig een delorean oid?Wij zijn met een stuk of 5 a 6.
Wij willen ook wel voor versterking zorgen.
Zoals @michiel80 al aangeeft is dit een post uit 2017.Ik heb wel interesse om te gaan maar niemand wil mee. De ene moet klussen, ligt aan de ketting bij de vrouw of een ander excuse. De rit vanaf Enschede is 450km dus iets te duur met benzine om alleen te rijden. Mocht iemand mee willen rijden vanaf Enschede/Twente, laat t even weten. Benzine kosten worden dan wel voor de helft in rekening gebracht (blijf een Nederlander).