22 april - Airsoft No Limit

ACN bot

Member
28 jun 2017
5
13
FALL OUT - Dag ticket Zondag
fall-out-22-apr.001.jpeg
Event datum: 22 April (Zondag) Let op! Dit is geen sniper/dmr ticket

Locatie: Zuid-63, Dr. Calsstraat 100B 6373TA Landgraaf NL

Tijden: 08.15 (poort sluit om 09.00u) - 16.15u Einde dag

Belangrijk:

- Beperkt aantal snipers/dmr

- Single shot only, 3-burst mag ook echter geen quick fingering. Support AA is ook toegestaan, echter dienen zij het "21/22/stop" of "sodemieterop" procedure hanteren.

- Bio BB's verplicht, u dient de originele verpakking bij u te hebben. Bij twijfel kunnen de BB's tijdens het event ingenomen worden, deze kunnen na het event weer opgehaald worden.

- i.s.m de NABV hebben wij andere pangregels: sniper/dmr geen pang, zij dienen binnen 15m over te gaan op side-arm, alle overige AA 3m pangregel

- Teambandjes dienen duidelijk zichtbaar op de arm gedragen te worden die door @irsoft No Limit wordt aangegeven.

- bril/ masker dient minimaal aan nabv eisen te voldoen, en daarbij in goede staat.

- smokes van het merk Enola Gay zijn toegestaan, PYRO's NIET!

- Hit vestje en/of death rag verplicht.

- Wij FPS'n met de Xcortech 3500 met 0.20gr BB's van G&G. Snipers en DMR dienen tevens hun eigen BB's mee te nemen naar de FPS-test (u wordt dubbel getest)

- Wij raden u ten zeerste aan uw tanden/ gezicht volledig te beschermen met een daarvoor bestemd product. Doet u dit niet, zijn de consequentie's voor u en kunt u @irsoft no limit hier niet verantwoordelijk voor stellen.

- u dient fysiek in staat te zijn deel te nemen aan ons event, dit terrein kan als zwaar ervaren worden.

- parkeren alleen op aanwijzing marshall, niet zelfstandig parkeren. Bij voorkeur willen wij u verzoeken zoveel mogelijk te carpoolen.

[RSVP=4025]Click here to RSVP[/RSVP]

campesteijn - 1
Jan - 1
Joris - 1 - Benieuwd naar dit nieuwe veld. Zin in!
jules.cornelissen - 1
Luxus - 1
Michiel - 1
michiel80 - 1
NielsHoffland - 2 - Ik ben er bij! Misschien met een intro!
Pafkoes - 1
Quickjo1nt - 3 - +2 leden van het Team en
Robin - 2 - wolla heb er zin in
Sadiek - 1
Thijs-Jan - 1
THR33KlNGZ - 2
Wijnand - 1

Total: 20
 
Inderdaad, je telt dan voor jezelf éénentwintig, tweeëntwintig en stopt dan met het overhalen van de fun switch.
 
  • Leuk
Waarderingen: Guido van Malde
Keek er echt naar uit! Maar moet deze keer helaas laten schieten, hopelijk 19 mei skirmen in landgraaf. Ben benieuwd naar het terrein
 
  • Leuk
Waarderingen: Guido van Malde
Kaartje is binnen alleen nog vervoer. Jan kan ik misschien met jou meerijden?
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Hé leuk dat jullie ook gaan. Deze stond sowieso op de planning!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ik ga ondertussen deze maand al naar BH, wellicht volgende skirm hier! :) Veel plezier iedereen!
 
Ticket is binnen. Echter heeft mijn vaste skirmpartner zich bedacht en gaat niet mee.
Aangezien ik dit jaar (nog) geen NABV pas heb, heb ik niemand die mij als introducee aanmeld en mijn replica mee kan nemen naar het event.
Mijn replica ligt nu nog bij de persoon met NABV pas...
Ik was zelf dit jaar nog niet van plan om mij aan te melden bij de NABV, aangezien ik weinig tijd heb om te airsoften.
 
  • Leuk
Waarderingen: Guido van Malde
Ik en mijn maten zijn nog in twijfel, het is zeker een aanrader voor degene die nog niet geweest zijn. Echter we gaan de week ervoor ook al indoor. Kijken of we dat allemaal bij moeders de vrouw verantwoord krijgen :)
 
Ben er onverwachts toch bij! :)

Wellicht met een intro! Is er iemand die nog een replica te leen heeft voor mijn intro? :rolleyes: Ik wil de geleend replica ook wel gebruiken, dan kan hij mijn primary gebruiken!
 
Call me a noob, maar ik heb echt geen idee wat de 21/22/stop procedure is...?

Leggen we uit ...voor nu kun je het alvast in je hoofd prenten. Ik schiet, zeg 21, zeg 22, zeg stop en ik stop met vuren, ik begin weer opnieuw

Sodemieterop hetzelfde, tenzij je erg stottert dan zal het nog full auto zijn in de spray vorm.
 
  • Leuk
Waarderingen: Michiel en victor
Ticket is binnen. Echter heeft mijn vaste skirmpartner zich bedacht en gaat niet mee.
Aangezien ik dit jaar (nog) geen NABV pas heb, heb ik niemand die mij als introducee aanmeld en mijn replica mee kan nemen naar het event.
Mijn replica ligt nu nog bij de persoon met NABV pas...
Ik was zelf dit jaar nog niet van plan om mij aan te melden bij de NABV, aangezien ik weinig tijd heb om te airsoften.

Ben je al geholpen?
 
  • Leuk
Waarderingen: Michiel
He @Guido van Malde, ik hoorde iets over een speciale regel omtrent brillen? Waar kan ik daar iets over vinden, of kun jij me er iets over vertellen?