Ik sluit me helemaal aan bij de reviews hierboven.
Hierbij de play uitleg hoe we de CO hebben gecaptured:
---------
De play speelde zich af bij Westpoint. Wij hadden als Bravo een alle S bunkers veronderd en we wisten dat SFRT in de bosrand zat tegenover hun eigen base. Ik stond samen met een andere teamgenoot van Bravo in L2 en we wouden oprukken naar K1 om vanuit daar te kijken of we de SFRT konden spotten.
Na een korte sprint van L2 naar K1 zochten we dekken achter wat struiken, en in de verte zagen we een groep SFRT staan, zo'n grote groep die je verwacht bij een Spawn point. Maar we zagen geen enkel Deadman's hesjes. Het was geen spawn point maar een regroup van de SFRT.
Dus ik roep tegen men mede runner dat we ons moeten ingraven. We konden prima beschutting zoeken onder een van de volle struiken. Enkelen minuten laten horen we de war kreten van CO Wallie om de aanval SFRT te beginnen. Een groep van ongeveer 8 man begeeft zich langzaam onze richting op met de bedoeling om de COBRA's aan de ander kant van de weg onder vuur te leggen. Niet wetend dat wij ze aan het opwachten zijn.
Langzamerhand komen ze dichter en hoe meer en meer mijn triggerfinger begint te jeuken

, maar mijn tactiek neemt de overhand en geen de instructie door aan mijn team genoot om te wachten tot ze iets dichterbij zijn. CO Wallie loopt op de frontlinie met zijn rug tegen het hek.
Een groep van ongeveer 8 man zijn nu 10 meter van ons verwijderd maar we laten ze nog even dichtbij komen.
Ze zijn nu 7 meters van ons vandaag en we open het vuur op de groep, ze hebben geen idee waar ze vandaan komen en staan verbaasd om zich heen aan het kijken. Binnen een aantal salvo's van ons heeft iedereen zijn hitvestje getrokken en lopen met de staart tussen hun benen terug naar de spawn.
Behalve hun CO die zit geraakt op tegen het hek aan, balend natuurlijk want hun aanval is vroegtijdig neergeslagen.
Wij scheeuwen naar de overkant van de straat naar de rest van BRAVO om hun om de CO naar eigen basis te slepen.
Ondertussen zijn we bezig om de bosrand clear te maken van enig overgebleven SFRT naar ze zijn allemaal gesneuveld tijdens verassings aanval.
Nadat de dogtags zijn afgepakt van de CO wordt hij terug gespeelt naar L2 waar waar wij hem grondig fouilleren. En met grondig bedoel ik ook grondig. Zoals onze eigen CO al zei in het begin van ochtend, "Er kan zelf een mes zitten bij zijn kruis!". Ja... daar hebben we ook gefouilleerd!
CO Bleedouttime: nog 1min.
Wij beginnen met slepen maar we moeten rekening houden dat hij binnen een minuut weer tot leven komt dan breekt de hel misschien wel los.
CO Bleedouttime: 0
Na het ontdoen van zijn sidearm, vest, gear grijpt de CO Wallie naar een van de replica's van een van zijn drager. Rookie mistake van ons.
Wanneer je een vijandelijke CO gaat dragen heb je geen replica of sidearm in de buurt!
Hij schiet in het ronden ( geen 5m regel

) ongeveer 3 van de 10 mensen worden gehit ( waaronder ikzelf, het wordt een mooie blauwe plek, thanks Wallie ).
De CO wordt weer overmeesterd en geknifed. Erg slimme move want dit geeft ons 10 min bleedout time.
Na veel gesjouw en wat muscle werk wordt de CO afgeleverd bij de base van COBRA!
Goed werk team!