24 en 25 juni Bunker Hill weekend!

Welke dagen ga je mee skirmen op Bunker Hill?

  • Hele weekend maar arriveer pas op zaterdag

    Stemmen: 0 0,0%

  • Totaal aantal stemmers
    22
Super leuk om die uitgebreide verslagen te lezen jongens! En awesome tof dat er mensen geswitched zijn naar cobra ^_^ :3 tof dat er dan zo samen gespeeld is :D

@Tactical Bear zeker! Daar gaan we voor zorgen :D had niet door dat jullie de co hadden veroverd. Dat is mij als sl nog niet gelukt ;) well done sir!
 
  • Leuk
Waarderingen: Michiel en Tactical Bear
De vorige keer zat ik bij de Black Cobra's en toen verloren we. Dit keer zat ik bij de SFRT en... verloren we. D'r zal wel iets om mij heen hangen ofzo. Vandaag voor het eerst mijn DMR kunnen proberen en in de ochtend heb ik mij echt geweldig vermaakt. Kill na kill en zo pushten we via de S bunkers op naar Ho Chi Minh. Veel verder dan dat zijn we niet gekomen. Wat er precies gebeurde of veranderde weet ik niet. Misschien hadden de BC's hun missie voltooid ofzo dat ze al hun manschappen naar voren stuurde. Nadat we HCM hadden verloren viel ik terug naar de mobiele spawn bij de parachute. Ondanks verwoede pogingen zijn we daar die ochtend niet verder gekomen. En de middag was eigenlijk een herhaling van de ochtend. In de pauze waren er al redelijk wat mensen vertrokken. Ondanks onze sprint naar de A bunkers werden we al snel weer teruggeschopt naar de parachute. En daar bleven we ongeveer.

Jammer dat het niet beter ging, maar ik heb mij goed vermaakt.
 
De vorige keer zat ik bij de Black Cobra's en toen verloren we. Dit keer zat ik bij de SFRT en... verloren we. D'r zal wel iets om mij heen hangen ofzo. Vandaag voor het eerst mijn DMR kunnen proberen en in de ochtend heb ik mij echt geweldig vermaakt. Kill na kill en zo pushten we via de S bunkers op naar Ho Chi Minh. Veel verder dan dat zijn we niet gekomen. Wat er precies gebeurde of veranderde weet ik niet. Misschien hadden de BC's hun missie voltooid ofzo dat ze al hun manschappen naar voren stuurde. Nadat we HCM hadden verloren viel ik terug naar de mobiele spawn bij de parachute. Ondanks verwoede pogingen zijn we daar die ochtend niet verder gekomen. En de middag was eigenlijk een herhaling van de ochtend. In de pauze waren er al redelijk wat mensen vertrokken. Ondanks onze sprint naar de A bunkers werden we al snel weer teruggeschopt naar de parachute. En daar bleven we ongeveer.

Jammer dat het niet beter ging, maar ik heb mij goed vermaakt.

Dan heb ik jou en je maten in mijn crosshairs gehad tijdens en net voor de middag @Rick191. Vorige keer dat je op Bunker Hill was ging het fout en nu weer. Misschien wijze tip om bij mij te komen staan. Schijn een redelijke hand van kiezen te hebben :).
@Rick191 heb ik zelf volgens mij niet in me vizier gehad, of gehit, maar zijn squad zeker wel. Die zat iedere keer weer bij die parachute als ik ook daar in die omgeving zat :).
@Rick191 wij komen elkaar iets te vaak tegen op Bunker Hill. Ik stel toch echt voor dat je een keer aan mijn zijde mee komt puur als ACN forumlid :)
 
Nou zal ik dan ook nog maar ff mijn ervaringen op papier zetten!

Vrijdag: 17.50 uur als eerste voor een dichte poort aanwezig. Geen probleem, peukje roken en al snel kon ik het terrein op om de eerste tent van ons ACN kampje te mogen plaatsen. Al snel sloten @Peter en @Pafkoes al aan gevolgd door @Man of War. Blijkbaar stond @Tactical Bear buiten de poort te wachten(kreeg ik achteraf te horen). Vanwege de code rood status mocht er geen kampvuurtje gestookt worden in de avond uren. Jammer want voor het eerste in onze bunker hill geschiedenis hadden we ons voorbereid door stookhout mee te nemen(dan hoeven we niet telkens te gaan sprokkelen in de bossen). Nja dan maar betijds naar bed toe voor de...

Zaterdag

Op tijd(07:00 uur) je bedje uit. Traditiegetrouw iedereen met mijn ochtendhumeur gegroet met "STERF" en een glimlach. Ontbijtje, aankleden, FPS'n en hoplakee het veld in. Oh nee eerst ff die langdradige en oh zo gigantisch grappige safety briefing aanhoren. Afin, het veld in.
Hier ga ik niet veel over vertellen na @Jan zijn samenvatting. Alleen dat ik heel erg moest wennen aan de speelstijl van een sniper(ik speelde met mijn nieuwe m1903 springfield sniper). Ik merk dat ik niet het type ben dat achter de frontlinie gaat liggen maar juist in of zelfs voorop in de frontlinie te vinden ben. Hier moet ik dus nog aan wennen. Ondanks dat toch een paar leuke kills gemaakt met zowel de sniper, mijn twee pistols en de tornado! Blijft een leuk ding die granaat.

Zaterdagavond

Skirm is afgelopen, omkleden en hatsieflats naar Vriezenveen naar de lokale shoarmaboer! Lekke met zijn alle stinken want alle bakjes knoflooksaus op onze tafel waren op. Terug op het terrein aangekomen was ik in de veronderstelling dat we deze avond wel mochten stoken want het had immers geregend die dag en daarbij was de code rood omgezet naar code geel. Helaas pindakaas, het mocht nog steeds niet want... een of andere vage reden die ik alwwer vergeten ben zo boeiend dat die was. :p

Zondag: Na weer een avondje te hebben gedronken en veel te hebben gelachen om wat trending videos op joetjoep en wat oudere maar nog steeds grappige videos(screeming goat compilation en mastermovies) toch weer op tijd wakker. Dit maal met de thompson gespeeld. Leuke dag met veel gave acties waaronder een tweetal enemys die, ik geloof wel 5 mags de man, op mij bleven schieten maar maar niet begrepen waarom ik mijn hit niet nam. Achteraf werd hen door de fotograaf duidelijk gemaakt dat ik wel degelijk fair speelde maar dat zij niet in de gaten hadden dat ze doelloos op mijn helm aan het schieten waren, die ik op mijn beurt middels de thompson net boven mijn dekking uit liet steken. Ook leuk was om te zien dat we de S-bunkers doormiddel van strak spelen gemakkelijk wisten over te nemen. Cudo's naar @campesteijn en @Man of War voor het mee clearen van de bunkers en ook voor @Peter voor het meebewegen op onze flank!

Uiteindelijk een uurtje voor tijd gestopt om mijn tent en shit op te ruimen. Al met al veel gelachen en weer epische acties gemaakt. Het fairplay niveau lag hoog dit weekend zowel bij beide partijen. Leuke missies en een leuke tegenpartij. Het weer mocht wel iets beter maar toch.. het was weer ouderwets leuk in Daarle(ondanks de overlast van de naastgelegen traktor-pulling-championnenplukker-weekend party.

Weer wat nieuwe mensen gezien en gesproken, Ik heb me kostelijk vermaakt met jullie allemaal. Soory als ik sommige bij naam ben vergeten te noemen in dit bericht.

P.S. JEROEN WTF WHHAHAHA WAT DOE JE JEROEN, JEROEN!!! bleeeeeeehhh!(GEIT)
 
Ik sluit me helemaal aan bij de reviews hierboven.

Hierbij de play uitleg hoe we de CO hebben gecaptured:

---------
De play speelde zich af bij Westpoint. Wij hadden als Bravo een alle S bunkers veronderd en we wisten dat SFRT in de bosrand zat tegenover hun eigen base. Ik stond samen met een andere teamgenoot van Bravo in L2 en we wouden oprukken naar K1 om vanuit daar te kijken of we de SFRT konden spotten.

CO-play.jpg

Na een korte sprint van L2 naar K1 zochten we dekken achter wat struiken, en in de verte zagen we een groep SFRT staan, zo'n grote groep die je verwacht bij een Spawn point. Maar we zagen geen enkel Deadman's hesjes. Het was geen spawn point maar een regroup van de SFRT.

CO-play-2.jpg


Dus ik roep tegen men mede runner dat we ons moeten ingraven. We konden prima beschutting zoeken onder een van de volle struiken. Enkelen minuten laten horen we de war kreten van CO Wallie om de aanval SFRT te beginnen. Een groep van ongeveer 8 man begeeft zich langzaam onze richting op met de bedoeling om de COBRA's aan de ander kant van de weg onder vuur te leggen. Niet wetend dat wij ze aan het opwachten zijn.
CO-play-6.jpg

Langzamerhand komen ze dichter en hoe meer en meer mijn triggerfinger begint te jeuken :D, maar mijn tactiek neemt de overhand en geen de instructie door aan mijn team genoot om te wachten tot ze iets dichterbij zijn. CO Wallie loopt op de frontlinie met zijn rug tegen het hek.

co-play-5.jpg

Een groep van ongeveer 8 man zijn nu 10 meter van ons verwijderd maar we laten ze nog even dichtbij komen.
Ze zijn nu 7 meters van ons vandaag en we open het vuur op de groep, ze hebben geen idee waar ze vandaan komen en staan verbaasd om zich heen aan het kijken. Binnen een aantal salvo's van ons heeft iedereen zijn hitvestje getrokken en lopen met de staart tussen hun benen terug naar de spawn.

Behalve hun CO die zit geraakt op tegen het hek aan, balend natuurlijk want hun aanval is vroegtijdig neergeslagen.

Wij scheeuwen naar de overkant van de straat naar de rest van BRAVO om hun om de CO naar eigen basis te slepen.
Ondertussen zijn we bezig om de bosrand clear te maken van enig overgebleven SFRT naar ze zijn allemaal gesneuveld tijdens verassings aanval.

Nadat de dogtags zijn afgepakt van de CO wordt hij terug gespeelt naar L2 waar waar wij hem grondig fouilleren. En met grondig bedoel ik ook grondig. Zoals onze eigen CO al zei in het begin van ochtend, "Er kan zelf een mes zitten bij zijn kruis!". Ja... daar hebben we ook gefouilleerd!

CO Bleedouttime: nog 1min.
Wij beginnen met slepen maar we moeten rekening houden dat hij binnen een minuut weer tot leven komt dan breekt de hel misschien wel los.

CO Bleedouttime: 0
Na het ontdoen van zijn sidearm, vest, gear grijpt de CO Wallie naar een van de replica's van een van zijn drager. Rookie mistake van ons. Wanneer je een vijandelijke CO gaat dragen heb je geen replica of sidearm in de buurt!

Hij schiet in het ronden ( geen 5m regel ;) ) ongeveer 3 van de 10 mensen worden gehit ( waaronder ikzelf, het wordt een mooie blauwe plek, thanks Wallie ).
De CO wordt weer overmeesterd en geknifed. Erg slimme move want dit geeft ons 10 min bleedout time.

Na veel gesjouw en wat muscle werk wordt de CO afgeleverd bij de base van COBRA!

Goed werk team!
 
Briljante report met de kaarten erbij! Dank voor het typen en plaatsen daarvan :D

Ziet er uit als een heel mooi moment! Heel netjes ook dat die 8 SFRT hun hesjes pakten. Wat ik vaak heb wanneer ik een groep onder vuur neem is dat er twee hun hits pakken maar de rest niet geraakt wordt/denkt te worden.
 
@Jan gewoon door blijven schieten dan =P
De fairplay was gelukkig erg hoog gisteren. Op een gegeven moment maakten de cobra's ook een enorme push naar het Ho Chi Minh pad en werden ze ook allemaal weggeschoten. Uiteindelijk stond er een hele rij mensen met hesjes aan stil in het bos. Met dank aan de fairplay bij die groep, want het is idd makkelijk om te doen alsof je niet gehit bent.
 
Dit was mijn eerste skirm ooit en had het reuze naar mijn zin! Ik had mijn vader en broer ook mee gesprokeld ;).
ik had de eer om in Bravo Squad te zitten in team Cobra. we deden een paar mooie pushes alleen had ik niet super veel zicht omdat mijn bril steeds besloeg.
Tussen de middag wat anti-fog gekocht in de shop en had de rest van de dag geen last meer.
Super bedankt allemaal voor de toffe evaring
 
Laatst bewerkt:
Super vette verhalen/beschrijvingen allemaal!! Nu weet ik zeker dat ik eind juli naar BH ga. Zat nog te twijfelen, ook of ik 1 dag of een heel weekend zou gaan... Maar die is nu weg :p

Thanks hea, ook namens mijn vriendin (al was zij volgens mij sarcastisch... Maar dat kon ook verbeelding zijn)
 
Ja was weer super vet afgelopen Zondag Black Cobras FTW !
Arme Wallie :p:D

En nu weer een maand wachten :( heb er nu al weer zin in.
 
  • Leuk
Waarderingen: manderspaul