Ik zal de organisatie vragen wanneer het event online komt!Snap ik! Neem ook een maatje mee die 't na één keer heel tof vond
Ik wil 'm aanmelden via MijnNABV, maar zie de Skirm niet staan. Anyone?
Loopt het al vol ?Ik zal de organisatie vragen wanneer het event online komt!
Jammer genoeg nog niet te horen gekregen van de organisatie. Volgende week ga ik bellen om te vragen hoeveel plek er nog is.Loopt het al vol ?
Jammer genoeg nog niet te horen gekregen van de organisatie. Volgende week ga ik bellen om te vragen hoeveel plek er nog is.
Leuk Niels!Hou nog maar een paar plekjes vrijik heb me met 2 vrienden nog niet aangemeld, we wachten even tot er duidelijkheid is of we vervoer hebben!
Leuk Niels!
Jullie zijn startende airsofters? Of in ieder geval je vrienden?
Hoi! Ik ben gloednieuw hier en in de airsoft wereld, dit zal mijn eerste airsoft ervaring zijn! Ik wil mij ook graag aanmelden samen met een vriend, beide starters. Ik kijk er heel erg naar uit! Ik heb zelf het een en ander al op een replica na. Nu alleen nog die vriend nog even informeren over deze dag![]()
Leuk om alle reactie en enthousiasme te lezen! Ik zal voornamelijk als Press rondlopen om leuke plaatjes te schieten.. maar ik loop er natuurlijk ook rond voor vragen en andere verhalen!![]()
Leuk om alle reactie en enthousiasme te lezen! Ik zal voornamelijk als Press rondlopen om leuke plaatjes te schieten.. maar ik loop er natuurlijk ook rond voor vragen en andere verhalen!![]()
Zeker weten dat je geen press helm gaat dragen![]()
Ik ga ook proberen een aantal foto's te maken, als je model wilt staan meld je maar![]()