ACN Introducé dag 28 oktober - Gasselte!

Snap ik! Neem ook een maatje mee die 't na één keer heel tof vond :-)

Ik wil 'm aanmelden via MijnNABV, maar zie de Skirm niet staan. Anyone?

• Leuk
Waarderingen: Jan
Snap ik! Neem ook een maatje mee die 't na één keer heel tof vond :)

Ik wil 'm aanmelden via MijnNABV, maar zie de Skirm niet staan. Anyone?
Ik zal de organisatie vragen wanneer het event online komt!

Jammer genoeg nog niet te horen gekregen van de organisatie. Volgende week ga ik bellen om te vragen hoeveel plek er nog is.

Hou nog maar een paar plekjes vrij :D ik heb me met 2 vrienden nog niet aangemeld, we wachten even tot er duidelijkheid is of we vervoer hebben!

• Leuk
Waarderingen: Jan
Hou nog maar een paar plekjes vrij :D ik heb me met 2 vrienden nog niet aangemeld, we wachten even tot er duidelijkheid is of we vervoer hebben!
Leuk Niels!

Jullie zijn startende airsofters? Of in ieder geval je vrienden?

Leuk Niels!

Jullie zijn startende airsofters? Of in ieder geval je vrienden?

Voor mij word het mijn 5de airsoft dag, eerdere skirm was Bunkerhill 2 dagen en komend weekend Delta19 2 dagen.

De vrienden van mij zijn 2 nieuwe airsofters, 1 daarvan zou samen met mij starten met de hobby. Maar hij wacht er liever nog even mee. Dus dan maar als introducé mee!

• Leuk
Waarderingen: Tactical Bear en Jan
Heb er heel veel zin in mannen en vrouwen! Neem zelf een maatje mee die het voor de 2e keer doet. Hij heeft z'n Combatshop-mandje al vol zitten.. Hij is bijna over ;)

Hoi! Ik ben gloednieuw hier en in de airsoft wereld, dit zal mijn eerste airsoft ervaring zijn! Ik wil mij ook graag aanmelden samen met een vriend, beide starters. Ik kijk er heel erg naar uit! Ik heb zelf het een en ander al op een replica na. Nu alleen nog die vriend nog even informeren over deze dag ;)

Hoi! Ik ben gloednieuw hier en in de airsoft wereld, dit zal mijn eerste airsoft ervaring zijn! Ik wil mij ook graag aanmelden samen met een vriend, beide starters. Ik kijk er heel erg naar uit! Ik heb zelf het een en ander al op een replica na. Nu alleen nog die vriend nog even informeren over deze dag ;)

Hé Lukas,

Wat tof om te lezen! Ik kijk ernaar uit met je te spelen. Mocht je vragen hebben; we staan voor je klaar!

• Leuk
Waarderingen: Jan en Lukas
Leuk om alle reactie en enthousiasme te lezen! Ik zal voornamelijk als Press rondlopen om leuke plaatjes te schieten.. maar ik loop er natuurlijk ook rond voor vragen en andere verhalen! :D

Toch jammer dat ik mezelf niet echt meer tot de doelgroep van deze skrim mag benoemen. Vond het de vorige keer super gaaf!
Voor iedereen die wel gaat: Geniet ervan :).

Als ACN nog handjes nodig heeft meld ik me graag aan :rolleyes:

• Leuk
Waarderingen: campesteijn
Leuk om alle reactie en enthousiasme te lezen! Ik zal voornamelijk als Press rondlopen om leuke plaatjes te schieten.. maar ik loop er natuurlijk ook rond voor vragen en andere verhalen! :D

Zeker weten dat je geen press helm gaat dragen ;)

Ik ga ook proberen een aantal foto's te maken, als je model wilt staan meld je maar :P

Lijkt me wel vet om een paar kwaliteit actie foto's te hebben.

Voorbereiding gaat goed.
Paar extra accus, bbs,
Extra goggle
En reddot/scope nieuw erbij