Het gaat niet zozeer om misbruik maken van.
Het gaat er o.a. om dat als iemand er 1 kwijt raakt meteen de e.o.d. Erbij gehaald word.
Alles ontruimd moet worden etc.
Hee dit is er een met pin! Ik dacht dat juist een pin/lip aan een replica granaat het heuvel was dat de meeste in NL verboden waren. Dit geeft mogelijk ook wel hoop voor modellen zoals Cyclone's.
Pin mag wel, lepel mag niet. Deze heeft alleen een pin en dus geen lepel. Cyclone heeft een lepel en mag dus nietHee dit is er een met pin! Ik dacht dat juist een pin/lip aan een replica granaat het heuvel was dat de meeste in NL verboden waren. Dit geeft mogelijk ook wel hoop voor modellen zoals Cyclone's.
Nu maar hopen dat de 40mm ook erbij komt. Ik weet ze zijn er druk mee bezig en in afwachting van rechtszaak.... Maar ze mogen wat mij betreft niet snel genoeg komen. Leuk al die gooi-en-raak-kwijt granaten, maar o.a. in cqb zijn 40mm PATRONEN (ik typ speciaal geen granaten omdat het munitie is en geen explosief) een mooie aanvulling.
Dan maar te hopen dat de vinder eerlijk is.Vandaar dat ik ook een oranje heb besteld. Even naam en tefefoon nr er op, en dan moet ik wel heel erg mijn best doen om hem kwijt te raken.
Aan Marshalls aangeven en niemand de deur uit tot ie terug is, heel simpel. Maar gentleman's game eh? Zou niet aan de orde moeten zijn.
Snap je denkwijze, maar ik ga mooi niet wachten omdat jij je granaat in een bosje gooit en niet kan vinden en dus ook niet 100% zeker kan weten dat een ander hem heeft gepakt.
Dit is ook totaal niet aan de orde, het is een impact grenade. Als je 'm outdoor gebruikt ben je ook een beetje een knuppel
Je gebruikt ze om kamers of bunkers te clearen, lijkt me stug dat je daarin een grenade kwijt raakt.
Zolang hij maar bb's spuwt, anders is het een knal granaat en dus niet dodelijk.