Zolang hij maar bb's spuwt, anders is het een knal granaat en dus niet dodelijk.
Meeste velden die zeggen gewoon: granaat in t huisje is iedereen af. Ongeacht of je bent geraakt door een bb ofniet. Buiten een huisje iedereen in een straal van 5m af.
Zolang hij maar bb's spuwt, anders is het een knal granaat en dus niet dodelijk.
Moeilijk te zeggen, aangezien.niemand ze allemaal heeft. Ik heb net de E-RAZ binnen en zal wanneer ik hem geprobeerd heb wel een reviewtje schrijven.Dus dan kom je op de ?![]()
Nog nooit orga horen zeggen. Dan kun je ook net zo goed knalerwten naar binnen gooienMeeste velden die zeggen gewoon: granaat in t huisje is iedereen af. Ongeacht of je bent geraakt door een bb ofniet. Buiten een huisje iedereen in een straal van 5m af.
Nog nooit orga horen zeggen. Dan kun je ook net zo goed knalerwten naar binnen gooien
Dan maakt het inderdaad weinig uit. Die e-raz lijkt redelijk makkelijk in het veld te herladen. Dan lijkt me dat wel een goede optie.
Ben nu op Bunkerhill net aangekomen met de camper
Niets lijkt mij makkelijker om alle te kopen granaten op een tafel te leggen en hier in een middagje een uitspraak over te doen.
Beetje wel uiteraard ouwe, strekking is dat sommige al zeer lang op de markt zijn en het voor mij onduidelijk is waarom wel of niet acceptabel in nederland om te bezitten. Nu komende er de laatste paar maanden wel achter rlkaar nades uit die blijkbaar zouden mogen. Dus wellicht is het proces niet zo extreem ingewikkeld.Zeg me alstublieft dat dit sarcasme is....![]()
Ja die zijn, als shotgun shell imitatie, geen probleem.Misschien niet helemaal een granaat, maar toch in het straatje van de 40mm launchers.. is dit wel acceptabel? Link shells horen bij een replica die je mag hebben..?
Ja die zijn, als shotgun..... ...... niet open te staan.