Bedoel je nu dat je een account hebt aangemaakt om dit te roepen??En dan te bedenken dat deze dingen verkocht worden bij nerfpijltjes.nl. Als ik naar deze discussie kijk mogen deze granaten zeker niet in Nederland.
En dan te bedenken dat deze dingen verkocht worden bij nerfpijltjes.nl. Als ik naar deze discussie kijk mogen deze granaten zeker niet in Nederland.
Dat is echt kinderspeelgoed. Had er 1 voor mijn kids besteld, maar ik kan hem niet aanraden. 1 keer op een betonvloer laten vallen en hij is kapot. De hefboom is ook van plastic dat heel snel buigt.En dan te bedenken dat deze dingen verkocht worden bij nerfpijltjes.nl. Als ik naar deze discussie kijk mogen deze granaten zeker niet in Nederland.
Ok bedankt oddball!
@M14shooter , was idd ook een optie, maar van een medeforumlid antwoord krijgen is natuurlijk simpeler
"De vrijstelling geldt niet voor airsoftapparaten in de vorm van onder meer explosieven en soortgelijkeandere verschijningsvormen"
40mm "granaten" zijn geen granaten maar munitie. Hier gaan de meeste de fout in. Dus op dit vlak zijn ze toegestaan, MAAR... omdat bijna alle 40mm patronen een nippel hebben om gas in te goen is het een afzonderlijk wapen volgens de wwm. En dit "wapen" lijkt niet op een gewoon geweer waarvoor de airsoft ontheffing geld. Dus is in die uitvoering de 40mm patroon niet legaal. Alleen wanneer de launcher zelf het gas heeft en de 40mm patroon alleen de bb's (net zoiets als shotgun shells) is hij legaal volgens de wet."De vrijstelling geldt niet voor airsoftapparaten in de vorm van onder meer explosieven en soortgelijkeandere verschijningsvormen"
wil dit toch even in de juiste context plaatsen:Ergens is het natuurlijk kul dat ze niet alle airsoft meuk toestaan...