Maikel van Mierlo
mensen willen duidelijkheid
en die is er
alleen mensen vinden dit niet makkelijk ..
maar je moet je wel ff serieus inlezen hierin wil je een beetje snappen hoe het zit .. en dat doet de meerderheid niet ..
9:37
Stey
wat ik jammer vind is dat de NABV een mail de deur uit doet met "We hebben gelezen, volgens ons staat dit er"
maar er zijn zoveel leden die het woord van NABV als wet zien, dat ze gelijk tot aanschaf over gaan
9:38
Maikel van Mierlo
is het de verandwoordlelijkheid van de NABV vind jij om mensen goed te laten lezen?
9:38
Stey
wat men eigenlijk had moeten doen is "volgens ons staat dit er. Na overleg met Justis etc is ___ de conclusie"
Niet om goed te laten lezen maar wel om correcte informatie te leveren. en dat vind ik in deze niet geheel gelukt
9:39
Maikel van Mierlo
de informatie is correct
echt
Stey
ja de informatie is correct
maar verkeerd geformuleerd
Maikel van Mierlo
tja daar kunnen we heeeel lang over hebben en als ik eerlijk ben kan ik geen objectief oordeel over geven
ik zit al te diep in de materie
Stey
snap ik
Maikel van Mierlo
en voor mij is het dus duidelijk
9:40
Stey
ik spreek als lid met de kennis en kunde die ik heb
Maikel van Mierlo
dus dat is lastig ... k*t heb je toch gelijk
Stey
voor iemand die lang als raadslid en dergelijke functioneert kan dergelijke informatie goed leesbaar zijn
maar de manier waarop veel leden het lezen is verkeerd. Daardoor trek ik de conclusie dat de informatie verkeerd is aangeleverd
Je moet op hetzelfde niveau als een lid gaan spreken, in plaats van een commissie of raad
9:41
Maikel van Mierlo
fair point maar hoe doe je dat
hoe ga je zoiets tegen
let wel
er zijn veel leden die maar bleven vragen om die tornado's
en waarom de NABV maar niets deed
9:43
Stey
dat snap ik
maar het kenbaar maken van een interpretatie van de wet is iets anders dan het informeren of iets wel of niet legaal is
9:44
Maikel van Mierlo
Maar dat is dus ook niet gedaan
ik doe ff een update .. want vind je input waardevol !