Ziet er uit als een leuk veld! En zit op 10 minuten rijafstand van mijn huis... dus hier kom ik zeker een keertje bij aansluiten!
Waar heb je je camera zitten? Een andere hoek dan ik normaal zie Groothoek lens lijkt het ook niet te zijn?Afgelopen zondag was ik bij RSL Airsoft en heb wel wat leuke beelden weten te scoren! In één leven nog wel (behalve de bonus, ben wel een keer gerevived).
Ik heb het zo kort mogelijk weten te houden. In de toekomst zal ik het ook zo kort mogelijk houden / simpele airsoft clips uploaden.
Waar heb je je camera zitten? Een andere hoek dan ik normaal zie Groothoek lens lijkt het ook niet te zijn?
aaah ok! Redelijk standaard dus eigenlijk Thanks!Op mijn helm met zo'n NVG mount:
De GoPro staat dus niet op zijn kop wat je vaak ziet, die mount heb ik ook maar door die hoek staat mijn reddot dan recht voor de camera en kan je minder zien.
En in mijn gopro settings heb ik wel alles op "wide" gezet 1080@60p
Hier is hij dan! Weer een nieuwe video!
Tips en aandachtspunten worden altijd gewaardeerd!
Super tof! Een kleine tip. Voor voice overs gebruik het gratis programma audacity. Kun je ruis weghalen. En voor geluidscapture kun je t beste een studiomic kopen. Ikzelf uploade fanatiek gamevideos en livestreams. Als je er hulp bij nodig hebt stuur je maar ff een pm. Zelf gebruik ik de røde nt1 usb studio mic. Maar er zijn goedkopere alternatieven zoals een bluesnowballHier is hij dan! Weer een nieuwe video!
Tips en aandachtspunten worden altijd gewaardeerd!
Super tof! Een kleine tip. Voor voice overs gebruik het gratis programma audacity. Kun je ruis weghalen. En voor geluidscapture kun je t beste een studiomic kopen. Ikzelf uploade fanatiek gamevideos en livestreams. Als je er hulp bij nodig hebt stuur je maar ff een pm. Zelf gebruik ik de røde nt1 usb studio mic. Maar er zijn goedkopere alternatieven zoals een bluesnowball
Een keer een ander filmpje als de toffe skirm filmpjes die we veelal zien
REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE, TRIGGERED, GW leden gaan alleen maar voor headshots. /s
haha sarcasm off course implied. Ik weet heel goed hoor dat jullie als team goed worden ontvangen, maar als jullie deze zomer naar bunker hill gaan zal ik wel eens kijken of ik (en misschien mata) met jullie mee kunnen komen spelen .
haha sarcasm off course implied. Ik weet heel goed hoor dat jullie als team goed worden ontvangen, maar als jullie deze zomer naar bunker hill gaan zal ik wel eens kijken of ik (en misschien mata) met jullie mee kunnen komen spelen .
Ik ga volgende week zondag @Rebelattack geef maar gil kan je meerijden
Sorry week erna nog examens dus gaat hem dan nog niet worden.