Airsoft videos en kanalen.

Haha thanks @Davidvh81 super tof dat je ze vet vind! En bedankt voor je shout-out.

Ben nog lang niet zo goed als de bekende (airsoft) youtubers maar doe hard mijn best... so I really appreciate your comment.

Thanks

Ik zit ook bij je in de app groep. En geen probleem kerel!
 
Hey iedereen!!

A.S zaterdag komt mijn nieuwe video! Alleen kan ik niet wachten om hem aan mensen te laten zien, dus bij deze is een link waarmee je hem kan vinden! :) Officieel komt hij dus zaterdag online voor youtube!

Het is voor de verandering geen Airsoft video, maar een zweefvlieg video! Hopelijk mag dat ;) Verder heb ik nog 2 airsoft videos op het kanaal staan!

Het is de eerste keer dat ik zo'n soort montage achtige video maak, dus alle tips zijn altijd welkom!
Persoonlijk heb ik al een paar puntjes :p
Veel kijk plezier!

 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Hey iedereen!!

A.S zaterdag komt mijn nieuwe video! Alleen kan ik niet wachten om hem aan mensen te laten zien, dus bij deze is een link waarmee je hem kan vinden! :) Officieel komt hij dus zaterdag online voor youtube!

Het is voor de verandering geen Airsoft video, maar een zweefvlieg video! Hopelijk mag dat ;) Verder heb ik nog 2 airsoft videos op het kanaal staan!

Het is de eerste keer dat ik zo'n soort montage achtige video maak, dus alle tips zijn altijd welkom!
Persoonlijk heb ik al een paar puntjes :p
Veel kijk plezier!


Leuk Niels! Wat je je af moet vragen is hoe je zulke video's in wil steken:
- Zoals nu, met een muziekje eronder en verder alleen maar kijken
- Of dat je ze ook wil voorzien van commentaar

Dat hangt een beetje af van je doelgroepsegmentatie voor zowel Airsoft als zweefvliegen, waarbij je je óók nog eens moet afvragen of de belangen van beide doelgroepen niet teveel uit elkaar liggen.

Zelf heb ik er niet zo'n last van, maar ik kan me voorstellen dat iemand die zweefvliegen leuk vindt, niet zit te wachten op pew-pew video's, en een Airsofter niet zit te wachten of zweefvliegen.

Daarnaast denk ik dat 't slim is om voortaan alleen airsoft-gerelateerde video's te plaatsen in dit Topic, om te voorkomen dat zometeen iedereen erop los plaatst en we de rode draad (ACN-forumleden met een Airsoft YouTubekanaal) kwijt raken. Heb zelf ook andere video's die ik maak en hier heel graag zou willen plaatsen, maar toch maar niet gedaan :)

Zie je straks, maatje! @ Bunker Hill!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Hallo airsofters!

Ik heb een videomateriaal verzameld, een video inelkaar geflanst en wat leuke dingetjes toegevoegd. Zie hier het resultaat:

Laat me weten wat ik kan verbeteren of juist wat jullie gaaf vinden!

Groetjes,

Wildmast
 
Ja hoor!! Daar zijn we weer :) Een nieuwe airsoft video over de skirm van afgelopen zaterdag! Erg leuk gespeeld met Joris en Ghost Warriors!

Deze keer heb ik de video korter gemaakt dat de vorige keer, alleen vind ik hem zelf nog aan de lange kant.. Alleen vond ik het lastig om beeld weg te knippen, omdat dat de context van sommige dingen weg is. Er is al behoorlijk wat weggeknipt maar misschien dat iemand nog tips heeft! :)

Alvast Bedankt!
 
Afgelopen Zondag bij Balls and Arrows geweest samen met mijn Neef. Hij speelde voor de eerste keer met zijn Novritsch ssg24 en hij was er erg tevreden over.
We waren halve wegen de dag naar team rood gegaan omdat we zagen dat zij het moeilijk hadden. Daarna hadden wij ook gelijk meer om op te schieten :)

Leuke dag, en ja het was natuurlijk niet de bedoeling om bij mijn eerste kill hem daar op die plek te raken.
Later toen ik de beelden terug keek zag ik pas waar de BB terecht kwam :eek:


 
  • Leuk
Waarderingen: John Wick en Martinolie4
Hi all! Mijn meest recente video staat online: ontvoeren, martelen en.. een van mijn tofste acties ooit! :)

Check 'm hier beneden:

 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn en John Wick
Ik had het filmpje gisteravond reeds in mijn feed staan en heb hem ook bekeken. Zag er weer goed uit [thumbs up]
 
Afgelopen zondag was ik bij RSL Airsoft en heb wel wat leuke beelden weten te scoren! In één leven nog wel (behalve de bonus, ben wel een keer gerevived).


Ik heb het zo kort mogelijk weten te houden. In de toekomst zal ik het ook zo kort mogelijk houden / simpele airsoft clips uploaden.
 
Afgelopen zondag was ik bij RSL Airsoft en heb wel wat leuke beelden weten te scoren! In één leven nog wel (behalve de bonus, ben wel een keer gerevived).


Ik heb het zo kort mogelijk weten te houden. In de toekomst zal ik het ook zo kort mogelijk houden / simpele airsoft clips uploaden.

Ziet er uit als een leuk veld! En zit op 10 minuten rijafstand van mijn huis... dus hier kom ik zeker een keertje bij aansluiten!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle