@NielsHoffland Zeker niet slecht voor één eerste keer. Zie goeie tips van
@Strelok ondanks dat ik ze zelf ook doe dus denk dat je daar een middenweg in moet vinden of wat jij gewoon het fijnste vind om te doen. Heb ook mijn ondertitels ingebakken aangezien ik het voor iedereen verstaanbaar wil hebben (engels is dan het meest toegankelijk) en denk dat wanneer een Amerikaan bijvoorbeeld een Nederlander hoort praten gelijk denkt volgende video, dus ziet die gene gelijk ondertitels blijft die misschien hangen.
Maar je zou ook de keus kunnen laten aan de kijker en het in YouTube kunnen vertalen maar denk niet dat iedereen er gelijk aan denkt die je video bekijkt om deze functie aan te zetten.
Weet natuurlijk niet wat je uiteindelijk wilt met je filmpjes, gewoon voor de fun de dag vastleggen of wil je veel viewers die inderdaad ook al aangegeven door
@Strelok opzoek zijn naar continue actie. Als je er een beetje tussen wilt komen moet je echt investeren denk ik en dan nog je zal niet de nieuwe novritsch worden, ik zal het weten met mijn geweldige aantal viewers
maar ik vind het ook vooral leuk om te doen en ben al blij als er 100 man gekeken hebben dus dat moet ook wel een beetje je maingoal en instelling zijn.
Die animatie op de kaart is wel echt een toevoeging (heb 't ook wel eens gedaan maar vind het soms zo een gedoe om dat ook nog eens te moeten maken naast al het editen aangezien ik 3 soms 4 camera's gebruik). Blijf dat doen want het geeft wel aan de kijkers een duidelijk beeld van je situatie.
Investeren in camera's: eventueel selfie en scope cam, zorgt voor meer wisseling van beelden en maakt het spannender om naar te kijken waardoor mensen het langer volhouden om geboeid te zijn. Het grootste publiek wilt toch gewoon hits zien en de wisseling zorg voor meer actie. Maak een combinatie van wat je nu doet want ik ben het wel eens dat het vooral belangrijk is om ook het spel vast te leggen en alles eromheen om een duidelijk beeld te geven van de sport en spelwijze.
Je video is echt veel ste lang: Een airsoft video van rond de 8 minuten werkt het best (kijk maar bij de bekende airsofters op youtube) moet bekennen dat ik het ook nooit haal
Maar het is gewoon zo dat er daarna niet meer geconcentreerd word gekeken en ik een beetje door je video heen skip.
Engels: Als ik mijn eigen video's terug kijk/luister denk ik soms ook "DUDE". Je hoort inderdaad het Nederlandse accent. Ook ik heb moeite met het opnemen en doe soms echt 10 takes voordat ik tevreden ben over één zinnetje al niet een woord.
Alsnog denk ik dan.... wie wilt er nou een Nederlander horen praten (behalve nederlandser, dus als je alleen voor dat publiek wilt gaan is de keuze snel gemaakt) dan maar wat slechter engels het is op z'n minst verstaanbaar.
Lekker verhaaltje geworden, uiteraard ik ben geen expert en het is allemaal gebaseerd op mijn eigen kijk en mening maar misschien heb je er wat aan. Mocht je denken ja die video's van The Walker zien er wel leuk uit kan je natuurlijk altijd om hulp vragen.