Airsoft videos en kanalen.

Ook ik leef nog: tijdje geleden dat ik een video plaatste maar daar is die dan. Ga mijn best doen om vaker wat te posten want dit is schandalig. (Watch in 1080p)
 
  • Leuk
Waarderingen: Leon en WaterIsNat
@Joris goeie laatste video! Heel goed dat alles in het Engels erbij staat en wat je hoort over de comms. De markers voor rood en blauw in beeld en op de kaart maken het ook erg interessant.
Dit is wat ik wil zien met airsoft, maar wat helaas niet iedereen nastreeft.
Hopelijk doen we het ook zo in Gasselte komend weekend ^^
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Joris
@Joris goeie laatste video! Heel goed dat alles in het Engels erbij staat en wat je hoort over de comms. De markers voor rood en blauw in beeld en op de kaart maken het ook erg interessant.
Dit is wat ik wil zien met airsoft, maar wat helaas niet iedereen nastreeft.
Hopelijk doen we het ook zo in Gasselte komend weekend ^^

Thanks ChaoS! Dat is ook mijn streven van het kanaal; een stuk meer tactiek, andere denkwijze dan: ik ren er op m'n eentje op uit en ga voor zoveel mogelijk kills :)
 
Thanks ChaoS! Dat is ook mijn streven van het kanaal; een stuk meer tactiek, andere denkwijze dan: ik ren er op m'n eentje op uit en ga voor zoveel mogelijk kills :)

Das de paintball style.
BAH!
Wij airsofters doen het tactisch.:)
 
@Joris goeie laatste video! Heel goed dat alles in het Engels erbij staat en wat je hoort over de comms. De markers voor rood en blauw in beeld en op de kaart maken het ook erg interessant.
Dit is wat ik wil zien met airsoft, maar wat helaas niet iedereen nastreeft.
Hopelijk doen we het ook zo in Gasselte komend weekend ^^
Ben benieuwd naar de beelden :)
Wat voorn moois ga je fielden (primary) @ChaoSState ?
 
Wat ik hoop dat er ook op de nieuwe video van @Joris komt is (om offtopic te vermijden =P)
Medusa autumn gorka
Mn nieuwe Poolse plate carrier in Pantera camo
Altyn helm (als de comms werken)
Akm en VSS.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo
@Joris dat is niet de reden hoor xD
Maar ik wilde het nog enigszins gerelateerd houden aan het video topic =P
 
Echt een leuk filmpje ,de leukste die ik tot u toe gezien heb dat begin ook man heel mooi gedaan erg sfeervol , ik gebruik moviemaker en das eigenlijk niks wat voor prog gebruik jij ?

Robin
 
Echt een leuk filmpje ,de leukste die ik tot u toe gezien heb dat begin ook man heel mooi gedaan erg sfeervol , ik gebruik moviemaker en das eigenlijk niks wat voor prog gebruik jij ?

Robin
Wat een toffe reactie, daar doe ik het voor!
Ik gebruik filmora en heb ook adobe premiere. Het probleem bij filmora is alleen dat je de audio van meerdere camera's niet makelijk kan synchoniseren en je alles dus moet zoeken en handmatig op gehoor onder elkaar moet zetten van 'in mijn geval' 3 camera's. Ik ben met dit programma begonnen ook met kleurinstellingen, effecten, filters etc. dus met adobe zou t iets anders worden en vind ik t lastig om nu nog te switchen. Toch raad ik je aan om adobe premiere te gebruiken aangezien je hier gewoon alles mee kan alleen is het veel professioneler dan filmora en zou je er wat tijd in moeten steken om alles uit te zoeken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Even een zijstapje voor The Walker: Voor Premiere heb je toch plug-ins of assets die je kunt downloaden die die effecten geven?
 
Even een zijstapje voor The Walker: Voor Premiere heb je toch plug-ins of assets die je kunt downloaden die die effecten geven?
@Jan helemaal waar, dat zal zeker te vinden zijn maar bij filmora weet ik welke effecten waar zitten
en gebruik altijd standaard filtertje eroverheen. Moet mij gewoon eens wat meer verdiepen in première
want zoals je inderdaad al een beetje aangeeft zijn de mogelijkheden oneindig met alle plug-ins die je kan downloaden.
Gebruik het wel eens voor simpele dingen (bij gebruik van één camera filmpjes) maar ben beetje gewent geraakt aan filmora omdat het heel makkelijk is in gebruik en je best toffe dingen kunt doen.
 
@Jan maar ben beetje gewent geraakt aan filmora omdat het heel makkelijk is in gebruik en je best toffe dingen kunt doen.
Snap ik :) maar als je al aangeeft dat het syncen van camera's niet te doen is, zou ik daar je workflow toch wel op aanpassen en het eerder omdraaien. 1 camera projecten in filmora en het multicamera gebeuren in premiere zetten. Waar er een losse sequence aangemaakt kan worden voor een multicam project en je zonder moeite kan switchen tussen de gebruikte camera's :)
 
  • Leuk
Waarderingen: The Walker
Dit weekend geskirmd bij de TV studio in Aalsmeer. Was mijn eerste keer daar en is mij wel goed bevallen. Maar het veld zelf is niet zo spannend omdat het eigenlijk allemaal een beetje het zelfde is. Niet veel variatie dus van andere ruimtes bijvoorbeeld. Maar ik ben van plan om meer CQB velden op te zoeken, en wil ook eens naar Combat city gaan. Die locatie ziet er namelijk ook wel tof uit.


Ieder geval hier mijn filmpje van dit weekend:
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle

Bijlagen

  • yt.jpg
    yt.jpg
    765,8 KB · Weergaven: 332