Airsoft videos en kanalen.

Welkom,
Als plus zie ik de beeldkwaliteit.

Een verbeterpunt zou zijn dat je zou kunnen proberen een verhaal te vertellen.
Ik heb werkelijk geen idee waar ik net naar gekeken heb. Wat probeer je te laten zien?
Wat was je missie/doel etc.
Ja ik ga ook zeker commantry toevoegen!
 
Heb net even naar die mega cheater filmpje zitten kijken, die je gepost had @Peter Boudewijn.

Man, man, man... Het is eigenlijk te triest voor woorden, maar ik moest er wel om lachen xD
 
Beste mensen van ACN


Ik zou graag wat feedback willen ontvangen op mijn Youtube filmpje. Heb besloten om een nieuw Youtube kanaal te maken alleen voor Airsoft. Het filmpje is al bijna van een half jaartje terug. Dit komt omdat ik in de tussentijd veel met mijn sniper heb gespeeld en dan vind ik een action cam niet nodig omdat je de kills ver weg toch niet ziet.


Ik gebruik de NVG Mount van BrainExploder, voordeel hier van is dat de lens erg dicht bij je ogen zitten en dus een beter beeld krijg. Nadeel is dat ik erg vaak met mijn ACOG tegen de action cam aan zit en dat hoor je. Ik heb hier nog geen oplossing gevonden, maar ik kan misschien wat schuim rubber er tussen doen om het te verminderen.


Ook wil ik nog voor de komende nieuwe filmpjes een commantry en een intro toevoegen. Hoor graag jullie reacties.


Zoals iedereen al zegt, beeldkwaliteit prima.
Ik weet niet of je een mic thuis hebt maar inderdaad wat uitleg over wat er gebeurd (wat is de missie/spel) zodat je er een
verhaal van kan maken zou voor de kijker wel fijn zijn denk ik. (of eventueel met tekst doen).
Ik zou ook de muziek iets minder doen en alleen op de echte aanvallende punten iets er eronder zetten. (less is more)
dit bouwt de spanning ook iets meer op. Als je eens beetje geld hebt zou ik toch overwegen een scope-cam te nemen.
Veel commentaar maar vind het echt niet slecht! je bent goed op weg. KEEP IT UP!
 
  • Leuk
Waarderingen: The Assault Dog
Tijdje geleden voor het eerst naar Dark Forest geweest. We hadden op het forum afgesproken met een leuk groepje en een aantal ACN-leden. Vooral tof om mijn held Jan te ontmoeten xD want door zijn filmpjes op het ACN-youtube kanaal heb ik uiteindelijk de stap genomen om te beginnen met airsoften. Hij wist de boel dan ook goed aan te slingeren maar het bleef moeilijk om veel actie vast te leggen... maar heb mijn best gedaan so hope you like. (watch in 1080p)

 
  • Leuk
Waarderingen: Daburg en Jan
Zoals iedereen al zegt, beeldkwaliteit prima.
Ik weet niet of je een mic thuis hebt maar inderdaad wat uitleg over wat er gebeurd (wat is de missie/spel) zodat je er een
verhaal van kan maken zou voor de kijker wel fijn zijn denk ik. (of eventueel met tekst doen).
Ik zou ook de muziek iets minder doen en alleen op de echte aanvallende punten iets er eronder zetten. (less is more)
dit bouwt de spanning ook iets meer op. Als je eens beetje geld hebt zou ik toch overwegen een scope-cam te nemen.
Veel commentaar maar vind het echt niet slecht! je bent goed op weg. KEEP IT UP!
Bedankt voor je Feedback Walker! Welke dag speelde jij daar bij Dark Forest? Was er laatst namelijk ook.
 
VRAAG: is het onder de forum sectie (videos/kanalen) nu wel toegestaan om je eigen videos te delen? Want ik ben wel zo eerlijk dat als je twee weken zit te knutselen aan je filmpje het toch ook graag met trots wilt laten zien aan de mede airsofters.

Zoals Eviltwin aangeeft gaat het om de manier waarop. Spam je alles onder, of post je in de relevante topics, relevante informatie :)

Wat ik nog kan aanvullen hierop: We werken zoals je ziet ook met betalende sponsoren. Zo kunnen we onze hosting (toevallig vandaag weer moeten aftikken ;) ) makkelijker betalen.

Ik vind het fantastisch als mensen eigen video's maken en op Youtube zetten. Dit promoot de sport alleen maar. Maar vanwege de betalende sponsoren kunnen we moeilijk iedereen alles maar laten promoten. Dat is niet eerlijk naar de sponsoren toe.

Ook wil ik nog voor de komende nieuwe filmpjes een commantry en een intro toevoegen. Hoor graag jullie reacties.

Inderdaad, iets van een verhaal. Dat is in ieder geval hoe ik zelf mijn gameplay video's altijd maak. Het maakt het verschil tussen alle call of duty kill montages en een video die leuk is om naar te kijken. Tenminste, dat vind ik zelf :)

Tijdje geleden voor het eerst naar Dark Forest geweest. We hadden op het forum afgesproken met een leuk groepje en een aantal ACN-leden. Vooral tof om mijn held Jan te ontmoeten xD want door zijn filmpjes op het ACN-youtube kanaal heb ik uiteindelijk de stap genomen om te beginnen met airsoften. Hij wist de boel dan ook goed aan te slingeren maar het bleef moeilijk om veel actie vast te leggen... maar heb mijn best gedaan so hope you like. (watch in 1080p)
Awesome :) Bedankt voor het compliment ;) Al heb je daar totaal niet het beste moment gezien jammer genoeg. Qua teamwork en samenwerking in het team was het een draak van een skirm... Binnen onze groep ging het lekker, maar daarbuiten was het erg pittig om iemand te vinden die met je samen wilde werken... En dan is het moeilijk aanslingeren. Op gegeven moment maar mee gestopt om in ieder geval met buddies in de buurt maar lekker te gaan samenwerken.

Tof dat je er nog een video van hebt gemaakt. Ik zou nog wel kijken wat het getik en gekraak is in de video. Dat stoort wel. Misschien de gopro mount?
 
  • Leuk
Waarderingen: The Walker
Zoals Eviltwin aangeeft gaat het om de manier waarop. Spam je alles onder, of post je in de relevante topics, relevante informatie :)

Wat ik nog kan aanvullen hierop: We werken zoals je ziet ook met betalende sponsoren. Zo kunnen we onze hosting (toevallig vandaag weer moeten aftikken ;) ) makkelijker betalen.

Ik vind het fantastisch als mensen eigen video's maken en op Youtube zetten. Dit promoot de sport alleen maar. Maar vanwege de betalende sponsoren kunnen we moeilijk iedereen alles maar laten promoten. Dat is niet eerlijk naar de sponsoren toe.



Inderdaad, iets van een verhaal. Dat is in ieder geval hoe ik zelf mijn gameplay video's altijd maak. Het maakt het verschil tussen alle call of duty kill montages en een video die leuk is om naar te kijken. Tenminste, dat vind ik zelf :)


Awesome :) Bedankt voor het compliment ;) Al heb je daar totaal niet het beste moment gezien jammer genoeg. Qua teamwork en samenwerking in het team was het een draak van een skirm... Binnen onze groep ging het lekker, maar daarbuiten was het erg pittig om iemand te vinden die met je samen wilde werken... En dan is het moeilijk aanslingeren. Op gegeven moment maar mee gestopt om in ieder geval met buddies in de buurt maar lekker te gaan samenwerken.

Tof dat je er nog een video van hebt gemaakt. Ik zou nog wel kijken wat het getik en gekraak is in de video. Dat stoort wel. Misschien de gopro mount?


Zoals Eviltwin aangeeft gaat het om de manier waarop. Spam je alles onder, of post je in de relevante topics, relevante informatie :)

Wat ik nog kan aanvullen hierop: We werken zoals je ziet ook met betalende sponsoren. Zo kunnen we onze hosting (toevallig vandaag weer moeten aftikken ;) ) makkelijker betalen.

Ik vind het fantastisch als mensen eigen video's maken en op Youtube zetten. Dit promoot de sport alleen maar. Maar vanwege de betalende sponsoren kunnen we moeilijk iedereen alles maar laten promoten. Dat is niet eerlijk naar de sponsoren toe.



Inderdaad, iets van een verhaal. Dat is in ieder geval hoe ik zelf mijn gameplay video's altijd maak. Het maakt het verschil tussen alle call of duty kill montages en een video die leuk is om naar te kijken. Tenminste, dat vind ik zelf :)


Awesome :) Bedankt voor het compliment ;) Al heb je daar totaal niet het beste moment gezien jammer genoeg. Qua teamwork en samenwerking in het team was het een draak van een skirm... Binnen onze groep ging het lekker, maar daarbuiten was het erg pittig om iemand te vinden die met je samen wilde werken... En dan is het moeilijk aanslingeren. Op gegeven moment maar mee gestopt om in ieder geval met buddies in de buurt maar lekker te gaan samenwerken.

Tof dat je er nog een video van hebt gemaakt. Ik zou nog wel kijken wat het getik en gekraak is in de video. Dat stoort wel. Misschien de gopro mount?

Thanks Jan, Ik weet dat het inderdaad niet je beste dag was, Jan was namelijk ook een soort "The Walker" maar dan voornamelijk naar de respawn :p
In het begin nog wat pogingen gedaan maar zat weinig continuiteit in waarbij echt pushes uitbleven of halvewegen inzakte. Jammer dat niet iedereen daar altijd in mee ging. Echt inhoud vond ik deze skirm niet hebben waardoor iedereen maar wat aan@#!$% maar heb mij uiteindelijk prima vermaakt.

Was inderdaad de gopro mount. Heb t inmiddels gefixed want zat mijzelf er ook aan te ergeren.:mad:
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Beste Mensen van ACN

Gister speelde ik weer bij RSL airsoft en heb natuurlijk weer video beelden opgenomen. Ik heb naar jullie feedback geluisterd en wat dingen aangepast. Ben met sommige dingen nog niet helemaal tevreden maar dat komt nog wel. En wil nog een intro toevoegen maar weet niet echt goed hoe ik die het beste kan maken.

Ik heb de muziek weg gelaten en commentaar toegevoegd. Ook heb ik mijn action cam ingesteld op 4k hierdoor kan ik een beetje inzoomen als ik een kill maak. Helaas verlies in dan wel de 60 FPS mogelijkheid.

Graag weer wat feedback thanks!

 
  • Leuk
Waarderingen: Daburg en Jan
Nice! Goeie verbetering. Die 4K zou ik kiezen boven de 60 FPS. Met 60 FPS is het niet zo dat je in de buurt komt van de slowmo van de slowmo guys, maar je 4K inzoom zorgt wel voor een grotere stap.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Assault Dog
Tijdje geleden voor het eerst naar Dark Forest geweest. We hadden op het forum afgesproken met een leuk groepje en een aantal ACN-leden. Vooral tof om mijn held Jan te ontmoeten xD want door zijn filmpjes op het ACN-youtube kanaal heb ik uiteindelijk de stap genomen om te beginnen met airsoften. Hij wist de boel dan ook goed aan te slingeren maar het bleef moeilijk om veel actie vast te leggen... maar heb mijn best gedaan so hope you like. (watch in 1080p)


awesome :D

" 2000 years later " rofl
 
  • Leuk
Waarderingen: The Walker
Hallo,

Ik ben nieuw bij het filmen van airsoft.
Zelf speel ik als sniper ik heb op 01/10/2017 een skirm in de chambers België gedaan.
Dit was top met Silo en CleanShot 2 heel bekende snipers van NL.
Intresse in het filmpje.

 
Hallo,

Mieschien leuk als je ook even voorsteld in het voorstel stukjd van dit forum.
Nu komt het beetje over als promoten van deze video.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jelle
hoi welkom ben zelf geen fan van clickbait senior en clickbait junior.
stel jezelf voor zou ik zeggen en have fun :)
 
  • Leuk
Waarderingen: BoomSmurf