Zoals Eviltwin aangeeft gaat het om de manier waarop. Spam je alles onder, of post je in de relevante topics, relevante informatie
Wat ik nog kan aanvullen hierop: We werken zoals je ziet ook met betalende sponsoren. Zo kunnen we onze hosting (toevallig vandaag weer moeten aftikken
) makkelijker betalen.
Ik vind het fantastisch als mensen eigen video's maken en op Youtube zetten. Dit promoot de sport alleen maar. Maar vanwege de betalende sponsoren kunnen we moeilijk iedereen alles maar laten promoten. Dat is niet eerlijk naar de sponsoren toe.
Inderdaad, iets van een verhaal. Dat is in ieder geval hoe ik zelf mijn gameplay video's altijd maak. Het maakt het verschil tussen alle call of duty kill montages en een video die leuk is om naar te kijken. Tenminste, dat vind ik zelf
Awesome
Bedankt voor het compliment
Al heb je daar totaal niet het beste moment gezien jammer genoeg. Qua teamwork en samenwerking in het team was het een draak van een skirm... Binnen onze groep ging het lekker, maar daarbuiten was het erg pittig om iemand te vinden die met je samen wilde werken... En dan is het moeilijk aanslingeren. Op gegeven moment maar mee gestopt om in ieder geval met buddies in de buurt maar lekker te gaan samenwerken.
Tof dat je er nog een video van hebt gemaakt. Ik zou nog wel kijken wat het getik en gekraak is in de video. Dat stoort wel. Misschien de gopro mount?