Airsoft videos en kanalen.

Hi ladies en gents! Sinds kort ben ik begonnen met het vastleggen van mijn Skirms, en voorzie ik ze van commentaar. Doel is om een beetje een tegenhanger te bieden t.o.v. al die individuele sniper gameplays. Ik ga meer voor teamplay, het aansturen van paxen, etc.

Check vooral m'n meest recente (en tevens eerste!) video. Zou tof zijn als jullie ook liken, delen en subscribe. Love it! <3

 
WTF. Ik lijk wel een reus. Maar vind de film leuk, heel wat anders dan "standaard" sniper videos.
 
  • Leuk
Waarderingen: Hertenvacht
Doel is om een beetje een tegenhanger te bieden t.o.v. al die individuele sniper gameplays. Ik ga meer voor teamplay, het aansturen van paxen, etc.
Heel tof! Dat was ook de reden waarom ik mijn gameplay video's maakte zoals ik ze maakte. Kudo's!

Leuke video, er zitten wat toffe momenten in (leuk gedaan met de stempel bij Boudewijn bijvoorbeeld incl. audio effect). Later word het iets saaier en heb ik hem globaal geskipped. Daar zou je nog iets meer kunnen werken met het verhaal er achter in combinatie met een kaart. Op een paar momenten doe je dat wel overigens. En het is ook niet zo dat je natuurlijk een heel boek moet gaan voorlezen ;) De balans zoeken is nog een leuke verbetering. Denk dan ook aan de lengte van de video. Maar echt geen verkeerde start!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Hi ladies en gents! Sinds kort ben ik begonnen met het vastleggen van mijn Skirms, en voorzie ik ze van commentaar. Doel is om een beetje een tegenhanger te bieden t.o.v. al die individuele sniper gameplays. Ik ga meer voor teamplay, het aansturen van paxen, etc.

Check vooral m'n meest recente (en tevens eerste!) video. Zou tof zijn als jullie ook liken, delen en subscribe. Love it! <3



Mooie video! Ook leuk om te zien dat dit je eerste video is en die meteen al heel goed is. Wat jan al zei over het einde ben ik met hem eens, en misschien het geluids effect van een hit op jou kan eventueel wat minder bijvoorbeel niet voor de hit al. Dan is de verassing of je neer gaat al meteen weg kan eventueel helpen bij gameplays waar je vaker neer gaat.

Dit zijn allemaal tips en geen kritiek en nogmaals mooie eerste video!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Dan is de verassing of je neer gaat al meteen weg kan eventueel helpen bij gameplays waar je vaker neer gaat.
Dit vond ik juist sterk! Het bouwt de spanning op. Omdat je hem al hoort aankomen betrapte ik me er op dat ik juist ging zoeken waar hij vandaan zou komen. Tip van flip; als je dit effect ook gebruikt bij één of twee close calls en het dan weer weg draait wordt het nog spannender voor de kijker.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris
Dit vond ik juist sterk! Het bouwt de spanning op. Omdat je hem al hoort aankomen betrapte ik me er op dat ik juist ging zoeken waar hij vandaan zou komen. Tip van flip; als je dit effect ook gebruikt bij één of twee close calls en het dan weer weg draait wordt het nog spannender voor de kijker.

Hmm, heb je inderdaad ook wel een punt. De Tip van Flip zou inderdaad hiermee helpen!
 
Thanks mannen! De spanning wil ik wel bewust opbouwen, misschien ga ik eens experimenteren met inderdaad de heartbeat als ik in een vuurgevecht zit. Thanks!

Wat betreft de lengte, hij mag van mij korter, maar het YouTube algoritme is gewoon vele malen gunstiger bij 10 min. video’s :D
 
Wat betreft de lengte, hij mag van mij korter, maar het YouTube algoritme is gewoon vele malen gunstiger bij 10 min. video’s :D

Oh wauw! Dat wist ik niet eens X'D Ik zat heel vaak op de 7 minuten met mijn video's...! :O
 
Je kan ook nie alles weten Jan.
En daarbij; iedere nieuwkomer in de sport heeft jou als lijdraad gevonden op het wwweb.
 
Oh wauw! Dat wist ik niet eens X'D Ik zat heel vaak op de 7 minuten met mijn video's...! :O

Ach, zo zijn er 100.000 dingen die meespelen bij het bepalen van de Ranking. Kan wel adviseren voortaan goog.le links te gebruiken, EN NIET TE LINKEN NAAR EEN TWITTER-ACCOUNT DAT AL 3 JAAR INACTIEF IS. ;)
 
Ach, zo zijn er 100.000 dingen die meespelen bij het bepalen van de Ranking. Kan wel adviseren voortaan goog.le links te gebruiken, EN NIET TE LINKEN NAAR EEN TWITTER-ACCOUNT DAT AL 3 JAAR INACTIEF IS. ;)
hahaha ja! Die staat er idd ook al drie jaar in X'D Goed punt ja...