Heel tof! Dat was ook de reden waarom ik mijn gameplay video's maakte zoals ik ze maakte. Kudo's!Doel is om een beetje een tegenhanger te bieden t.o.v. al die individuele sniper gameplays. Ik ga meer voor teamplay, het aansturen van paxen, etc.
Hi ladies en gents! Sinds kort ben ik begonnen met het vastleggen van mijn Skirms, en voorzie ik ze van commentaar. Doel is om een beetje een tegenhanger te bieden t.o.v. al die individuele sniper gameplays. Ik ga meer voor teamplay, het aansturen van paxen, etc.
Check vooral m'n meest recente (en tevens eerste!) video. Zou tof zijn als jullie ook liken, delen en subscribe. Love it! <3
Dit vond ik juist sterk! Het bouwt de spanning op. Omdat je hem al hoort aankomen betrapte ik me er op dat ik juist ging zoeken waar hij vandaan zou komen. Tip van flip; als je dit effect ook gebruikt bij één of twee close calls en het dan weer weg draait wordt het nog spannender voor de kijker.Dan is de verassing of je neer gaat al meteen weg kan eventueel helpen bij gameplays waar je vaker neer gaat.
Dit vond ik juist sterk! Het bouwt de spanning op. Omdat je hem al hoort aankomen betrapte ik me er op dat ik juist ging zoeken waar hij vandaan zou komen. Tip van flip; als je dit effect ook gebruikt bij één of twee close calls en het dan weer weg draait wordt het nog spannender voor de kijker.
Wat betreft de lengte, hij mag van mij korter, maar het YouTube algoritme is gewoon vele malen gunstiger bij 10 min. video’s
Ik lijk wel een reus.
Oh wauw! Dat wist ik niet eens X'D Ik zat heel vaak op de 7 minuten met mijn video's...! :O
hahaha ja! Die staat er idd ook al drie jaar in X'D Goed punt ja...Ach, zo zijn er 100.000 dingen die meespelen bij het bepalen van de Ranking. Kan wel adviseren voortaan goog.le links te gebruiken, EN NIET TE LINKEN NAAR EEN TWITTER-ACCOUNT DAT AL 3 JAAR INACTIEF IS.
goeie vid man! maar geen footage van ons die even alle S bunkers overnamen?Hi guys, tijd voor een nieuwe video! Deze keer @ Bunker Hill, starring @Camilo @Robbert_Hoff @Alissa @Tactical Bear @FlyingViking
// EDIT:
En ik mag @Yadus natuurlijk niet vergeten! Check de video wáárom..
goeie vid man! maar geen footage van ons die even alle S bunkers overnamen?