Airsoft videos en kanalen.

Gister bij nieuwe locatie Combat City in Leiden geweest. Echt een super locatie! Leuk veld, goede marshalls en duidelijke regels.

Bij binnenkomst werd er duidelijk gezegd dat de replica’s in het veld moeten blijven zodat de kantine dus vrij was van Replica’s. Ook werd er voordat je het veld op ging gekeurd op het keurmerk van je bril.

Na het FPSen konen we snel beginnen. Wij kregen de keuze als groep om een serieuze of een Minder serieuze spel te doen zoals trouble in terrorist town bijvoorbeeld. Wij kozen om een serieus spel te doen. Eerste potje was daarom even 20 minuten team deathmatch om de layout van het veld te leren kennen.

Na de team deathmatch kregen we een echt spel. Dit werd alleen op de bovenste verdieping gespeeld. Het leuke was dat deze keer de marshalls mee speelde als politie. Overal door het veld lagen lintjes. Team Rood moest de gele lintjes boven leggen en punten te score. De politie kon niet dood en als die je zagen schieten dan schoten ze op jou team. Dus soms zat je in een kamer met een tegenstander en kwam de politie binnen. Dus kon je beter niet schieten anders was je zoizo dood. Daarnaast kon je ook deals maken met de politie, om ze bijvoorbeeld 2 minuten uit te schakelen.
Erg leuke dag gehad en kom zeker eens terug.

Combat City is nu echt wel mijn CQB location to go!
Filmpje met het 2de deel moet nog komen.

Laatst bewerkt:
Gister bij nieuwe locatie Combat City in Leiden geweest. Echt een super locatie! Leuk veld, goede marshalls en duidelijke regels.

Krijg nou wat. Ik was daar ook!

Was ook mijn eerste ervaring met Combatcity en ik moet echt toegeven dat die hoog op mijn lijstje van favorieten is binnen gekomen. Toffe marshals, toffe locatie en toffe games. Kortom: top!

Krijg nou wat. Ik was daar ook!

Was ook mijn eerste ervaring met Combatcity en ik moet echt toegeven dat die hoog op mijn lijstje van favorieten is binnen gekomen. Toffe marshals, toffe locatie en toffe games. Kortom: top!
Wouw wat toevallig! Welk team zat je? Ik team Rood :p

• Leuk
Waarderingen: Bonaya
Zat in team blauw/groen. Hadden beetje opstart problemen binnen het team wat te merken was eerste potje. Ging rest van de dag wel leuk vond ik. Zeker het favelapotje met de politie vond ik een erg leuk initiatief!

Die harde knallen die je vrij veel in je filmpje hoort zijn zeer waarschijnlijk van mijn tippy samen met die groene laserstraal van bb's op 1:28 :p Toch maar eens overwegen om met gemengde bb's te spelen nu ik dit zo op je filmpje zie hahaha.

• Leuk
Waarderingen: The Assault Dog
Afgelopen zondag mijn GoPro voor het eerst kunnen uitproberen :P.
Hoop dat jullie het leuk vinden. Ik ben voorlopig niet van plan om regelmatig te uploaden, dus dit is meer gewoon voor de lol.

Afgelopen zondag mijn GoPro voor het eerst kunnen uitproberen :p.
Hoop dat jullie het leuk vinden. Ik ben voorlopig niet van plan om regelmatig te uploaden, dus dit is meer gewoon voor de lol.

Wouw beeld ziet er erg goed uit! Welke GoPro gebruik jij?

Enige jammere is altijd dat je alleen met je action cam niet zo veel ziet van veraf, natuurlijk omdat de lens zo wide angle is. Daarom heb ik nu nog een cam gekocht maar speciaal met 35mm lens. Die ga ik gebruiken voor scope cam op mijn assault rifle en sniper. Heb hem al getest en je ziet je BB's goed vliegen!
no1Rlmf.jpg

GXnYFEs.jpg

• Leuk
Waarderingen: Jan
Enige jammere is altijd dat je alleen met je action cam niet zo veel ziet van veraf, natuurlijk omdat de lens zo wide angle is. Daarom heb ik nu nog een cam gekocht maar speciaal met 35mm lens. Die ga ik gebruiken voor scope cam op mijn assault rifle en sniper. Heb hem al getest en je ziet je BB's goed vliegen!
no1Rlmf.jpg

GXnYFEs.jpg

Gaaf! Ik ben ook nog opzoek naar zo'n camera. Waar heb jij deze gekocht? met lens en mount?

Ik heb hem gekocht bij Aliexpress bij de Official Foxeer Store. De 35mm lens zit er dan al in gemonteerd. Vergeet niet als je de cam aanschaft dat je wel even een firmware upgrade uitvoert. Zitten namelijk wat goede bug fixes bij.
Als je “Original Foxeer Legend 2 1080P 60fps F2.0 1/3" CCTV 35mm Action FPV Camera” op zoekt zal je hem vinden.

De mount is 3d geprint en kan je bestellen bij Shapeways.
Als je “Foxeer legend 2 mount” googled zal je hem vinden
Ook heb ik zelf een test filmpje gemaakt in 2k.

Ik heb hem gekocht bij Aliexpress bij de Official Foxeer Store. De 35mm lens zit er dan al in gemonteerd. Vergeet niet als je de cam aanschaft dat je wel even een firmware upgrade uitvoert. Zitten namelijk wat goede bug fixes bij.
Als je “Original Foxeer Legend 2 1080P 60fps F2.0 1/3" CCTV 35mm Action FPV Camera” op zoekt zal je hem vinden.

De mount is 3d geprint en kan je bestellen bij Shapeways.
Als je “Foxeer legend 2 mount” googled zal je hem vinden
Ook heb ik zelf een test filmpje gemaakt in 2k.

Awesome! bedankt, zit hij alleen niet te hoog? Dus dat hij voor je optic zit?

Awesome! bedankt, zit hij alleen niet te hoog? Dus dat hij voor je optic zit?
Nee daar heb ik geen last van. En ik heb ook een Buttstock Cheek Rest Pouch op mijn sniper waar ik mijn powerbank ik ga doen, want hij kan maar een uurtje filmen op een accu volgens mij.

Hey iedereen!

Ik ben onlangs begonnen met een youtube/twitch kanaal! En ik heb vandaag de eerste video op mijn youtube kanaal geupload! Het is een opname van afgelopen weekend skirm bij D19, dus een hoop forumleden zitten in de video :) Misschien dat jullie tips hebben over de videos enz. Ikzelf heb al een paar puntjes waar ik over twijfel!

In mijn videos probeer ik zo min mogelijk extra's toe te voegen. Dus je gaat geen hit markers zien, omdat je die in airsoft ook niet ziet. Ook heb wil ik met behulp van kaarten en daarop bewegende pionen situaties duidelijker maken. Hopelijk is dit gelukt! Over mijn edit kunsten kun je discusseren :P Ik heb net een week ervaring, dus heel indrukwekkend is het niet.. Op dit front zijn tips altijd welkom!

Alvast bedankt!

Leuk dat je begint met het vastleggen van games. Is altijd leuk.
Opzich een leuk filmpje hoor!

Van mijn kant wat opmerkingen..

- Bak ondertitels niet in de video vast, maar als je ze zou willen voeg ze dan later toe in Youtube. Scheelt een hoop edit werk en de formatting is universeel.

- Waarom presenteer je de video in het Engels? Als je internationaal publiek wil trekken zou ik gewoon een Engelse versie in je subs toevoegen.

- Als je gewoon lekker je evenement wil vastleggen heb ik niks over je montage te zeggen, maar als je echt kijkers wil trekken zul je een veel snellere montage moeten hebben, zeker de eerste secondes van zo'n video moeten knallen. Tegenwoordig willen de meeste kijkers snel actie en weinig intro.

Ik respecteer het als je gewoon lekker je game wil vastleggen, dat vind ik ook leuk. Gaat mij persoonlijk absoluut niet om mega-veel kijkers.

Leuk dat je begint met het vastleggen van games. Is altijd leuk.
Opzich een leuk filmpje hoor!

Van mijn kant wat opmerkingen..

- Bak ondertitels niet in de video vast, maar als je ze zou willen voeg ze dan later toe in Youtube. Scheelt een hoop edit werk en de formatting is universeel.

- Waarom presenteer je de video in het Engels? Als je internationaal publiek wil trekken zou ik gewoon een Engelse versie in je subs toevoegen.

- Als je gewoon lekker je evenement wil vastleggen heb ik niks over je montage te zeggen, maar als je echt kijkers wil trekken zul je een veel snellere montage moeten hebben, zeker de eerste secondes van zo'n video moeten knallen. Tegenwoordig willen de meeste kijkers snel actie en weinig intro.

Ik respecteer het als je gewoon lekker je game wil vastleggen, dat vind ik ook leuk. Gaat mij persoonlijk absoluut niet om mega-veel kijkers.

Bedankt voor de tips!

-De subtitles heb ik vastgezet omdat het inderdaad voor internationale kijkers is. Wanneer ik dat niet zou doen gaan mensen weg omdat ze alleen maar nederlands horen/zien. Vaak zijn ze dan te lui om zelf subtitels aan te zetten

-Ik snap niet helemaal wat je met een engelse versie in je subs bedoeld :P Ik heb er wel over nagedacht om een engels en nederlands kanaal te maken, dus waar de zelfde videos opkomen. alleen 1 in engels en 1 in nederlands.

-Klopt, ik weet dat mensen dat tegenwoordig willen. Alleen vind ik dat een verkeerd beeld van Airsoft, ook wil ik later nog meer gaan doen met alles om Airsoft heen. Dus de reis erna toe, alles na de skirm enz. enz.

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Ook komt er nog een introductie video, met alle uitleg over het kanaal enz. Alleen had ik dat bij D19 willen doen, alleen toen moest @Joris zo nodig zijn enkel kapot maken.. :C :p:p

Bedankt voor de tips!

-De subtitles heb ik vastgezet omdat het inderdaad voor internationale kijkers is. Wanneer ik dat niet zou doen gaan mensen weg omdat ze alleen maar nederlands horen/zien. Vaak zijn ze dan te lui om zelf subtitels aan te zetten

-Ik snap niet helemaal wat je met een engelse versie in je subs bedoeld :p Ik heb er wel over nagedacht om een engels en nederlands kanaal te maken, dus waar de zelfde videos opkomen. alleen 1 in engels en 1 in nederlands.

-Klopt, ik weet dat mensen dat tegenwoordig willen. Alleen vind ik dat een verkeerd beeld van Airsoft, ook wil ik later nog meer gaan doen met alles om Airsoft heen. Dus de reis erna toe, alles na de skirm enz. enz.

Je kan SUBS geforceerd laten starten in Youtube. Per taal. Ik vindt het persoonlijker mooier als ze native worden meegerenderd als los WEBM format :P , dus dat je ze aan Youtube hangt zeg maar.

Ik vindt het tof dat je meer wil laten zien om het sporten heen, dat doen er niet veel :)