Airsoft videos en kanalen.

Hij staat ook in skirms/17-6 valburg. Maar misschien ook leuk voor hen die daar niet kijken. Hier mijn EERSTE 2 bajonet/knife kill sinds dat ik deze sport in '08 speel.

 
  • Leuk
Waarderingen: Boudewijn en Jan
Het is dan wel geen airsoft video/kanaal maar wil hem toch even met jullie delen.
Per september vertrek ik voor 1,5 jaar naar het buitenland om een wereldreis te maken. Ik begin in Australie vervolgens naar Japan, Vietnam, Cambodja, Myanmar, Laos en Thailand.

Ga proberen om minimaal 2x per week een kleine vlog online te zetten op mijn yt kanaal. Inmiddels alle spullen voor aangeschaft om een goede kwaliteit video te kunnen maken :) Vanaf begin september zullen de vlogs online komen. Wie het wilt volgen mijn kanaal is: https://www.youtube.com/channel/UCbBp4M6urmvYFmqTlazmxdg
 
Laatst bewerkt:
Over video's gesproken. Iemand attendeerde mij op een airsoft video gedaan met een Gimbal (stabilisator). Nu heb ik ook zo'n ding thuis liggen van Mn werk en dacht ik... hè laat ik ook eens wat proberen! Het "enige" wat ik nu nog nodig heb is een action cam voor op Mn loonvoorwaarden first persoon en een scope cam. Duuuuuuur! Of ik moet gaan lenen/huren

Dit is het resultaat bij mij thuis.

Zonder "loadout"

Met "loadout"

*EDIT* ik heb vandaag een GoPro Sessions 4 gevonden op Marktplaats voor €90. Zonder accessoires. Misschien dat ik die op de weg naar @Crumble even ga bekijken en misschien wel aanschaf. Dan rest mij alleen nog maar een scopecam.
 
  • Leuk
Waarderingen: Sadiek en Crumble
dat ziet er wel gaaf uit!

Ben heel benieuwd naar de werkelijk actiebeelden!

Groet,
Peter
 
je had ff moeten rennen.... daar gaat het altijd lastig worden daar ben ik zelf ook nog altijd mee bezig
 
je had ff moeten rennen.... daar gaat het altijd lastig worden daar ben ik zelf ook nog altijd mee bezig

Dat heb ik ook gedaan. Ging redelijk goed, dankzij de stabilisatie die erin zit. Ga vanmiddag naar een Contour HD cam kijken voor op m'n hoofd en dan nog een scopecam.
 
Ja scope cam heb ik net besteld... incl Selfiecam.... Nu dan ook nog een 4K camera voor op me schouder... en kan straks 6 camera's tegelijk bedienen via me Replica hahaha
 
Amateurs.

uploadfromtaptalk1401867597679-jpg.310824
 
1 Scopecam
1 Selfiecam
1 Schouder cam
1 Rug
1 Helm cam

5 sorry

maar ga ze nuiet allemaal te gelijk gebruiken hoor..... heet geen Novritsch
 
1 Scopecam
1 Selfiecam
1 Schouder cam
1 Rug
1 Helm cam

5 sorry

maar ga ze nuiet allemaal te gelijk gebruiken hoor..... heet geen Novritsch

Ok, twee vraagjes. Waarom gebruik je zowel schouder als helm cam? Die zitten praktisch naast elkaar, misschien 30 cm van elkaar.

En wat is een rug cam? Zodat je ziet wat er achter je gebeurd?
 
Dat heb ik ook gedaan. Ging redelijk goed, dankzij de stabilisatie die erin zit. Ga vanmiddag naar een Contour HD cam kijken voor op m'n hoofd en dan nog een scopecam.

Vrienden van mij die zo'n contour hebben gehad waren er allemaal niet zo over te spreken. Zowel kwa beeldkwaliteit als ook duurzaamheid van de camera zelf.

Is denk ik ook niet voor niks dat je er nooit meer wat van hoort. Laatste nieuwsupdate op de Contour site is van januari 2015