Wat is je kanaal @The Walker ? Want nu ben ik wel nieuwsgierig natuurlijk.
Ik heb hem al geliked, maar mooie toevoeging @The Walker! Thanks!
Zoals jullie wellicht weten vind ik alleen de scope cam iets toevoegen. Ik zou liever zien dat er vaker gewerkt werkt met kaarten om de situatie beter te duiden. Dat voegt meer toe dan een camera op jezelf gericht.
En Strelok, idd ook herkenbaar ^_^
Nee ik heb voor 'The Walker' (nog) geen insta.@The Walker zit jij toevallig ook op Instagram? Ik heb jouw video al een keer langs zien komen maar was nog niet gesubbed
Nu wel
Ik gebruik filmora... best wel simpel te gebruiken.Heey @The Walker
Ik zie alles als opbouwende kritiek
En ja ik vind het zeker waard en de volgende video wordt waarschijnlijk ook met scope cam!
NU heb ik geen sniper meer en komen er 2 camera's bij!
Dus 1 scope cam en 1 selfie cam!
Maar met het editten!! Ja is altijd een ding mijn PC wil niet alle video edit programma's gebruiken
ik doe elke keer weer me best en ja me views.,.. ik kan er niks aan doen... het wordt nu eenmaal toch veel bekeken!!
hih
Maar iedereen bedankt en me voice over vind ik echt geen probleem!
Kijk maar naar me nieuwste video!
Ik heb hem al geliked, maar mooie toevoeging @The Walker! Thanks!
Zoals jullie wellicht weten vind ik alleen de scope cam iets toevoegen. Ik zou liever zien dat er vaker gewerkt werkt met kaarten om de situatie beter te duiden. Dat voegt meer toe dan een camera op jezelf gericht.
En Strelok, idd ook herkenbaar ^_^
Ow is het zo erg haha. Ja dan heb ik ook geen oplossing behalve investeren in een pc.ja te gebruiken maar je pc moet het wel willen draaien
Als je 'The Walker Airsoft' zoekt op youtube dan vind je m wel. Nog niet zo lang bezig dus verwacht niet te veel.
Aah heel tof om te horen. Thanks gozer!Gevonden en zo even gelijk subben. In je laatste video vond ik de eerste 2 minuten echt super gaaf, dat gaf een cool storyline effect. Zoiets heb ik ook in m'n gedachte als ik ga beginnen. Het is een net iets andere (en meer artsyfartsy) manier van Airsoft video's
Keep up the amazing work.
@The Walker
Het werkt hoor! als een zonnetje... vanaf nu veeeel meer mogelijkheden en betere editting!
DANKJE WEL!