Airsoft videos en kanalen.

Heey @The Walker
Ik zie alles als opbouwende kritiek

En ja ik vind het zeker waard en de volgende video wordt waarschijnlijk ook met scope cam!
NU heb ik geen sniper meer en komen er 2 camera's bij!

Dus 1 scope cam en 1 selfie cam!

Maar met het editten!! Ja is altijd een ding mijn PC wil niet alle video edit programma's gebruiken
ik doe elke keer weer me best en ja me views.,.. ik kan er niks aan doen... het wordt nu eenmaal toch veel bekeken!!

hih

Maar iedereen bedankt en me voice over vind ik echt geen probleem!
Kijk maar naar me nieuwste video!
 
Naast het complete video gedeelte erger ik me er best wel aan als er video's online komen die zo bomvol zitten met Engelse typo's dat ik denk waarvoor doe je het. Kijk nog even rustig voordat je je video upload of er geen fouten in je tekst zitten, desnoods google je er even op los, maar het is best knullig als er fouten in simpele woorden zitten. Foutje moet kunnen, maar ik zie wel eens video's voorbij komen die zo steenkolen Engels zijn dat ze dan net zo goed lekker in het Nederlands kunnen blijven uploaden :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb hem al geliked, maar mooie toevoeging @The Walker! Thanks!

Zoals jullie wellicht weten vind ik alleen de scope cam iets toevoegen. Ik zou liever zien dat er vaker gewerkt werkt met kaarten om de situatie beter te duiden. Dat voegt meer toe dan een camera op jezelf gericht.

En Strelok, idd ook herkenbaar ^_^
 
  • Leuk
Waarderingen: Stey
@Jan idd een kaart toevoegen is idd wel dik idd... maar mijn video bewerking wil dit niet.... en me pc ondersteund nog geen andere video edit programma
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
@The Walker zit jij toevallig ook op Instagram? Ik heb jouw video al een keer langs zien komen maar was nog niet gesubbed :(
Nu wel ;)
 
Ik heb hem al geliked, maar mooie toevoeging @The Walker! Thanks!

Zoals jullie wellicht weten vind ik alleen de scope cam iets toevoegen. Ik zou liever zien dat er vaker gewerkt werkt met kaarten om de situatie beter te duiden. Dat voegt meer toe dan een camera op jezelf gericht.

En Strelok, idd ook herkenbaar ^_^


Dat heb ik inderdaad wel eens bij jou gezien met uitleg kaarten en strategisch spel. Geeft een duidelijk beeld over het veld en de situatie.
 
Heey @The Walker
Ik zie alles als opbouwende kritiek

En ja ik vind het zeker waard en de volgende video wordt waarschijnlijk ook met scope cam!
NU heb ik geen sniper meer en komen er 2 camera's bij!

Dus 1 scope cam en 1 selfie cam!

Maar met het editten!! Ja is altijd een ding mijn PC wil niet alle video edit programma's gebruiken
ik doe elke keer weer me best en ja me views.,.. ik kan er niks aan doen... het wordt nu eenmaal toch veel bekeken!!

hih

Maar iedereen bedankt en me voice over vind ik echt geen probleem!
Kijk maar naar me nieuwste video!
Ik gebruik filmora... best wel simpel te gebruiken.
 
Ik heb hem al geliked, maar mooie toevoeging @The Walker! Thanks!

Zoals jullie wellicht weten vind ik alleen de scope cam iets toevoegen. Ik zou liever zien dat er vaker gewerkt werkt met kaarten om de situatie beter te duiden. Dat voegt meer toe dan een camera op jezelf gericht.

En Strelok, idd ook herkenbaar ^_^


Ja valt mij altijd op dat jij dit doet bij de ACN videos met kaarten en zo een goed beeld schetst van de situatie en het speelveld. Heb dit idee dan ook een beetje van jou gejat. :eek: bijvoorbeeld bij de video 'the new spielberg' op 2.30 min. Niet zo uitgebreid als jij t doet en verteld maar zal dit vaker gaan proberen op deze manier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
ben er nu mee bezig... kijken wat hij doet.... zal even wennen zijn denk ik haha

blijkbaar wil hij deze perfect doen hoop ik!!
 
Als je 'The Walker Airsoft' zoekt op youtube dan vind je m wel. Nog niet zo lang bezig dus verwacht niet te veel. :p

Gevonden en zo even gelijk subben. In je laatste video vond ik de eerste 2 minuten echt super gaaf, dat gaf een cool storyline effect. Zoiets heb ik ook in m'n gedachte als ik ga beginnen. Het is een net iets andere (en meer artsyfartsy) manier van Airsoft video's :)

Keep up the amazing work.
 
Gevonden en zo even gelijk subben. In je laatste video vond ik de eerste 2 minuten echt super gaaf, dat gaf een cool storyline effect. Zoiets heb ik ook in m'n gedachte als ik ga beginnen. Het is een net iets andere (en meer artsyfartsy) manier van Airsoft video's :)

Keep up the amazing work.
Aah heel tof om te horen. Thanks gozer!
 
dank je wel!! komt wel goed... .zal veel uitzoeken maar de split screen is al een hele toevoeging!!