Airsoft videos en kanalen.

@Imakittymeow Dit was ervoor (eerste skirm met mijn HK en dat merk je ook wel). Heb voorlopig alleen flat hop gedaan... was niet helemaal tevreden met mijn R-hop xD maar alleen daar aan merk je al een enorme verbetering (dit in combinatie met zwaardere BB's gaan schieten). Ga nu S-hop proberen, het zelfde als R-hop maar dan met een soort rubber wat je in je barrel-window smeert en dan 24 uur moet laten drogen (perfecte patch dus) net een soort kauwgom spul.
 
Let op dat je met S-hop nog wel mogelijk het regelmatig moet vervangen, de ene zegt het elke skirm te moeten vervangen en de andere kan er duizenden schoten mee schieten. Ik zou ook wel willen overwegen om een R-hop te plaatsen, heb alle handige tooltjes er toch voor thuis liggen, dus stuur maar een PB bij interesse.
 
Ziet er goed uit @The Walker !! Gelijk even geabonneerd.

Klein tipje om meer abonnees en views te krijgen (mits je dat wilt): Zorg voor een pakkende titel met een paar key words zoals "Airsoft" "Gameplay" en dergelijke. Dan word je bereik al veel groter.
 
  • Leuk
Waarderingen: The Walker
Ziet er goed uit @The Walker !! Gelijk even geabonneerd.

Klein tipje om meer abonnees en views te krijgen (mits je dat wilt): Zorg voor een pakkende titel met een paar key words zoals "Airsoft" "Gameplay" en dergelijke. Dan word je bereik al veel groter.
Daar zijn de 'tags' voor :)
 
I know maar een 'clickbait' titel helpt ook onwijs. Zie hier een voorbeeld/uitleg van novritsch
 
I know maar een 'clickbait' titel helpt ook onwijs. Zie hier een voorbeeld/uitleg van novritsch
Ken het principe en de video van novritsch had ik uiteraard ook al gezien :p maar inderdaad in de tags doe ik dit wel en zal t eens overwegen in de titels. Mijn eerste prioriteit is mijn gameplay eens wat verbeteren aangezien ik merk dat ik soms iets te trigger happy ben en full auto ratel.:rolleyes: Daarna maar eens clickbait titels verzinnen. Bedankt voor de tip, het kijken en abonneren! :D
 
Laatst bewerkt:
Let op dat je met S-hop nog wel mogelijk het regelmatig moet vervangen, de ene zegt het elke skirm te moeten vervangen en de andere kan er duizenden schoten mee schieten. Ik zou ook wel willen overwegen om een R-hop te plaatsen, heb alle handige tooltjes er toch voor thuis liggen, dus stuur maar een PB bij interesse.

Ja de verhalen zijn hierover nogal verdeeld. Maar het is goedkoop en makkelijk. Mocht t echt niks zijn laat ik het weten! Thanks
 
Normaal probeer ik zelf altijd de titels van mijn videos te verzinnen, maar nu laat ik het een keer aan jullie over!:cool:

Verzin de meest catchy, clickbaitlike, relevante titel voor mijn video die morgen live gaat.

Hij staat nu nog verborgen voor anderen maar via deze link kun je hem bekijken ;)

Ik ben benieuwd naar jullie comments, brand maar los :D
 
  • Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
''Fidget Spinning shooting Minecraft soldier with harambe paint job AEG in COD style makes headshot with 600FPS on max loot server ''who's shooting in cherno''''

Maar serieus, Het is zo'n hype. Je kunt ook video's maken en kijkers trekken door goede content te produceren in plaats van een zo'n schreeuwend mogelijke titel zoals de meeste Airsoft-vloggers al doen. Wees uniek. Blijf jezelf en focus je op je content.

Er staat dikgedrukt Capture the Fort in je titel. Dan neem je dat toch ook mooi als onderwerp? Als je content goed is, en mensen weten wat je produceert, komen ze heus wel vaker kijken. Als vloggers elke keer de meest bizarre titles bedenken, wordt het gewoon ongeloofwaardig.

Dit is overigens iets algemeens wat ik zeg, en heeft niet betrekking op je video's :) Maar ik werd getriggered *TRIGGERED*, door je vraag.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@Strelok Hey thanks voor je reactie man, ik ben het ook helemaal met je eens. Ben nu met mijn videos langzaam aan het overgaan naar meer kwaliteit dan kwantiteit (heb de laatste 3 games de prullenbak ingegooid omdat ik er niet tevreden mee was).

Ik gebruik normaal relevante titles maar ik zag dat jullie clickbait experts waren dus ik was/ben heel benieuwd :p

Maar ik werd getriggered *TRIGGERED*, door je vraag.
Trigger happy, I understand...
 
@Strelok

Trigger happy, I understand...

Ik ben blij dat je het begrijpt, en een goede zaak dat je je op kwaliteit gaat richten ipv kwantiteit. Dat is ( vindt ik ) veel belangrijker. Leuke video's is belangrijker als VEEL video's. Als je eenmaal een mooie format hebt gevonden waarin je kan produceren, zit je gebakken.

Overigens ben ik niet trigger happy als het om combat gaat ;) fyi
 
  • Leuk
Waarderingen: MYSTIX
Ik denk dat iets simpels als "Hold the fort!" prima werkt.

Het clickbaiten snap ik bij Youtubers die afhankelijk zijn van hun Youtube-inkomsten. Ze zijn constant bezig om nieuwe (terugkomende) viewers te trekken. De titels die zij verzinnen dienen dan ook nieuwe kijkers te lokken, in plaats van terugkomende viewers te laten kijken... die komen toch al terug. Hoe meer subs hoe beter, hoe meer views hoe beter, iets met formule achter inkomsten blablabla. Ik denk niet dat dat iets is waar je je nu al zorgen om moet gaan maken tenzij je opeens een keertje viral gaat.
 
Ik heb sinds afgelopen donderdag een nieuwe gave baan met veel nieuwe gadgets.. een GP5 en een Theta S. Die laatste is een 360 camera.

Zijn er mensen hier die goede mounts kunnen aanraden waarmee je een GP op je barrel of evt je hoofd (ik heb een pet met headset op) en evt een universele mount voor de theta S? Ik wil eens experimenteren met die 360.

Dit is de theta S
bod_img_01.jpg
 
Je hebt picatinny mounts voor GP's zodat je ze aan je replica kan hangen, maar omdat je je replica ook wel eens naar de grond wijst, zou ik hem eerder op je hoofd doen, zodat je GP hetzelfde opneemt als waar jij naar kijkt, zij het iets grappigs, de actie of iets anders.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Ja, de 1st person is denk ik nu nog het meest interessante. Ik ga nu proberen een goede DIY cap mount te maken door een schroef door m'n klep te jassen en zo een opzetstuk te bevestigen.
Of zijn er mensen die een hele goede, en niet al te duur, mount kunnen aanraden voor op een pet?


Hopelijk binnenkort wat coole video's.
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan