Op het filmpje bij Cleanshot is ook al reactie geweest; "Vtry bad photographer ((((( hi is don`t know light, composition, postproduction and more more. ( i`m shoot very good and my photoshop very good" en weet ik veel wat voor comments allemaal... Ik moet het loslaten anders ga ik me er alleen maar aan irriteren. Elk persoon dat zich fotograaf noemt heeft een stijl in gedachten, dit is die van mij. Als mensen het niet mooi vinden vind ik dat jammer, maar daar kan ik verder weinig aan veranderen
Ik moet sowieso erg lachen om z'n Engels... maar goed. Als fotograaf zelf weet ik hoe belangrijk het is dat je klant tevreden is, zo te zien is Cleanshot er enorm blij mee en dat is uiteindelijk wat telt toch? Uiteraard is het fijn om erkenning te krijgen van de mensen die dit onder ogen krijgt maar dat is "leuk meegenomen" in dit geval. Althans dat vind ik. Mijn fotografie word ook niet door iedereen mooi bevonden maar er lopen meer dan genoeg mensen rond die mijn werk geweldig vind en het zelfs aan de muur wil hebben hangen (ik ben hier nog steeds verbaasd over) en dat zijn de mensen waar je je inspiratie en kracht uit moet putten. Deze comments moet je met een correltje (get it? haha) nemen en naast je neerleggen. Je foto's zien er strak uit en ze zijn interessant dus dat zit wel goed. Keep up the good work!
Heb je een opleiding/cursus gedaan in fotografie of allemaal zelf beetje mee begonnen?