Airsoft videos en kanalen.

Leuk dat je ook video's bent gaan maken! Ik zou zelf alleen geen in hebben om al die camera's bij te houden met aanzetten, checken op accu en SD kaarten X'D
 
Leuk dat je ook video's bent gaan maken! Ik zou zelf alleen geen in hebben om al die camera's bij te houden met aanzetten, checken op accu en SD kaarten X'D
Ben ook maar net begonnen en het is inderdaad wel een heel gedoe. Het echte werk begint pas als je van 3 camera's de beelden moet vinden die je kan gebruiken en dan ook nog eens gelijk te laten lopen xD. Misschien leuk om te weten... maar ben door jou begonnen met airsoft toen ik ooit eens op youtube zocht naar filmpjes... Voel me vereerd door je reactie :) hoop je dan ook nog eens ergens te zien op het veld. Thanks Jan!!
 
  • Leuk
Waarderingen: imtrademarked en Peter
Ben ook maar net begonnen en het is inderdaad wel een heel gedoe. Het echte werk begint pas als je van 3 camera's de beelden moet vinden die je kan gebruiken en dan ook nog eens gelijk te laten lopen xD. Misschien leuk om te weten... maar ben door jou begonnen met airsoft toen ik ooit eens op youtube zocht naar filmpjes... Voel me vereerd door je reactie :) hoop je dan ook nog eens ergens te zien op het veld. Thanks Jan!!
Leuk om te horen Walker ^_^

Het syncen van de camera's is easy! Ik doe op mijn werk bijna niets anders. Grote tip: MULTICAM! Als je met Premiere werkt tenminste. Fantastisch bij het werken met meerdere camera's. Je maakt een edit en selecteert daar welke camera je wilt. Alle andere functies zoals rolling edit en ripple delete blijven gewoon werken. Wil je dan toch liever de andere camera, right click -> camera -> 2 ipv 3. Of sneltoetsen to the max!!!!
 
@Jan heb geen adobe premiere maar misschien toch eens aanschaffen. @WaterIsNat ik gebruik voor de helmet een GoPro4 silver (aangezien deze ook een widelens functie heeft) voor de barrelcam een nikkei extreme x6 en voor de scope-cam een mobiusC2 met op het filmpje een 25mm lens. (heb een 35 besteld om te zien wat beter is voor mijn stijl en range dus ben er nog niet helemaal uit).
 
Leuke videos @The Walker ! Welke helmet cams gebruiken jullie @The Walker @Jan ? Ik ben zelf ook van plan om wat skirms op te nemen :)
Ik heb zelf een gopro hero 2 van marktplaats afgepikt toen ik begon met het kanaal. Kleine powerbank van een Powned lidmaatsschap er aan en gaan met die banaan ;)

Idd nog wel een mount. Brain exploder heeft een mooie, @jules.cornelissen heeft ook ergens een mooie vandaan of zelf geknutseld?
 
Goedeavond leden,

Vrijdag heb ik beetje met de GoPro gespeeld en ben erg benieuwd wat jullie van het resultaat vinden..
Ook zien spelers die vaak bij C4 zijn dat er weer veel veranderd is:)



LIKE?? NIET VERGETEN SUBSCRIBE EN DUIMPJE OMHOOG!

• • • • • • ► Social media ◄ • • • • • •
facebook.png
http://fb.me/faqzynl
youtube.png
https://www.youtube.com/channel/UCsLr2yZX3QcxdzohnnqZ5Ug
 
Laatst bewerkt:
Leuke video en speelstijl. Lekker actief en vaak er achter weten te komen. Kan me er helemaal in vinden :D

Ik verbaas me er wel over hoe eerlijk er gespeeld werd. Niemand (op dat grietje na) die een discussie start. Terwijl als ik op zulke afstanden als jij doet, van achteren pang, ik gewoon de volle laag krijg :|
 
  • Leuk
Waarderingen: FAQZY
Leuke video en speelstijl. Lekker actief en vaak er achter weten te komen. Kan me er helemaal in vinden :D

Ik verbaas me er wel over hoe eerlijk er gespeeld werd. Niemand (op dat grietje na) die een discussie start. Terwijl als ik op zulke afstanden als jij doet, van achteren pang, ik gewoon de volle laag krijg :|

Thanks!!! Jaaa klopt gebeurd mij even goed ook vaak! en je hoort sommige ook vragen aan elkaar waar komt ie vandaan! Ik had ook meer discussies verwacht gelukkig viel het mee! ik ben heel eerlijk en zeg ook heel simpel als ik merk dat iemand zn hit niet pakt, toevallig schoot ik op iemand die 6 keer gehit werd door mij en na een klein schreeuwtje begon ie maar eens hit te roepen! dan zeg ik gewoon eerlijk bij de eerste bb kon het ook! jammer dit.! Dit heb ik maar weg gelaten in de video ook weer meteen een negatief beeld voor andere spelers..

maar was een leuke avond en ook erg druk:) Prima vermaakt! weinig gehit door andere:)!
 
Leuk pistol only! Wil ik ook nog steeds een keer doen ^_^

Die pang op 2:46 zou ik zelf allebei pakken. Dat is zo goed als gelijk. Wel weer gay dat die tegenstander zegt pang 'm ff :p

gehehe 3:52 even tussendoor knallen. Zo jammer de discussies en daardoor gehit worden...
 
  • Leuk
Waarderingen: FAQZY
Leuke vid, vind alleen wel het "Hit" geluidje irritant bij een pang.
En was de gameplay tdm?
 
  • Leuk
Waarderingen: FAQZY
Leuk pistol only! Wil ik ook nog steeds een keer doen ^_^

Die pang op 2:46 zou ik zelf allebei pakken. Dat is zo goed als gelijk. Wel weer gay dat die tegenstander zegt pang 'm ff :p

gehehe 3:52 even tussendoor knallen. Zo jammer de discussies en daardoor gehit worden...

Jaa ik twijfelde eerst ff, maar hij maakte er geen discussie van, toevallig is het een kennis van mij vandaar dat ie dat zeiXd


Leuke vid, vind alleen wel het "Hit" geluidje irritant bij een pang.
En was de gameplay tdm?

Goeie tip vind ik het, volgende keer is misschien idee om weg te laten, het is toch wel duidelijk! Thanks!
Meeste wat er in staat is in TDM, maar ook 1 stukje waar we CTF deden!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan en Sander
3 weekjes terug voor eerste keer op het veld Dockwoods in België gespeeld.
Hier de gameplay ervan, hope you enjoy. Any feedback is highly appreciated!

 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Dit is een kamer..
Deze kamer is volledig afgesloten met 2 sloten en ik heb alleen de sleutel van deze kamer!
 
3. Leden van de NABV dienen Airsoftapparaten thuis op te slaan in een deugdelijke opslag met sluitwerk. Thuis onderhouden en testen mag (mits uit het zicht van omwonenden)

dit is mijn opslag kamer!~
alle ramen en deuren zijn gesloten en niks te zien vanaf buiten af,
Denk je echt dat ik dit niet gecheckt heb bij het NABV terwijl ik het wereldwijd laat zien op YouTube?