Leuk filmpje. En die kwaliteit is echt netjes.
Geluid is af en toe inderdaad beetje hard.
Geluid is af en toe inderdaad beetje hard.
Ben ook maar net begonnen en het is inderdaad wel een heel gedoe. Het echte werk begint pas als je van 3 camera's de beelden moet vinden die je kan gebruiken en dan ook nog eens gelijk te laten lopen xD. Misschien leuk om te weten... maar ben door jou begonnen met airsoft toen ik ooit eens op youtube zocht naar filmpjes... Voel me vereerd door je reactie hoop je dan ook nog eens ergens te zien op het veld. Thanks Jan!!Leuk dat je ook video's bent gaan maken! Ik zou zelf alleen geen in hebben om al die camera's bij te houden met aanzetten, checken op accu en SD kaarten X'D
Leuk om te horen Walker ^_^Ben ook maar net begonnen en het is inderdaad wel een heel gedoe. Het echte werk begint pas als je van 3 camera's de beelden moet vinden die je kan gebruiken en dan ook nog eens gelijk te laten lopen xD. Misschien leuk om te weten... maar ben door jou begonnen met airsoft toen ik ooit eens op youtube zocht naar filmpjes... Voel me vereerd door je reactie hoop je dan ook nog eens ergens te zien op het veld. Thanks Jan!!
ja die moet je los bestellen anders kan je je cam niet bevestigen. (zoek anders naar "airsoft helmet mount" als dat is wat je bedoeld).Heb je dan geen mount nodig voor de gopro op je helm?
Ik heb zelf een gopro hero 2 van marktplaats afgepikt toen ik begon met het kanaal. Kleine powerbank van een Powned lidmaatsschap er aan en gaan met die banaanLeuke videos @The Walker ! Welke helmet cams gebruiken jullie @The Walker @Jan ? Ik ben zelf ook van plan om wat skirms op te nemen
Leuke video en speelstijl. Lekker actief en vaak er achter weten te komen. Kan me er helemaal in vinden
Ik verbaas me er wel over hoe eerlijk er gespeeld werd. Niemand (op dat grietje na) die een discussie start. Terwijl als ik op zulke afstanden als jij doet, van achteren pang, ik gewoon de volle laag krijg :|
Leuk pistol only! Wil ik ook nog steeds een keer doen ^_^
Die pang op 2:46 zou ik zelf allebei pakken. Dat is zo goed als gelijk. Wel weer gay dat die tegenstander zegt pang 'm ff
gehehe 3:52 even tussendoor knallen. Zo jammer de discussies en daardoor gehit worden...
Leuke vid, vind alleen wel het "Hit" geluidje irritant bij een pang.
En was de gameplay tdm?
Ben zelf net begin met Airsoft Vlogs
Aboneer en de video's worden steeds beter:
https://www.youtube.com/channel/UCyUxl92AcHLOEFt4Q3mydDA