Thanks!De edit in het begin is geweldig
Daar zijn de 'tags' voorZiet er goed uit @The Walker !! Gelijk even geabonneerd.
Klein tipje om meer abonnees en views te krijgen (mits je dat wilt): Zorg voor een pakkende titel met een paar key words zoals "Airsoft" "Gameplay" en dergelijke. Dan word je bereik al veel groter.
Ken het principe en de video van novritsch had ik uiteraard ook al gezien maar inderdaad in de tags doe ik dit wel en zal t eens overwegen in de titels. Mijn eerste prioriteit is mijn gameplay eens wat verbeteren aangezien ik merk dat ik soms iets te trigger happy ben en full auto ratel. Daarna maar eens clickbait titels verzinnen. Bedankt voor de tip, het kijken en abonneren!I know maar een 'clickbait' titel helpt ook onwijs. Zie hier een voorbeeld/uitleg van novritsch
Let op dat je met S-hop nog wel mogelijk het regelmatig moet vervangen, de ene zegt het elke skirm te moeten vervangen en de andere kan er duizenden schoten mee schieten. Ik zou ook wel willen overwegen om een R-hop te plaatsen, heb alle handige tooltjes er toch voor thuis liggen, dus stuur maar een PB bij interesse.
Trigger happy, I understand...Maar ik werd getriggered *TRIGGERED*, door je vraag.