Balls & Arrows Skirm 02-04-2017 Team gezocht?!

Ik ben ook van de partij. Moet alleen nog eerst m'n scope en hopup afstellen dus ben er zo tussen 8 en half 9.

Als we afspreken tegen over de bar, bedoelen we dan de bankjes naast de shop? Of die tussen de bar en de schietbaan in?

Ben zelf te herkennen aan, uhm camo kleren en een duffel.... yep, net als iedereen :(

Ik ben ook van de partij. Moet alleen nog eerst m'n scope en hopup afstellen dus ben er zo tussen 8 en half 9.

Als we afspreken tegen over de bar, bedoelen we dan de bankjes naast de shop? Of die tussen de bar en de schietbaan in?

Ben zelf te herkennen aan, uhm camo kleren en een duffel.... yep, net als iedereen :(

onder het houten afdak ;)

Crap daarvoor is mn laatste keer balls te lang geleden. Wie kijkt er dan ook omhoog... ?

Misschien gaat er een goeie maat van me mee voor de eerste keer. Ik heb alleen geen leenspul of iets dergelijks. Hebben jullie misschien nog iets leuks dat jullie uit durven en willen (te) lenen? Muchas appreciado!

Ben er ook weer bij! Mits ik mijn receiver pins op tijd binnen heb :rolleyes:.

8w44j3UtjTySLZx76

8w44j3UtjTySLZx76

8w44j3UtjTySLZx76

Laatst bewerkt:
Gister nog 3 flessen bb's binnen gekregen dus ben er weer klaar voor :)

Leuk! Groepje van 12 man :D
Ik heb er in ieder geval al helemaal zin in :D

Correctie: 13 man!

Awesome, met 104 man ingeschreven voor deze zondag hebben we toch een substantiele taskforce (13 op 54 man)

Ohja, gaan we trouwens voor team blauw? Of gaat het russische smaldeel eerder voor team rood?

Is mij om 't even, maar misschien wel verstandig om het nu alvast even af te stemmen :cool:.

Edit: de pins zouden morgen binnen moeten zijn, ik ben er zeker weten bij!

Laatst bewerkt:
T Gaat m voor mij niet worden helaas moet 4 uur ervoor rijden en weer terug..

Dan ga ik dwars doen want ik wil rood. /s

Tbh : Het maakt mij geen enkele moer uit welke kleur we dragen :) Het gaat om de lol die je hebt.

Weersvoorspelling is goed! Word een lekker dagje bos!

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: JordivE
Wat beslaan betreft, goggles zijn leuk, maar je moet echt heel veel goggles proberen tot je er vindt die gewoon goed zitten en niet beslaan. Fog of war is echt numero uno als het gaat om spelverpesters. Ik droeg Russische goggles omdat het er tof uit zag en bij de kit hoorde, maar die zitten nu boven op m'n helm. Ik ben voor buiten iig overgestapt naar een (russische) tactische bril. No more fog. CQB Binnen draag ik ze wel, maar dan zonder helm en balaclava. Dan gaat het wel.

On topic :

Bij B&A Krijg je als introducee gewoon brilletjes. Die werken prima. ( Mits je je hoofd inpakt met helmen en balaclavas, en snel zweet, zoals ik. )

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Stey