Balls & Arrows Skirm 02-04-2017 Team gezocht?!

Fog of war is echt numero uno als het gaat om spelverpesters.

Helemaal eens. Heb vorig jaar dr redelijk mee geworsteld. Draag een bolle x1000r over mn eigen bril heen. Tesamen met 2x daags nuprol anti fog en een bandana lukte het net om fog vrij te blijven. Mocht ik er dit jaar weer last van kijgen, dan ga ik toch serieus werk maken van een goggle met fan (ess turbo fan, revision locust fan, of de smith otw fan).

Mooiste zou zijn als ze over mn bril passen... maar die goggles zijn nergens fysiek in de winkel te passen. Alternatief zou dan dag lenzen zijn. Rx inserts word lastig met mijn sterkte en cylinder.

Anyways. Eerst zondag knallen in het bos. Zin in.

Wellicht 2 of 3 squads maken met de acn forum mensen . Ben erg benieuwd naar de locatie!

Ik heb de auto al vol, maar mochten anderen behoefte hebben aan een rit dan kunnen ze dat natuurlijk melden!

Mocht er iemand willen meerijden, ik heb nog plek. Ik vertrek vanuit Waddinxveen, dus iedereen in de buurt of op de route is welkom.

Wil er wel rond 0815 zijn.

• Leuk
Waarderingen: michiel80
Nu ik dit zo allemaal lees heb ik toch wel weer enorm veel zin. Ik wacht jammer genoeg op nog wat magazijnen aangezien ik er de laatste keer bij balls wat ben kwijtgeraakt. Had gehoopt ze vandaag te ontvangen en mij alsnog in te schrijven. Maar ben bang dat ik anders alleen maar in de safezone sta te reloaden. Mocht er vandaag of morgenvroeg nog een pakketje aankomen en ik kan mij nog inschrijven dan ben ik hier ook bij. Anders wens ik jullie alle heeeeel veel plezier!

Helemaal top! Is er nog iets wat handig is om mee te nemen, naast stevige hoge schoenen?

Helemaal top! Is er nog iets wat handig is om mee te nemen, naast stevige hoge schoenen?

Een goed humeur, wat te drinken of snacken en mocht je er nog aan kunnen komen: iets om je tandjes te beschermen. Want je krijgt alleen een sjaal bij je intro pakket. En als daar een bb opkomt zou je gebit beschadigt kunnen raken. Heb het zien gebeuren dat iemand zn voortand van de grond kon oprapen.

Neem wat te eten mee en wat te drinken, of (cash) geld om daar wat te halen... maar dan sta je wel in de wachtrij tijdens de lunch.

wat ik zelf erg handig vind is om van te voren te betalen met iDeal, dan kun je bijna gelijk doorlopen bij het registreren.

Kijk dat zijn nog eens goeie tips, mijn tandjes zijn heilig! Ik dacht dat je een meshmask erbij kreeg bij een intro pakket.

@Imakittymeow dat staat volgens mij wel op de site, je krijgt echter alleen een sjaal.

Ik weet niet welk pakket je hebt gekozen, maar als je goede schoenen en een stevige broek hebt zit je met het "standaard" pakket goed, vraag dan wel voor een extra magazijn aan de kassa (á €1,50).

Ook kun je eventueel wat BB's vooraf kopen, maar je kunt ze ook op het veld krijgen.

Kijk dat zijn nog eens goeie tips, mijn tandjes zijn heilig! Ik dacht dat je een meshmask erbij kreeg bij een intro pakket.

Ik heb zelf een tijdje met een box/hockey bitje gespeeld. Beviel mij niet omdat je er haast niet mee kan praten. Misschien voor jou makkelijker aan te komen dan nog een meshmask ergens te regelen. Voor 1 dag is zo bitje wel te doen. Die van mij was 5 euro ofzo.