Balls & Arrows Skirm 02-04-2017 Team gezocht?!

Gear nog niet zo zeer, bezig met het zoeken naar een replica.

Voor mij word het denk ik een sniper o_O

Van kinds af aan al geobsedeerd met snipers en ik ben bang dat ik het mezelf niet vergeef als ik het niet doe.:oops:

En toen ik al die snipers zag lopen in de bivak ging mn hartje nog wat sneller kloppen!:rolleyes:

Leuk man!
Let wel op dat het wel wat investeren (tijd en geld) wordt als je aan een sniper gaat. Sniper out of the box is geen wonderapparaat.
Maar ik denk dat het wel goed komt met jouw achtergrond :p

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
@tovenaaier het was zeker een leuke dag! Mooi dat er weer wat leden bij zijn. Er wordt altijd gezegd om niet te beginnen met sniper rifles. Misschien is die sniper rifle van Novritsch SSG24 iets voor jouw, die is meteen goed uit de box. Tenzij je het upgraden, testen en tweaken leuk vindt komt het goed!

pfff ik heb die prijzen gezien, ik sla even over haha. Eerst maar een stapje lager.

verder heb ik geen hekel aan sleutelen etc dus ga er van uit dat het goed komt. eerst maar een keer skirmen wanneer ik alles binnen heb en dan vanuit daar verder

@tovenaaier het was zeker een leuke dag! Mooi dat er weer wat leden bij zijn. Er wordt altijd gezegd om niet te beginnen met sniper rifles. Misschien is die sniper rifle van Novritsch SSG24 iets voor jouw, die is meteen goed uit de box. Tenzij je het upgraden, testen en tweaken leuk vindt komt het goed!

• Leuk
Waarderingen: Stey
pfff ik heb die prijzen gezien, ik sla even over haha. Eerst maar een stapje lager.

verder heb ik geen hekel aan sleutelen etc dus ga er van uit dat het goed komt. eerst maar een keer skirmen wanneer ik alles binnen heb en dan vanuit daar verder

Mijn sniper staat vanaf nu ook te koop, mocht je intresse hebben laat het maar weten dan stuur ik je een pb met de specs. Prijs komen we wel uit ;)