Balls & Arrows Skirm 02-04-2017 Team gezocht?!

Kijk al 150 man ingeschreven voor morgen op de website bij balls... hoef je ook niet echt te zoeken naar je tegenstander ;)

Helaas... het mocht niet droog blijven.
Vandaag wat regen (niet veel) maar morgen droog en bewolkt.
Het gaat onze dag niet verpesten.

PS: Dit is geen 1 april grap.

Hij was weer lekker! Mooi weertje erbij, top daggie. Was gezellig gasten! :)
Zeker! Was mijn eerste keer bij B&A en is goed bevallen.

De sfeer was goed en over het algemeen was de tegenstander erg sportief.

Over een maandje kun je er denk ik niet meer verder kijken dan een meter of 2-3 super dicht begroeid

• Leuk
Waarderingen: Pietjepuk123
Helemaal eens. Lekker dagje geskirmd. Mooi weer en af en toe goed moeten zoeken naar wat roden. Om vervolgens gepangd te worden en d'r vervolgens achter moeten komen dat je echt compleet omsingeld bent door, inderdaad het rode team. Achter af toch super goed geinfiltreerd dus...

Goed samen gewerkt en volgens mij in ieder geval een paar schoten gelost met elk van de forum leden...

By the way, die AKs zagen d'r best hendig sjiek uit, maar blijf toch bij mn m4 platform :eek:

Helemaal eens. Lekker dagje geskirmd. Mooi weer en af en toe goed moeten zoeken naar wat roden. Om vervolgens gepangd te worden en d'r vervolgens achter moeten komen dat je echt compleet omsingeld bent door, inderdaad het rode team. Achter af toch super goed geinfiltreerd dus...

Goed samen gewerkt en volgens mij in ieder geval een paar schoten gelost met elk van de forum leden...

By the way, die AKs zagen d'r best hendig sjiek uit, maar blijf toch bij mn m4 platform :eek:

We zaten samen mooi in de shit ja. Konden geen kant op :p

• Leuk
Waarderingen: Camilo en Pietjepuk123
De dag samengevat in 1 foto...
17757567_1274923142622839_4251697384523455449_n.jpg

Waar is je SVD?!? @Stey D:
Dus je werd zelf meer gehit dan dat je hits maakte :P Sums up pretty much my day xD

De SVD was thuis, @ChaoSState, werd tijd voor wat assault... ziet de AKSU ook het bos eens, schiet ook lekker scherp moet ik zeggen.

Veel gehit (mede omdat ik relatief veel risico nam) en het andere team nam niet echt vaak hun hit... erg jammer.

Wij als 3 noobs naar deze skirm gegaan.

Onze (3) eerste skirm ooit en ik moet zeggen het was super gaaf!
We wisten natuurlijk niet precies wat ons te wachten stond maar we werden door iedereen goed ontvangen.
Meerdere replica's mogen bewonderen en vasthouden wat natuurlijk ook erg vet was.

Skirm zelf was, naar mijn mening, zeer goed geregeld! Huurkitje etc konden we zo ophalen zonder problemen.

Ik ben meerdere keren goed geraakt (hoofd) maar volgens mij ook goed terug gevochten.
De missies waren ook een goede toevoeging. Ook hier aan deelgenomen wanneer ik kon en je wordt er echt goed bij betrokken, ook als noob.

De locatie was naar mijn mening ook super. Veel verschillende aspecten en daarom ook aan te raden voor mensen die voor het eerst gaan
skirmen.

Verder hele goede sfeer.

Uitslag ; 2/3 hebben nu al een NABV lidmaatschap aangevraagd.

Ben blij dat je het naar je zin hebt gehad @tovenaaier !
Het was even zoeken in het begin, en bellen met een helm op is ook lastig :p
Leuk te lezen dat jij en nog eentje NABV aangevraagd hebben! Al enig idee wat voor gear jullie willen?