Welkom! En leeftijd "best oud" daaaamn dude er zijn sowieso nog veel oudere spelers! En met mijn 31e vind ik mezelf niet 'best wel oud'... ben juist blij dat er een hele zooi volwassene beoefenaars zijn in NL!
Heb je wel eens filmpjes gezien van hoe het er in de states aan toe gaat?! Verschrikkelijk! Net Lazer gamen als je naar zo'n veld kijkt. Verschrikkelijk als die kolere koters met replica's het formaat van hun lichaam, tactisch inzicht van een peuter, fair play onbekend, en dan dat gegil - UGH! Nee, lekker op 18+ houden hier =)
Verder je gewicht ... tja, als je met gewicht eigenlijk omvang bedoeld (
) tis een mooie hobby waar je veel bij beweegt en waarschijnlijk (helemaal jij dan) goed zweet! Dus nog goed voor je ook.
Leuk dat je al een beeld hebt van je load out en look. Blijft toch een beetje een FashionSoft af en toe! Doe je beter dan ik ... dacht dat ik MultiCam wel mooi vond (vind ik ook, en nog steeds), maar dat draagt elke airsofter en zn moeder ook al. Nu dus nog zoekende. Zag ook eens een guy met een best wel "civilian look". Softshell op een jeans, dropleg holster en gaan.
Qua replica als je zwart wil en M4's mooi vind ... waarom niet meteen een tippmann? Community is ENORM behulpzaam, ondersteuning in NL is inmiddels behoorlijk goed met dank aan onder andere Dutch Stockhouse en je hebt geen gedonder met batterijen. Maar goed, mooi advies van iemand die em zelf nog een eerste game moet inzetten
Haha! Misschien kom ik er daarna wel keihard op terug (even afkloppen!).
Wat beroep betreft... hoezo is dat vreemd? Ik heb tijdens mijn eerste Skirm ook een advocaat gesproken. Kan je vertellen als jij jezelf best oud noemt, laat hem deze post dan maar niet lezen. Je zal zien dat er echt van alles rond loopt - maar iedereen speelde vroeger waarschijnlijk gewoon oorlogje in de straat met zelfgemaakte houten pistolen - ongeacht wat je later zou gaan doen. Zo ook in de AS wereld een beetje, heb ik het gevoel: gewoon mooi buiten (oorlogje) spelen met elkaar en een beetje tof doen.
Either way - WELKOM!