België skirm - The Chambers

• Onderwerp starter Onderwerp starter Jan
  • Startdatum Startdatum
Ik ga snel mn vest volstouwen met grenade pouches en heel de dag tunderbees spammen! Yay!

Hey, allemaal ik zou ook graag mee gaan om het allemaal een keertje mee te maken (mits dit uitkomt)! Is er de mogelijkheid dat ik daar een kit kan huren of misschien zelfs wel lenen van iemand? Met betrekking tot carpoolen, ik woon in omgeving Tilburg en ben werkzaam in omgeving Baarn.

Gr Jules

Hey @julescornelissen Als je op dit linkje klikt kom je op de pagina om te reserveren.

Daar zal je ook zien staan dat huren een optie is voor 40.- per dag en 70,- per weekend.

Zijn er mensen die kunnen carpoolen vanuit brabant? Komt er iemand langs omgeving tilburg en heeft plek voor 2 personen?

Gr Jules

Met betrekking tot bovenstaande posts. Voor mij en een vriend van me is het de eerste keer. Is er iemand bereid om ons die dag op sleeptouw te nemen? Zodat we een contactpersoon hebben?

Zou super fijn zijn!

Gr Jules

@julescornellisen, let er op dat je pas gaat reserveren als je inderdaad vervoer hebt. Anders kan het een dure teleurstelling worden. 

Bij ACN staan wij erom bekend dat wij altijd bereidt zijn om begindende airsofters "op sleeptouw" te nemen dus hierbij ben je welkom bij ons! Ik denk wel dat dit een pittige dag wordt als eerste Skirm maar de tijd zal het uitwijzen. 

@julescornellisen, let er op dat je pas gaat reserveren als je inderdaad vervoer hebt. Anders kan het een dure teleurstelling worden. 

Bij ACN staan wij erom bekend dat wij altijd bereidt zijn om begindende airsofters "op sleeptouw" te nemen dus hierbij ben je welkom bij ons! Ik denk wel dat dit een pittige dag wordt als eerste Skirm maar de tijd zal het uitwijzen. 

Gelukkig is dit voor mij de 2e skirm :P 

Als ik met niemand kan mee rijden kan ik je wel oppikken @julescornelissen

@Frank-Peter, ja ik heb vervoer kunnen regelen en heeeeeeel misschien zelfs nog een handje vol mensen!

niet vergeten om in de agenda aan te geven dat je mee gaat @julescornelissen dan word je meegenomen in de Squad indeling

De link bij de agenda van ACN om kaarten te kopen doet het niet. Die van @Frank-Peter is dezelfde?

Skirm heet storm 444? en duurt zaterdag en zondag?

Dan weet ik namelijk zeker dat ik de goede kaarten koop!

Gr Jules

Het is geworden op de 20e juni bij "the Chambers" in Huy België:

11150703_1576474075954996_9155357630858907408_n.jpg

Hier te boeken:

http://144.76.103.49/~area57/index.php/events/storm-444-day.html

Deze moet je hebben dus :)

Meer informatie hier : http://airsoftagenda.nl/events/area-57-storm-444/