Hi all, bedankt voor jullie hulp en input! Het is toch echt Multicam geworden!
Hoop jullie snel te zien op 't veld!
Hoop jullie snel te zien op 't veld!
Daarna ben je zo enthousiast dat je gelijk al je spul haalt en nooit meer zal stoppen met airsoft
Wat hij zegt.. die verdomme airsoft sport ook echt! Ga je overigens voor een normale MC of iets anders? Ik neem aan dat je het vandaag hebt gehaald dus kom maar op met die foto's!
Thanks. Fijn dat ik er al bevestiging op kan krijgen. Maar met al die pouches moet dat ook wel goed komen. Geloof dat ik de halve inboedel van thuis zowat mee kan nemen 't veld in ;-)
Wat ik al eerder aangaf @JorisvZ als voor jou goed voelt zeker nadat je het gezien hebt is het goed toch. Wat wij allemaal vinden LB (lekker belangrijk), jij moet er in lopen en je er goed in voelen. Dit werkt voor jou............super.
En ja in een goed vest passen de nodige spullen. En dan zal je nog zien dat je straks als je lekker bezig bent je nog loopt te zoeken naar ruimte .
Heb 1 ding geleerd van mijn stiefzoon. Less is more.
Ja zeker waar. Ik heb er dan ook geen moment over getwijfeld. Woodland steekt wat minder af op de Nederlandse omgeving, maar Multicam vond ik zelf nét iets toffer
Met de bevestiging bedoelde ik dat er ook goed mee te werken valt in het veld.
Ja zeker waar. Ik heb er dan ook geen moment over getwijfeld. Woodland steekt wat minder af op de Nederlandse omgeving, maar Multicam vond ik zelf nét iets toffer
Daarom hoop ik binnenkort op een setje Multicam Tropic aan te schaffen van Crye. Hele vette camo!