Even voorstellen

Iradicus

Member
27 aug 2019
12
9
Trophies
2
Ik zal me dus ook even voorstellen.

Ik ben Martijn, nieuw in Airsoft maar al vrij lang liefhebber van wapens (zeker na een tripje US)

Belangrijkste doel van me is verzamelen (ooit zal die Garand bij mijn verzameling zitten), maar ben zeer benieuwd geraakt in het echte werk.

Ik kom uit Oss (omgeving Nijmegen) en hoop op deze manier mensen te vinden om eens gezellig mee te gaan sjouwen.
 
  • Leuk
Waarderingen: lisanne
Welkom op het forum. Er zijn best wat nieuwe mensen uit Nijmegen, dus er is vast wel iemand met wie je kan mee gaan!
Ikzelf kom uit Wijchen en ga regelmatig naar Critical Hit in Valburg. Relatief kleinschalig in vergelijking met B&A en als "beginner" een fijn veld om te spelen.

Wat heb je tot nu toe allemaal al verzameld?
 
  • Leuk
Waarderingen: Niels Nguyen
Welkom op het forum. Er zijn best wat nieuwe mensen uit Nijmegen, dus er is vast wel iemand met wie je kan mee gaan!
Ikzelf kom uit Wijchen en ga regelmatig naar Critical Hit in Valburg. Relatief kleinschalig in vergelijking met B&A en als "beginner" een fijn veld om te spelen.

Wat heb je tot nu toe allemaal al verzameld?

Ben echt net een paar weken bezig met opbouwen. Maar heb een ICS APE en een cyber 1911A1 als replica’s. Heb wat camo kleding en extra gear zoals holster en vest.

Moet nog even goed rondkijken voor goede schoenen en een degelijke bril (ben brildrager dus moet passen of lenzen), helm of hoed en masker.

Was een vrij prijzig maandje, maar als je iets wil moet het ook goed!
 
Ah kijk, als verzamelaar doet het me altijd deugd om iemand te zien die ook van verzamelen een primaire bezigheid maakt (of gaat maken)

Welkom en ik ben benieuwd naar hoe je collectie er uit zal komen te zien.
 
  • Leuk
Waarderingen: Iradicus
Ah kijk, als verzamelaar doet het me altijd deugd om iemand te zien die ook van verzamelen een primaire bezigheid maakt (of gaat maken)

Welkom en ik ben benieuwd naar hoe je collectie er uit zal komen te zien.

Zo veel keus, zo veel plannen. De wishlist blijft maar groeien!
 
Zo veel keus, zo veel plannen. De wishlist blijft maar groeien!
Ik weet er alles van. Zelfs nu dat ik een thema/begrenzing heb voor m'n collectie (made in Japan only) groeit de wishlist nog altijd sneller dan ik het kan kopen
 
Welkom!

Wij zijn airsoft team The Dutch Ghosts en onze TL zit in Beuningen.
Zoek ons op op FB en stuur een berichtje wellicht kan je een keer mee!
Kom zelf uit regio Oss.

Mvg,

Jarno
 
  • Leuk
Waarderingen: Iradicus
Welkom!

Wij zijn airsoft team The Dutch Ghosts en onze TL zit in Beuningen.
Zoek ons op op FB en stuur een berichtje wellicht kan je een keer mee!
Kom zelf uit regio Oss.

Mvg,

Jarno

Ik heb zeker even gekeken op Facebook, zodra ik het restant van mijn gear bij elkaar heb lijkt het me zeker leuk om eens te kijken hoe de ervaren gasten het doen. Ik kan zeer goed dienst doen als bulletmagnet!
 
Ik zal me dus ook even voorstellen.

Ik ben Martijn, nieuw in Airsoft maar al vrij lang liefhebber van wapens (zeker na een tripje US)

Belangrijkste doel van me is verzamelen (ooit zal die Garand bij mijn verzameling zitten), maar ben zeer benieuwd geraakt in het echte werk.

Ik kom uit Oss (omgeving Nijmegen) en hoop op deze manier mensen te vinden om eens gezellig mee te gaan sjouwen.
Welkom ben zelf meer van de kar98 :p
 
Ik heb zeker even gekeken op Facebook, zodra ik het restant van mijn gear bij elkaar heb lijkt het me zeker leuk om eens te kijken hoe de ervaren gasten het doen. Ik kan zeer goed dienst doen als bulletmagnet!

We zien je berichtje graag tegemoet!
 
Welkom op het forum. Er zijn best wat nieuwe mensen uit Nijmegen, dus er is vast wel iemand met wie je kan mee gaan!
Ikzelf kom uit Wijchen en ga regelmatig naar Critical Hit in Valburg. Relatief kleinschalig in vergelijking met B&A en als "beginner" een fijn veld om te spelen.

Wat heb je tot nu toe allemaal al verzameld?
Hoi,
Ik woon ook in Nijmegen. We kunnen binnenkort samen naar Critical hit in valburg.
Laat me weten.

Grts
Niel
 
  • Leuk
Waarderingen: Recros
Hoi,
Ik woon ook in Nijmegen. We kunnen binnenkort samen naar Critical hit in valburg.
Laat me weten.

Grts
Niel
Lijkt me een leuk idee.

Er zijn er aardig wat rondom Nijmegen die willen skirmen, dus misschien willen er wel meer mensen een keer mee.
In principe heb ik een extra vest, bril en replica voor degene die nog geen gear hebben en een keer mee willen (heb alleen geen cammo broek en shirt extra).