Gisteravond nog meegedaan met een leuk en goed georganiseerd event bij unit 13.
In het begin was het vrij zwaar om richting de objectives te pushen. Teammates klaagden dat er vaak geen hits werden gecalled, zelf heb ik ook wel twijfel gevallen mee gemaakt waar ik toch echt wel dacht ik raakte, maar goed nieuw in de sport, dus kan ook aan mij liggen. Na diverse malen omroepen van de orga kwam het toch zo ver dat er spelers verwijderd werden. Zelfs zover dat er nieuwe teams gemaakt werden. Het spel ging vanzelf steeds soepeler lopen en de fun werd zeker meer. Makkelijker werd het er niet op, maar het gevoel dat je tegen godmode spelers zat was weg.
Ze spelen daar single shot zonder pangregel, (word wel gewaardeerd als je van erg dicht bij wel pangt).
Nu mijn vragen waar ik jullie mening graag over wil weten.
Ik pang iemand van nog geen meter afstand hij called niet, we halen beide de trekker over met de loop op borsthoogte en ik krijg als antwoord dat er geen bb uit mijn replica kwam (heb pas 3500bb's geschoten zonder failures)
Maar goed kan, ik call mijn hit en test mijn replica voor ik wegloop.
Een teammate van me word gehit. Ik loop langs een muur een hoekje in en weet dus waar de enemy vandaan gaat komen, als hij tenminste pusht. Ik wacht hem op en zodra ik hem zie schiet ik pas. Hij called hem. Hij kwam 'pie'end en prefiring de hoek om na zijn call word ik pas gehit door een bb van hem omdat hij de vinger nog op de trekker had. Dus hij maant me dat ik ook gehit ben. Ik call hem dan wel. Ook al was dit niet mijn plan als hij niets gezegd had.
De single fires van hem waren sneller als mijn replica op full auto kan. Nu heb ik daar persoonlijk geen problemen mee. Van mij uit zou ik me net zo goed amuseren als het spel full auto gespeeld werd. Maar het schets de situatie een beetje.
Hoe het beste te reageren in zulke situaties? In beide gevallen had ik het idee dat een discussie aangaan geen zin had.