Ja erg he was een mooie replica geweestWhat?? 129 euro?

Source?Zijn nog veel meer manieren om BF1 goedkoper te krijgen XD
Source?
 Ja dat was de verwarring inderdaad. Die andere ken ik allemaal. Op dit moment is cdkeys.com met die voucher de allergoedkoopste optie, met uitzondering van de Russische/Poolse versie. Je kon 'm een tijdje via de Duitse Otto met een slimme combinatie van kortingen voor 32 euro bemachtigen maar dat kan volgens mij niet meer. Ik gebruik vaak allkeyshop.com samen met af en toe mydealz.de om de goedkoopste te vinden.
 Ja dat was de verwarring inderdaad. Die andere ken ik allemaal. Op dit moment is cdkeys.com met die voucher de allergoedkoopste optie, met uitzondering van de Russische/Poolse versie. Je kon 'm een tijdje via de Duitse Otto met een slimme combinatie van kortingen voor 32 euro bemachtigen maar dat kan volgens mij niet meer. Ik gebruik vaak allkeyshop.com samen met af en toe mydealz.de om de goedkoopste te vinden.@Rebelattack AhJa dat was de verwarring inderdaad. Die andere ken ik allemaal. Op dit moment is cdkeys.com met die voucher de allergoedkoopste optie, met uitzondering van de Russische/Poolse versie. Je kon 'm een tijdje via de Duitse Otto met een slimme combinatie van kortingen voor 32 euro bemachtigen maar dat kan volgens mij niet meer. Ik gebruik vaak allkeyshop.com samen met af en toe mydealz.de om de goedkoopste te vinden.
Ben ook al jaren fan van de originele Battlefields, maar heb deze naast hardline ook geskipped. Daarnaast was het meer een rare gif dan een gameplay demo bij mij tijdens de beta, dus zal eerst eens me videokaart moeten upgraden (iemand tips hierover ?? dacht zelf aan 960 maar ben te lang uit het wereldje) en ook wacht ik de eerste kinderziektes en hypes af.
 ) en draait op de meeste hardware erg goed. Ik draai zelf op een 970 met alles op High en draai tussen de 80-95 fps constant dus dat gaat prima. Maat van me draait nog op een 760 en hij redt dezelfde hoeveelheid fps, al dan wel op Medium. De final is nog net iets beter geoptimaliseerd dan de beta, dus afhankelijk van je huidige videokaart (en van welke kwaliteit settings je wilt kunnen gebruiken) kan je nog even kijken of dat toch gaat werken.
) en draait op de meeste hardware erg goed. Ik draai zelf op een 970 met alles op High en draai tussen de 80-95 fps constant dus dat gaat prima. Maat van me draait nog op een 760 en hij redt dezelfde hoeveelheid fps, al dan wel op Medium. De final is nog net iets beter geoptimaliseerd dan de beta, dus afhankelijk van je huidige videokaart (en van welke kwaliteit settings je wilt kunnen gebruiken) kan je nog even kijken of dat toch gaat werken.