Goedendag ACN

BRM

Member
27 jul 2017
15
14
Trophies
2
Hey forumleden! Mijn naam is Bram, ik ben 20 jaar en woon in Afferden (gld). Ik volg het airsoften in Nederland al enige tijd en het word tijd voor mij om te gaan beginnen. Ik heb ooit een keer eerder gespeeld en vond het supertof om te doen. Aankomend weekend is de tweede keer dat ik mee ga spelen. De kans dat ik een lidmaatschap bij de NABV ga aanvragen na dit weekend zit er wel in.

Ik denk dat ik naar airsoften toe getrokken ben door het gamen wat ik vroeger veel gedaan heb. Ik ben een competitief persoon. Ik heb op hoog niveau Call of Duty gespeeld en recentelijk nog veel Counterstrike. Mochten er meer mensen zijn die eens willen spelen, voeg me toe op Steam! Op het gebied van airsoft ben ik nog een grote noob. Dus alle tips zijn welkom.

We zien elkaar op het veld!


Houdoe!
 
  • Leuk
Waarderingen: Jan
Welkom welkom!

Al een beetje een idee wanneer je weer een skirm wilt gaan doen? Of wacht je op je pas en ga je eerst je gear samenstellen?
 
  • Leuk
Waarderingen: BRM
Welkom Bram!

(Bijna) alle vragen zijn welkom, grote kans dat het antwoord hier te vinden is.
Wie weet tot op het veld!
 
  • Leuk
Waarderingen: BRM en Pietjepuk123
Welkom bij deze verslavende hobby en dit gezellige forum.
 
  • Leuk
Waarderingen: BRM
Welkom welkom!

Al een beetje een idee wanneer je weer een skirm wilt gaan doen? Of wacht je op je pas en ga je eerst je gear samenstellen?

Durf ik niet te zeggen. Ik hoop zo snel mogelijk. Het vervelendste is dat ik volgende week vrijdag een operatie onderga en daardoor 2 tot 4 weken net echt mag bewegen. Dus dan heb ik in ieder geval genoeg tijd om alles samen te stellen :D
 
Hé! Welkom op het forum. Hoop je snel op 't veld te zien!

Speel zelf 1.6; wat is je Steam ID?
 
  • Leuk
Waarderingen: BRM
Welkom! Op hoog niveau call of duty! Nice ^_^ Dan zit het met je reflexen wel goed gok ik ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: BRM