Het Verlanglijstje

Tactical Bear

Well-Known Member
24 apr 2017
482
575
Trophies
26
Ik dacht, ik maak een leuk topicje aan voor iedereen die een verlanglijstje heeft. Een bepaalde replica op het oog heeft, maar nog onbetaalbaar is (mijn geval nu) of een bepaalde set gear die je graag zou willen hebben, of gewoon collectie van dingen die je graag in de kast wil hebben!

Post raak, laat zien wat je hart begeert en we kunnen allemaal even met onze monden open zitten met een spuugbakje eronder.

Ik zal eerst beginnen.. ik kwam vandaag een hele, hele mooie DMR tegen! Een beest van een ding en super vet! De Umarex HK G28 GBB Limited Edition. Man man, wat een mooi ding is dat maar helaas gaat hij over de toonbank voor een "miezerige" €1000. Iets wat bijna onmogelijk voor me gaat zijn. Dus tot nu toe is het gewoon even dromen.

marq_g28_a.jpg

Zo die mag je met recht een beest noemen ja. :D:eek:

Ik heb sowieso nog een aantal replica's op het verlanglijstje staan.

Mijn eerst volgende aankoop zal de CM.045B (AK-74U) van Cyma zijn. Deze wil ik samen met mijn FireHawk voor CQB gebruiken.
400x245_product_media_FB2760(2).jpg

Voor outdoor games wil ik de Tokyo Marui Socom 16 halen.
047a8f98-8214-4cab-a8fd-b67d59802668
vKl7FHf.jpg

Ter afwisseling van mijn Tokyo Marui 1911A1 wil ik nog een USP Compact halen (ook van TM).
JrOk4nx.jpg

En dan daarna nog voor de heb nog een paar klassieke replica's. Zoals de MP40 van AMG, de MG42 van AGM en een P38 van WE. :cool:

Maar ja, elke replica betekend bijna altijd natuurlijk ook weer automatisch upgrades (barrel, hop up, nub), een bijbehorende sling, magazijnen, een red dot of iets dergelijks dus het loopt allemaal hard op financieel gezien. Eerst maar even die AK74U van Cyma.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: ChaoSState
Zeker een gaaf wapen Tactical. Alleen een beetje duur.:cool:

Mijn lijstje is als beginnend airsofter niet te gek en duur.

Primary: Specna Arms SA-V04
Mooie replica van goede kwaliteit en een mooie prijs. Ik zou hem graag willen spuiten in de kleuren OD net als mijn outfit. Maar daar moet ik even wat meer research naar doen voordat ik hem kapot maak.

https://gunfire.nl/product-dut-1152205877-SA-V04-KeyMod-9-Carbine-Replica.html

Sidearm: een C02 Desert eagle, 1911 of misschien zelfs dubbele beretta's of 1 enkele voor het CS:GO centiment.

Ik zou graag ook een aantal granaten hebben. Lijkt me leuk om mee te spelen.

Uiteindelijk als Airsoft mij bevalt zou ik graag nog een ouderwetse WO2 outfit. Van bijvoorbeeld een WO2 piloot. Maar dat weet ik nog niet zeker. In ieder geval iets wat niet veel voorkomt.

Oeh mooie lijstjes...

Ik heb nog een aantal dingen die ik wil.

Om mijn huidige loadout compleet te krijgen (dit jaar):
- battlebelt
- TM Hi-CAPA 5.1 + holster
- CQB TM P90

Sniper loadout (begin 2018)
- Fully upgraded sniper (L96 platform)
- gear nog niet besloten

DMR build (verre toekomst)
- VFC SCAR SSR DMR build
- gear nog niet besloten

Moet nog even door sparen dus :P

Ik heb alle replica's die ik wil, dus daar hoef ik er gelukkig geen meer van te kopen =P

Maar qua uniformen en gear en militaria heb ik nog een hele berg wat ik wil.

- Medusa autumn Gorka
- Butan uniform
- Echt AK hout voor mn AKM
- Complete originele NL loadout (zonder diemaco =P)
- Flora uniform (met jackboots uiteraard)
- Russische Cobra boots
- Nog heel veel oude Sovjet meuk
- Russische tank helm

• Leuk
Waarderingen: Nootfarmer, Igor en Stey
Ik wil graag de nieuwe brushless motor wel, de Novatech Xpert GP350, kost maar een schamele 230 euro voor een AEG motor XD.
Voor de rest wil ik nog mijn Multiglam loadout afmaken en een KCT loadout maken.

En dan zijn er nog genoeg replica's die ik heel graag zou willen hebben, maar als ik er dan toch een moet uitkiezen die heel speciaal is dan is het de:
HEPGUM-GR-01-0001-2L.jpg

Hephaestus HTS-14 GBB, oftewel de bullpup ak, jammer genoeg was hij nieuw al 570 dollar bij redwolf en wordt hij ondertussen niet meer gemaakt dus eentje vinden en kopen zal aardig duur worden.

Ik heb opzich alles al rond.

Wel nog op het lijstje:

- duikfles. Dan hoef ik minder vaak om lucht te bedelen. Ik heb ook geen vulpunt in de buurt.

- een m320a1 deze is voor mijn volgende project. Maar dit is lange termijn en verdere info hou ik voor mezelf (om het spannend te houden als ook om niet iemand anders te hebben die het maakt ;) )

Mijn huidige ''arsenaal'' aan replica's:

E&L AKSU

Dragunov SVD, met een echte SVD scope en het hout is ook authentiek. Mijn persoonlijke favoriete replica die ik bezit (merk van de replica weet ik niet :P)

TM Glock 17 (wil hier m'n night sights op monteren, maar ik durf hem nog niet uit elkaar te halen xD)

WE Makarov (defect, maar gaat nog gefixt worden)

Op mijn verlanglijstje staan nog:

E&L AK74, met hierop een PSO scope en een GP25 grenade launcher. De launcher puur voor de looks natuurlijk.Het idee dat ik voor deze replica had, is om er een DMR van te maken. Mede geïnspireerd door @ChaoSState

Bolle X1000 goggels (ga ik eind van de maand halen, i.v.m m'n grote montuur. M'n huidige goggels zijn goed, alleen ''te krap'' voor mijn montuur ;) )

Magnum Stealth 8.0 kisten (m'n huidige zijn nogal versleten, deze worden volgende maand vervangen xD)

Topcom Twintalker 9500 portofoon (staat ook hoog op m'n lijstje, heb gemerkt dat porto's/communicatie veel bijdraagt aan teamplay en elkaar vinden)

TTsKO Dubok BDU en broek (is onderweg, heb hem kunnen bestellen met hulp van @Stey ^^) Dan match ik eindelijk met hem en @Strelok :D

Wil hier later nog een extra setje van halen (kreeg ooit de tip van een oud-militair: Heb altijd 2 uniformen bij je, als je nat regent o.i.d) En is ook handig/leuk voor intro's.

En dan voor m'n AT Load-Out:

Plate carrier, hetzelfde model als dat de AT/politie gebruikt

MFH Combat broek, zwart

UBAC Coolmax, zwart

Warrior Duty belt, zwart

Warrior Elite Ops, double 9mm pouch, zwart

Kortom nog genoeg dus haha, leuk topic btw guys ^^

Ik zal eerst beginnen.. ik kwam vandaag een hele, hele mooie DMR tegen! Een beest van een ding en super vet! De Umarex HK G28 GBB Limited Edition. Man man, wat een mooi ding is dat maar helaas gaat hij over de toonbank voor een "miezerige" €1000. Iets wat bijna onmogelijk voor me gaat zijn. Dus tot nu toe is het gewoon even dromen.

marq_g28_a.jpg

Ze hebben hem liggen / staan bij airsoft inc. Ff vragen of ik er binnenkort even een paar testschoten mee kan maken.

Ik weet niet wat ik wil. Ik wil nog een DMR op basis van een M4, ik heb al 4 gearsets maar nog geen tan, dus die komt binnenkort nog. En ik wil nog een SMG, denk een MP5SD.

De AT set moet nog afgerond, alsmede mij ME Juggernaught pak.

Maar eerst nog patches maken, nieuwe dingen online en nog een berg andere dingen.

• Leuk
Waarderingen: Tactical Bear en Camilo
Qua replica's heb ik eigenlijk helemaal geen verlanglijstje meer. Alles wat mijn airsoft hartje begeert heb ik. Ook in de uniformen kom ik om. ( Ook al field ik maar 2 of 3 uniformen uit mijn complete collectie, lees rond de 60 uniformen )

- WE Tokarev
- E&L AK74N
- WE Glock
- LCT Zastava M70AB2
- Kalash AKSU-74
- GBB AKSU-74 (merk vergeten)

Wel zou ik graag 2 nieuwe airsoft replicas zien verschijnen....en als die er dan zijn, staan ze wel direct op mijn what to get lijstje..

De PAP M59 en de M76..

Oh, dat is moeilijk.

Ik wil er eigenlijk nog wel een CQB replica bij ondanks dat ik een AUG heb. En dan het liefst een old-school MP5. Of een UMP, dat mag ook ;)
Die komt er met een half jaar nog wel.

Voor outdoor wil ik nog wel een volledig geüpgrade sniper hebben, maar dat kan nog wel even wachten.

Voor de rest heb ik het meeste al dacht ik. Misschien nog een paar upgrades voor m'n DMR er bij? Gewoon omdat het kan natuurlijk haha.

Iemand mn canon camera + bende kopen? Dan kan ik op zoek naar een mooie PTW. En ik wil een tm glock 19, of toch een g17 met een agency slede kit.

Qua gear ben ik er wel. Op een kydex holster voor mn huidige g19 na.

• Leuk
Waarderingen: Sander