Keuzes, enzo
Volgens mij deed ferro concepts ook inserts..
Ff gekeken, maar alleen 5.56 en 7.62 inserts
Keuzes, enzo
Weet iemand of er inserts zijn voor M4 pouches zodat je er SMG mags van bijvoorbeeld een Mp5 of Mp7 in kan stoppen zonder dat deze rond slingeren wanneer je deze zonder in de pouches zou stoppen? Ik heb een vest met een vaste rij M4 pouches en heb niet zo'n zin om nu meteen een extra vest te kopen en pouches voor me Mp5 en toekomstige Mp7.
Peter?Het moeilijke aan hobbies de keuzes. Het Spiritus systeem is ook niet echt wat ik zoek in een carrier op het moment. Je hebt heel veel van die inserts die Peter ook al noemde, maar dan vaak voor inderdaad 5.56 of 7.62 magazijnen en niet voor 9mm zoals de mp5 of mp7. Ga proberen wat Peter me aanraden, modificeren van 5.56 inserts en was al van plan om me multiglam loadout wat te updaten dus dan haal ik daar voor ook mp7 pouches.
Die is idd specifiek gemaakt voor hun nieuwe micro rig. Eigenlijk zelfde concept als de Spiritus rig, maar dan iets minder modulair.Haley Strategic heeft ook een smg insert, maar het lijkt erop dat die alleen voor hun d3cr rig is.
http://www.haleystrategic.com/D3CRM-SMG-Insert-Black-Coyote
Peter?
Snap het eigenlijk wel, al onze loadouts lijken nogal veel op elkaar.. xDZag GW staan en zat niet op te letten , aangepast.
Wellicht even contact opnemen met de mensen van https://airlab.parts.Ik zoek een 6.03 barrel met r-hop al er in. Kan ze in US shops wel vinden, maar niet zo makkelijk in Europa. Weet iemand een goede bron voor zulke barrels? Lengte: liefst 310mm, tussen 300 en 315 kan ook.
Specifiek voor replica's of zoek je een grote "Sporttas" met wieltjes (want die verkopen ze gewoon bij de Action)?Ik ben op zoek naar zo een soort grote rolkoffer/tas
Specifiek voor replica's of zoek je een grote "Sporttas" met wieltjes (want die verkopen ze gewoon bij de Action)?
Of een mooie mp7 silencer halen
Het moeilijke aan hobbies de keuzes. Het Spiritus systeem is ook niet echt wat ik zoek in een carrier op het moment. Je hebt heel veel van die inserts die Peter ook al noemde, maar dan vaak voor inderdaad 5.56 of 7.62 magazijnen en niet voor 9mm zoals de mp5 of mp7. Ga proberen wat Arjen me aanraden, modificeren van 5.56 inserts en was al van plan om me multiglam loadout wat te updaten dus dan haal ik daar voor ook mp7 pouches.