Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

Ik ben opzoek naar Smith Optics OTW Turbofan goggles maar ze lijken overal uitverkocht te zijn. Weet iemand waar ik ze vandaan kan halen?

Bijlagen

• Schermafbeelding 2019-08-21 om 18.35.54.png
    Schermafbeelding 2019-08-21 om 18.35.54.png
    14,3 KB · Weergaven: 259
Helaas even 'vertaal deze pagina' aanklikken was genoeg om te zien dat ze de goggles niet meer hebben. Of vertaalt hij nou gewoon slecht? :p

Oh, toen ik gisteren keek vertaalde die nog naar wel op voorraad

Iemand die weet waar ik een umarex glock 17 gen 4 blowback unit vandaan kan halen?

Probeer Shogun of Krale schietsport eens en anders via Umarex een dealer in de buurt vinden.

Mvg Roy Aka Smitty

Probeer Shogun of Krale schietsport eens en anders via Umarex een dealer in de buurt vinden.

Mvg Roy Aka Smitty
Krale is voor mij aan t kijken, umarex zelf reageert helaas niet.
Voor de rest geen shops in NL die er aan kunnen komen. Misschien dat iemand t hier zo een twee wist.

In NL zal het zowiezo lastig worden.
Denk dat je daar buiten zal moeten zoeken.

Mvg Roy aka Smitty

Krale is voor mij aan t kijken, umarex zelf reageert helaas niet.
Voor de rest geen shops in NL die er aan kunnen komen. Misschien dat iemand t hier zo een twee wist.

Bij mijn allereerste poging om een AEG replica te upgraden, heb ik mijn G&G ARP556 wat toegetakeld.

Ik zoek nu een klein deel van de charging handle welke de afdekplaat bij de "ejection port" heen en weer schuift.
De veer was ook uitgerekt, maar deze heb ik al kunnen vinden.

Dus het is een klein lang staafje dat met 1 schroefje aan de charging handle zit en met een klein uitsteeksel de afdekplaat heen en weer schuift.
Voor een G&G ARP556.

Twee shops konden me hiermee niet helpen.

Alvast bedankt!

Ik ben opzoek naar Smith Optics OTW Turbofan goggles maar ze lijken overal uitverkocht te zijn. Weet iemand waar ik ze vandaan kan halen?

Hi Bax, De mijne staat nog te koop op t forum als je interesse hebt, ik heb die destijds uiteindelijk in de VS moeten halen.

Wss ben je beter af met een hele handle, een goedkope dan waar je dit onderdeel vanaf kan slopen weet denk ik precies wat je bedoelt. Kijk eens op airsoftpro naar de e&c complete handles.

Thnx for the tip. Ben nu naar een Krytac handle aan het kijken of dit kleine onderdeel over te zetten is. Deze lijkt er erg veel op.

Ik zoek een half hoge kast met een slot er op in de kleur wit (anders gaat de vrouw zeuren dat het niet past in het geheel ) graag een beetje betaalbaar metertje lang denk ik voor een aantal replica’ s en toebehoren
Heb er wel een paar gezien maar allemaal duurder dan 100 euro.waar kan ik zoiets evt kopen evt een iets andere kleur kan ook hoef tenslotte niet altijd naar mijn vrouw te luisteren

Laatst bewerkt:
Het is puur voor de replica vest etc . Maar hij moet ook op slot kunnen en dat zie ik bij deze kast helaas niet

Veel mensen maken zelf een kast of gebruiken een archiefkast of kledinglocker (Marktplaats).
Kassie.jpg

Ik ben persoonlijk van plan om zoiets te kopen omdat de ruimte waar ik op dit moment mijn replicas in heb opgesloten krap begint te worden.
Deze is op bol.com te vinden voor iets boven 150 euro.
9200000087693931.jpg