Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

Hallo Jeroen,

Welkom op ons forum. Leuk dat je je hebt aangemeld. Over het algemeen vinden we het erg fijn als je je zelf even voorstelt.
Dat kun je doen via onderstaand subforum:
http://www.airsoftclubnederland.nl/community/forums/stel-je-voor.8/

Daarnaast hebben we eigenlijk een forumtopic wat beter past bij je vraag, namelijk het grote "Waar kan ik dit product vinden" topic.
Ik stel voor dat je je vraag daar stelt.
Link:
http://www.airsoftclubnederland.nl/community/threads/het-waar-kan-ik-dit-product-vinden-topic.3005/

Ook hebben we voor het kopen en verkopen van artikelen aan aantal regeltjes, mocht je een post willen maken wanneer je een specifiek model op het oog hebt.
http://www.airsoftclubnederland.nl/...en-marktplaats-tevens-een-paar-regeltjes.577/

Succes!
 
Hey iedereen! Ik ben momenteel aan het onderhandelen voor een MP5K van het merk galaxy. Hij ligt helemaal uitelkaar en een aantal onderdelen missen. Weet iemand een goede plek waar ik reserve onderdelen kan halen? Of zijn de MP5 gearboxes universeel en zouden andere springguides ook passen? Ben momenteel op internet aan het rondkijken, maar nog niet veel kunnen vinden. Als ik weet wat voor GB er precies in zit geef ik even een update!
 
Ja zo goed als universeel, enigste wat je moet uitvinden is selector plate en hoe dat werkt, die kan nog tricky zijn. Die kan nog rottig zijn maar wat vraagt ie ervoor? Ze zijn nu bij gunfire ook niet duur.

Aah oke, ik heb er 50€ voor betaald.
 
Dat is wel redelijk, hij is 117 nieuw bij gunfire. Leuke dingen voor cqb is dit degene met folding stock of zonder.

Geen folding stock, maar misschien kan ik die nog los kopen. En ik wil hem misschien als sidearm gebruiken. Langs mijn sniper, dus dan moet hij zo ligt mogelijk zijn.

Maar het is meer een oefen projectje, om alles te laten werken en te upgraden enz.
 
Geen folding stock, maar misschien kan ik die nog los kopen. En ik wil hem misschien als sidearm gebruiken. Langs mijn sniper, dus dan moet hij zo ligt mogelijk zijn.

Maar het is meer een oefen projectje, om alles te laten werken en te upgraden enz.

Was een topic over op airsoft.nl, kwam er praktisch op neer dat het niet handig is, but who am I to ruin the fun. Ik had daar ook al gezegd, DSG MP5k voor suppresive fire en een sniper voor range XD.
 
Ik ben opzoek naar een mount plate voor een RMR dot sight op een Hi-capa/1911. Genoeg voor glocks te vinden, maar voor de Hi-capa bar weinig. Kan me toch niet voorstellen dat t niet bestaat.

Wie o wie kan mij helpen in mijn zoektocht.
 
Was een topic over op airsoft.nl, kwam er praktisch op neer dat het niet handig is, but who am I to ruin the fun. Ik had daar ook al gezegd, DSG MP5k voor suppresive fire en een sniper voor range XD.

haha, kan het altijd proberen! En anders word hij lekker voor CQB. Scheelt weer een tas. Weet jij toevallig wat voor accu erin past? Ik kan namelijk nergens de maten vinden van de binnenkant of een geschikte batterij. Ik heb wel gezien dat de accu niet te lang moet zijn, anders kan je geen Heckler en Koch slap doen.

Ik heb deze gevonden http://www.airsoftshop.be/nl/we-lipo-74v-1300mah-20c-stick-type.html Misschien dat dit iets is. Maar lijkt aan de dikke kant...
 
Laatst bewerkt:
Dunno, maar op de reviews stoppen ze er een 8.4 stick in dus een dunne lipo zou wel moeten passen, die WE lipo's zijn super overpriced en meh, je kan een 1200 mAh 7.4V 25C voor 7 euro kopen op hobbyking.
 
Dunno, maar op de reviews stoppen ze er een 8.4 stick in dus een dunne lipo zou wel moeten passen, die WE lipo's zijn super overpriced en meh, je kan een 1200 mAh 7.4V 25C voor 7 euro kopen op hobbyking.

I know, ik koop mn LIpo's op hobbyking. Ging meer om de maat.... Heb je een linkje naar die lipos die jij bedoeld? :)
 
Top! weet jij of er ook kortere zijn? Want als ik de charging handel naar achter wil trekken komt hij tegen de accu aan :p

En een H&K slap moet natuurlijk wel mogelijk zijn in het veld :rolleyes::rolleyes:

De 1200 mAh is maar 116 cm, wat echt veel korter is dan de gemiddelde NiMH, dus denk dat dit niet zo'n probleem zal zijn, 1300 mAh durf ik niet te zeggen, anders even zoeken in de hobbyking lipo finder.
 
Ik ben al een tijdje opzoek naar een elektrische pistol maar kan die nergens vinden. weet iemand waar ze verkrijgbaar zijn?
 
Ik ben al een tijdje opzoek naar een elektrische pistol maar kan die nergens vinden. weet iemand waar ze verkrijgbaar zijn?

Is wel redelijk globaal, dus welk model wil je, heb je een merk in gedachte, moet het binnen NL zijn? De CYMA glock AEP's zijn redelijk makkelijk te vinden zowel binnen nederland als er buiten, gunfire, taiwangun en qtac verkopen allen dat model (CM030 zo uit mijn hoofd).
 
  • Leuk
Waarderingen: Luca
Is wel redelijk globaal, dus welk model wil je, heb je een merk in gedachte, moet het binnen NL zijn? De CYMA glock AEP's zijn redelijk makkelijk te vinden zowel binnen nederland als er buiten, gunfire, taiwangun en qtac verkopen allen dat model (CM030 zo uit mijn hoofd).

Bedankt voor de snelle reactie en de CYMA glock AEP was precies waar ik naar opzoek was dus super bedankt daarvoor ook ;).