Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

De nieuwe Cyclone granaat kun je wel modificeren dat hij zonder lepel werkt, maar alleen de Tornado is door de rechter 'goedgekeurd'. Ook zijn er nog wel een aantal andere granaten zonder lepel, maar die heb ik in Nederland nog niet gezien.
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
Wil de discussie niet opnieuw openbreken, maar alle granaten zijn nog illegaal zelfs de tornado. Alleen omdat er een rechtzaak over is geweest waarin een gunstige uitspraak is geweest voor de eigenaar en dus is de kans groot dat dat in je voordeel werk als je ermee gepakt wordt. Maar er is geen wijziging in de wet en/of ontheffing waar je gebruik van mag maken doordat je NABV lid bent waardoor welke vorm van granaat dan ook legaal wordt. Sterker nog van wat ik heb begrepen willen ze er alleen maar strenger op worden...
 
  • Leuk
Waarderingen: NielsHoffland
De nieuwe Cyclone granaat kun je wel modificeren dat hij zonder lepel werkt, maar alleen de Tornado is door de rechter 'goedgekeurd'. Ook zijn er nog wel een aantal andere granaten zonder lepel, maar die heb ik in Nederland nog niet gezien.

Ik zal wat research er naar gaan doen.

Weet iemand toevallig waarom de tornado's niet meer gemaakt worden?
 
Wie weet of er bij de 3Division shop ook Nuprol 3.0 flessen worden verkocht?
 
Hoi mensen! Ik heb vandaag mijn Swisseye Raptor ontvangen en ik zou er graag een harde case voor kopen om 'm in te vervoeren. Ik heb op enkele websites cases gezien, maar die worden in de VS verkocht. Weet iemand waar ik ze hier in Nederland kan krijgen?
 
Hoi mensen! Ik heb vandaag mijn Swisseye Raptor ontvangen en ik zou er graag een harde case voor kopen om 'm in te vervoeren. Ik heb op enkele websites cases gezien, maar die worden in de VS verkocht. Weet iemand waar ik ze hier in Nederland kan krijgen?

Bij diverse airsoftshops kan je harde cases krijgen, wat zoek je specifiek? Airsoftwinkel.nl heeft meerdere soorten cases, dus kan mij indenken dat er meer shops zijn die dat verkopen.
 
Heh ik ben niet slim genoeg om out of the box te denken :p
Heb gezocht op Swisseye Raptor hard cases, kon niks in Nederland vinden, dacht er niet aan om andere brillendoosjes te zoeken :p
Thanks!
 
  • Leuk
Waarderingen: Valmijaan
Hee mensen! Ik zoek naar nep/replica/dummy munitie (liefts 55.6 en van metaal), gewoon voor de show. Op Google vind ik alleen maar rubbere nepkogels en sleutelhangers. Weet iemand waar ik dit kan vinden of is het illegaal?
 
Of het officieel mag weet ik niet.
Weet wel dat het verzekering technisch een probleem KAN worden als er bijvoorbeeld brand uit breekt.
 
Hee mensen! Ik zoek naar nep/replica/dummy munitie (liefts 55.6 en van metaal), gewoon voor de show. Op Google vind ik alleen maar rubbere nepkogels en sleutelhangers. Weet iemand waar ik dit kan vinden of is het illegaal?
excersitie munitie mag. Dat zijn alu patronen om de wapenhandelingen mee te oefenen. En ik heb wel een idee waar die te krijgen zijn, kom ik nog op terug.
 
  • Leuk
Waarderingen: Camilo en Jelle