Nog geen 3 euro inclusief verzendkosten vanuit China via EBay.
Piepschuim dus super licht maar blijft wel goed gebalanceerd staan.
Nog geen 3 euro inclusief verzendkosten vanuit China via EBay.
Piepschuim dus super licht maar blijft wel goed gebalanceerd staan.
Heb je evt. een linkje voor ons?
Hey!
Ik ben opzoek naar een helm, maar met specefieke M90 camo die bij mijn outfit past. Ik heb rondgekeken maar ik kan eigenlijk nergens helmen vinden met deze camo. Weet iemand een site waar ze dit misschien wel hebben? Of zal ik toch voor een helm cover moeten gaan? Bij Warq kun je zelf een Camo kiezen voor op de helm. Weet iemand of er een ander bedrijf is die dit ook doet maar dan op normale helmen?
Alvast bedankt!
Ik zou idd voor een standaard helm gaan met M90 cover. Makkelijker en goedkoper te vinden en op die manier kan je in de toekonst ook nog makkelijker switchen tussen camo's.
M90 is een vette camo, ben benieuwd naar je loadout pictures.
Bij Gunfire hebben ze Fast helmen van Emerson, deze heb ik zelf ook. Hij zit erg fijn + je kan er allerlei accessoires aan vastmaken dmv de "railing" aan de zijkanten. Extra tacticool dus. Zo kan je bijv je mesh mask aan de helm vast maken, scheelt weer eem strap over je oren heen. Ik vind dat een mesh mask daardoor ook weer wat beter zit. Als je voor deze gaat, raad ik je aan om voor de "duurdere" versie te gaan, omdat je die veel beter kan afstellen. Beter draagcomfort dus. Ik dacht dat die rond de 45 euro kost. Aangezien deze helmen best vaak gebruikt worden, kan je denk ik wel een M90 camo cover vinden. Dat zou ik wel eerst even uitzoeken als ik jou wasIk zal dan daar eens naar gaan zoeken, heeft iemand nog tips voor goede helmen? Voor niet een te dure prijs
En hoe werken helmet covers precies? Heb ik namelijk geen ervaring mee.
Als ik alles binnen heb zal dat zeker komen Ik vind M90 echt prachtig, en bij BunkerHill hoorde ik van veel mensen dat het goed werkte in het bos. Ook vind ik het altijd leuk om iets te hebben dat niemand anders heeft.
Bij Gunfire hebben ze Fast helmen van Emerson, deze heb ik zelf ook. Hij zit erg fijn + je kan er allerlei accessoires aan vastmaken dmv de "railing" aan de zijkanten. Extra tacticool dus. Zo kan je bijv je mesh mask aan de helm vast maken, scheelt weer eem strap over je oren heen. Ik vind dat een mesh mask daardoor ook weer wat beter zit. Als je voor deze gaat, raad ik je aan om voor de "duurdere" versie te gaan, omdat je die veel beter kan afstellen. Beter draagcomfort dus. Ik dacht dat die rond de 45 euro kost. Aangezien deze helmen best vaak gebruikt worden, kan je denk ik wel een M90 camo cover vinden. Dat zou ik wel eerst even uitzoeken als ik jou was
Aan de helm zitten clips waar je de strap van de mesh mask doorheen kan doen. Dus eigenlijk elke mesh mask (die je met straps vastmaakt) kan je er aan vast maken. Als je op youtube zoekt naar iets als "Fast helmet mesh mask" vind je een paar goede uitleg video's. Goggles kan je er op de zelfde manier aan vast maken, ik weet alleen niet of dat heel handig is. Als je de helm af wilt doen heb je namelijk geen goggles meer voor je ogen. Mocht het nodig zijn, kan je de helm dus niet buiten de safety af doen.Nog een vraag, Ik zou graag mijn Replica willen voorzien van een printje M90 camo
Bedankt voor de tip! Ik zal zeker even kijken, wat voor Mesh maskers passen erop? Ik neem aan dat niet elke erop kan. En goggles passen die er ook op? En hoe?
Aan de helm zitten clips waar je de strap van de mesh mask doorheen kan doen. Dus eigenlijk elke mesh mask (die je met straps vastmaakt) kan je er aan vast maken. Als je op youtube zoekt naar iets als "Fast helmet mesh mask" vind je een paar goede uitleg video's. Goggles kan je er op de zelfde manier aan vast maken, ik weet alleen niet of dat heel handig is. Als je de helm af wilt doen heb je namelijk geen goggles meer voor je ogen. Mocht het nodig zijn, kan je de helm dus niet buiten de safety af doen.
Bedankt voor de tips Ik ben nog even aan het kijken wat voor helm ik ga halen. Ik wil eerst even weten of de juiste cover erop kan.
Over die bril had ik nog niet nagedacht. Dat word geen bril aan de helm. :l
Heb hem zelf ook en heb gewoon WE green gas magazijnen gekocht. Wel dan Nuprol 4.0 erin gooien 2.0 is te zwak!
Groet,
Peter
Ik ben zelf nog bij com-bad geweest voor de WE magazijnen ( CO2 versie ) maar me patroon was naar 5 schoten leeg. Werken de greengas magazijnen wel goed en kan je der gewoon een mag mee leef schieten
Als je 4.0 gebruikt wel... met 2.0 kreeg ik hem soms wel soms niet leeg en bleef de slede ook niet staan als hij leeg was.
Nu een paar mag's met 4.0 geschoten en zelfs als ik wat sneller schiet gaat het goed.
Hey!
Weet iemand waar ik Tornado impact's kan kopen? Er zijn namelijk wel een aantal sites die ze verkopen. Alleen zijn ze eigenlijk altijd uitverkocht of belachelijk duur.
Alvast Bedankt!
Hey!
Weet iemand waar ik Tornado impact's kan kopen? Er zijn namelijk wel een aantal sites die ze verkopen. Alleen zijn ze eigenlijk altijd uitverkocht of belachelijk duur.
Alvast Bedankt!