Het "Waar kan ik dit product vinden?" topic

Recentelijk zag ik een YouTube filmpje waarin een kerel deze broekriemen aanprees. Echter verzendt dit bedrijf ze niet naar Nederland, weet iemand waar ik ze kan bestellen met verzending naar Nederland?
Heb zelf een soortgelijke riem van High Speed Gear (HSGI) gekocht bij Applied Orange in Schiedam. Betaal je wel wat meer voor maar in combinatie met de battle belt van HSGI werkt het perfect.
 
  • Leuk
Waarderingen: Man of War
Mijn advies: doe het niet. Spaar voor een lege plate carrier / tactical vest met molle en schaf losse pouches aan.
Voor het bedrag waar je nu dat vest van gaat kopen kan je zeker een paar kwalitatief goede pouches van kopen.

Koop in het begin alleen wat je nodig hebt en niet wat je allemaal in de toekomst denk te gaan gebruiken.
Ik had mijn loadout in gedachten al helemaal uitgestippeld en dus ook al aangeschaft voordat ik echt ben gaan skirmen. Mijn plan was om als real steel operator de boel wel even te ownen op het veld met zeker 10 kilo aan extra (onnodige) gear. Om er vervolgens achter te komen dat mijn conditie ruk is, ik daardoor zweet als een otter en, nog vervelender, mijn buik(je) in de weg zat bij bepaalde houdingen/handelingen. :oops: :D

Direct gevolg hiervan is dat ik nu al een hoop weer heb verkocht / in de verkoop heb staan omdat ik nu met veel minder gear rond loop. Geloof me, daar maak je geen winst op. :(

Het eerste besluit wat je dient te nemen is plate carrier of tactical vest.

Daarna: wat heb ik echt nodig? Utility, grenade, radio, tourniquette, hydration, admin pouches en zo kan je nog wel even doorgaan.... heel leuk maar ga je het echt gebruiken? Meer pouches = meer gear = meer gewicht. Een triple m4 kangaroo pouch is superhandig, maar ga je ook echt 3 pistool magazijnen kopen?

Kijk reviews op youtube en vraag bij skirms aan mensen waarom ze met bepaalde gear lopen. De meeste van ons zijn stiekem toch wel trots op hun gear en loadout omdat we er vaak best wel veel geld aan hebben uitgegeven + er goed over hebben nagedacht, dus maak daar gebruik van. ;)

Bij het plaatsen van je pouches moet je nagaan wat handig is. Dus ga staan, doe je vest/plate carrier aan en doe de verschillende handelingen na. Bijvoorbeeld reloaden en het switchen van je primary naar je secondary. Op die manier kom je er achter wat de natuurlijke bewegingen zijn en waar je de verschillende pouches moet plaatsen.

Bedankt voor de tips, ik ben op het moment even met Boudewijn aan het kijken wat handig is. Maar iedereen adviseerd eigenlijk gewoon om een leeg vest te kopen. En dan zelf de pouches kopen die nodig zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: Robbie en michielvdz
Ik ben ook begonnen met een kant en klaar vest maar de kwaliteit bleek erg slecht.
Nu bij Noorloos special equipment een tactical vest gehaald waar ik zelf alles op kan indelen.
En dat bleek eigenlijk de oplossing voor het probleem waar ik tegenaan liep bij het kant en klare vest.
Pouches te veel of te weinig en niet aan kunnen passen.
 
  • Leuk
Waarderingen: michielvdz
Jaaaaa! Daar ben ik weer. Ik ga waarschijnlijk morgen een standaard Runcam2 kopen om m'n videoloadout af te maken! Alleen nu ben ik natuurlijk op zoek naar een 25mm of 35mm lensje.. Ik heb echt heeeeel veel gezocht maar niks kunnen vinden..

Iemand enig idee waar je deze los kan kopen?
 
Ik heb daar al gekeken en daar heb ik ze niet gevonden.



Top die zoek ik.

Bedankt voor de reacties.

Hier nog een optie, Heb zelf twee jaar geleden een tan-kleurige cobra belt bij deze jongens gekocht (ze hadden een stand op de Extreme Euro Open (IPSC Handgun) waar deze belts ook hingen). Goede prijs/kwaliteit. Heb de HSGI gekocht omdat ik naast de tan ook een zwarte wilde hebben met de molle-battle belt eroverheen.

http://www.365-plus.com/belts
 
Afgelopen weken bij Bunkerhill heb ik een aantal replica's gezien. De Amoeba van @Doron vond ik erg gaaf, weet iemand wat de producutie naam is van deze replica. En wat voor upgrades hij heeft?

Ik post het hier omdat Doron niet zo vaak op het forum zit.
 
Amoeba is een beetje breed, het is iig een ARES, maar er zijn een hoop varianten van, een ACN lid kan waarschijnlijk wel het exacte model doorgeven, maar ik gok zelf op een ARES Amoeba Honey Badger model. Zijn heel goedkoop in Italie te krijgen (Sub 200). Upgrades kan ik niet zo iets over zeggen, maar een deel is toch wel proprietary zoals de spring guide, gears (of modifyen met een eigen magneet voor de EFCS), trigger unit en de gehele gearbox shell.
 
- zoek iets met molle, op die manier kan je alles op de plek zetten die jij wilt!
Dit to the max! Ik haat vesten met alles er vast op! /gargamel

Je hebt ook vesten met pouches in een standaard indeling uit de winkel, die wel te verplaatsen zijn! Dan heb je wel een compleet(ish, een loadout is idd nooit af ;) ) vest waar je mee kunt skirmen en ook mee kunt afstellen/afwisselen qua plaatsing.

Mijn porto pouch is bijvoorbeeld van mijn rug naar mijn voorkant gegaan sinds ik een waterzak op mijn rug heb. Nu kan ik zelf kanalen wisselen waar ik daar eerst buddy's voor nodig heb. Ik heb sinds afgelopen skirm een kleine admin pouch toegevoegd. Precies wat ik nodig had. Waar je met een vest met vaste indelingen soms een veel te grote admin pouch erbij krijgt waar ook een heel pistool magazijn in kan... Als je dat nodig hebt prima! Maar ik heb dat dus niet nodig :)

EDIT: Doron heeft de AM013.
 
Iemand enig idee welke shop ze de volgende items allemaal hebben?

Prometeus purple soft bucking
Firefly flat nub
Pdi of Prometeus pressision barrels 6.03 lengte 380mm
 
Airsoftentrepot heeft alle drie, maar de barrel en nub zijn uitverkocht, maar die setup is niet per se de beste flat hop meer. Barrel is wel een goede, heb zelf ook heel veel plezier van mijn PDI.
 
Airsoftentrepot heeft alle drie, maar de barrel en nub zijn uitverkocht, maar die setup is niet per se de beste flat hop meer. Barrel is wel een goede, heb zelf ook heel veel plezier van mijn PDI.

Wat raad jij aan dan? Wel uitgaande van een standaard scar hopup unit dus geen prowin.
 
Voor de barrel zou ik eens kijken bij de skirmshop, was voor mijn prometheus barrel een van de goedkoopste met voorraad.
 
Wat raad jij aan dan? Wel uitgaande van een standaard scar hopup unit dus geen prowin.

Ik bedoel een flat hopped G&G is ook een super goede met elke degelijke flat nub en die kun je 2 voor de prijs van een prometheus purple kopen. Qua nub zou ik zeggen, elke somewhat degelijke flat nub zal werken, zijn ook genoeg mensen die DIY M-nubs gebruiken en die werken ook ontzettend goed.

Ik heb ook de Prometheus purple met een firefly nub op een PDI barrel en ondanks dat die flat hop goed werkt, vind ik hem nou niet speciaal of beter dan andere.
 
  • Leuk
Waarderingen: Valmijaan
Iemand enig idee waar ik leuke stickersets kan halen? Beetje van patches style maar dan stickers liefst van alles wat, of zal ik ze dan beetje los moeten verzamelen?

Edit: heb al een website gevonden redbubble.com 10 stickers 50% korting en iets van 2,50 voor verzenden. Dus totaal 10 voor 15 euro not bad :)
 
Laatst bewerkt:
Op qtac.nl hebben ze een behoorlijke verzameling, deze zijn echter niet heel goedkoop.
 
Ik zoek een goedkoop mannequin hoofd om mijn headgear op te doen. Iemand enig idee bij welke (fysieke) winkel ik deze kan vinden? Bij een airsoft webshop kan natuurlijk ook, dan kan ik het meebestellen met de eerstvolgende bestelling, daar heb ik het alleen nog niet gevonden.