Klaagbaak!

Weer een bezorging:
UPS bezorger: u was niet thuis, morgen weer proberen
UPS bezorger: u was weer niet thuis, morgen weer proberen
UPS bezorger: u was weer niet thuis, pakket gaat naar UPS depot waar u hem op kunt halen.

Vreemd dat er niemand was want ik had het pakket naar een UPS parcel shop laten sturen zodat ik m op kon halen omdat ik ook een reguliere baan heb.

Nu komt het pakket volgende week maandag naar de parcel shop. Stelletje prutsers.

Dit :confused::mad:

a4N4jak-lsxTKjEHCObN7JNBKdIjR9LRlnnscEHgKDo.jpg
Mijn god zeg, ik ga bijna over m'n nek!:eek:

De klaagbak, komt ie dan he:

Op een fb groep bood een Rus die ik ken wat spullen aan die ie over had. Waaronder een winter VSR 93 camo suit, juiste maat en een die ik wil hebben. Hij hoefde er niks voor te hebben, moest alleen verzendkosten te betalen. Klinkt te mooi om waar te zijn, toch?

En ja hoor, de doaune heeft t onderschept.... Moet de waarde aantonen, terwijl t een gift is....

Van Evike een full face custom masker gekocht. Er staat bij dat hij getest is etc.
Dat is dus de grootste onzin!
De goggles houden wel gewoon bbs tegen, maar de impact laat duidelijk plekken achter die toch eruitzien als een zorg puntje.
Verder als je op het masker zelf schiet komen er letterlijk stukjes vanaf schieten elke keer....
NIET aan te raden dus.

• Leuk
Waarderingen: Boudewijn
Volgens welke normen is het getest? Want daarin staat precies gespecificeerd wat het masker moet aan kunnen. Welk gewicht en snelheid, bij bolle staat dit bijv op de website

Ben wel ns benieuwd naar hoe dat masker er nou uitziet dan :D

@RottenVampyr zou je een linkje kunnen posten? Ben zelf erg fan van Bolle mede door wat @Benniedictus al aangeeft. Ze zijn erg goed in het vermelden van specificaties / test resultaten van de goggles/brillen- in vergelijking met de standaard airsoft brillen.

De klaagbak, komt ie dan he:

Op een fb groep bood een Rus die ik ken wat spullen aan die ie over had. Waaronder een winter VSR 93 camo suit, juiste maat en een die ik wil hebben. Hij hoefde er niks voor te hebben, moest alleen verzendkosten te betalen. Klinkt te mooi om waar te zijn, toch?

En ja hoor, de doaune heeft t onderschept.... Moet de waarde aantonen, terwijl t een gift is....

Kan je geen log file sturen wat jullie voor overeenkomst hebben gesloten dat het dus een gift is en dat je alleen verzendkosten zou betalen..

Lekker op vakantie gaan en dan een dikke keelontsteking krijgen waardoor ik ineens een enorme onderkin heb en mijn mond amper open krijg..... op de dag dat we naar een steakhouse gaan van een wereldkampioen BBQen.

Gelukkig is het vlees zacht en makkelijk naar binnen te schuiven.

• Leuk
Waarderingen: lotte
voorlopig even geen skirms voor mij. vandaag 900eu armer om de auto door de APK te laten komen:(

Bezoek bij de politie voor een aangifte , niks bijzonder eigenlijk maar ze vroeg om mijn telefoonnummer , tot haar schrik zag ze de replica van mij die ik op mijn startschermpje heb staan , verschrikt en wit weggetrokken vraagt ze is die van mij ? mag je die hebben ?

Rustig uitgelegd dat het een replica was en dat ik lid ben van de NABV ,nog steeds niet gerust vraagt ze aan mij mag ik je telefoon effe meenemen en wat navraag doen ?

Ja hoor mevrouw dat mag en wacht even voor ik in de boeien word geslagen hier heb je me N.a.b.v pasje !! ......je wat ??? een andere agent lacht en zegt ik paintball ook af en toe , uhm meneer de agent dit is geen paintball maar airsoft , uhhh wat ? airsoft meneer dan schiet je met 6 mm balletjes .....kijkt me vragend aan en zegt nooit van gehoord :rolleyes:.

Deze replica die net af is stond op mijn schermpje (zie foto), misschien achteraf niet wijs , aan de andere kant nu weten ze in ieder geval wat meer .
bhg9nzujijk.jpg

Tja dat krijg je als je in een klein dorpje woont , leven ze nog in de jaren 80 hahaha

Laatst bewerkt door een moderator:
In ieder geval weer wat agenten laten zien dat deze hobbie bestaat! ;)

• Leuk
Waarderingen: Robin2k7
Wanneer je een nieuwe replica besteld en er meteen iets kapot is bij aankomst en dan de customer support van gunfire zo langzaam en ongeregeld is :|.
XRhRO9ml.jpg

Hmmm die is bij mij ook afgebroken. Slechte batch waarschijnlijk :(

Yeah iemand anders die ik ken, gaf ook al aan dat hij het vaker zag laatst, maar goed het is niet zo'n probleem. Easy fix, maar gunfire schiet niet echt op, lijkt wel of ze alleen de mails van de dag ervoor doen gezien het zolang duurt. Oh well ik zie wel wat ze als oplossing gaan geven.

• Leuk
Waarderingen: Wijnand
Yeah iemand anders die ik ken, gaf ook al aan dat hij het vaker zag laatst, maar goed het is niet zo'n probleem. Easy fix, maar gunfire schiet niet echt op, lijkt wel of ze alleen de mails van de dag ervoor doen gezien het zolang duurt. Oh well ik zie wel wat ze als oplossing gaan geven.

Ja, die helpdesk is wel puntje van aandacht voor ze. :)

Ik ga nu ff klagen. Vanmiddag me barrel/bucking/nub vervangen en moet tot morgen wachten om te kijken of ie niet te hard schiet :). En of ik het allemaal goed gedaan heb natuurlijk :P.

Schuren, slijpen en vijlen om de nieuwe bipod pas te krijgen op m'n Cyma M14.
Gelukkig helpt een dremel een heel eind, maar het blijft een hoop paswerk, de replica in elkaar schuiven en weer uit elkaar halen omdat het tóch nog net niet past...

Maar het is gelukt, hij zit erop! :D