ziet er goed uit maar mis in mijn eigen opinie qua winkels, Bunker 501 and Tactical loadout.Winkelaanbevelingen uitgebreid.
ziet er goed uit maar mis in mijn eigen opinie qua winkels, Bunker 501 and Tactical loadout.
Vind Bunker501 altijd mega duur en voor de service hoef je niet zoveel extra te betalen. Replica's beter gewoon uit Polen, Tsjechië of Frankrijk halen qua prijs.
thanks voor je reactie, je hebt daar waarschijnlijk gelijk in, maar sommige mensen kopen liever iets local vanwege garantie soms. liever support ik een winkel in nederland dan iets uit het buitenland.
ik hoor graag wat de betere opties zijn. ben zelf redelijk nieuw op airsoft gebied.Ik probeer ook zeker local te promoten hoor. Echter zijn er in NL ook stuk betere opties en is in mijn ervaring de garantie bij Bunker501 niet beter dan bij een gunfire.
Hallo allen, ik zit al een tijdje na te denken over een belangrijke iets dat nog mist in de beginnershandleiding: upgrades voor beginners.
De focus zal vooral liggen op aeg's, maar wil eventueel ook wel gbb pistolen erbij betrekken. Als je hier tips of opmerkingen voor hebt, ik hoor ze graag!
Een suggestie als eerste upgrade:
Deans connectors, heel goedkoop maar goed voor de replica.
Mosfet: kan je zo duur maken als je wilt maar maakt de replica bestand tegen doorbranden en je kan 11.1v gebruiken.
Shs full metal teeth piston: 8euro omdat ik veel gestripte pistons zie.
Is 12:1 icm high torque shs niet vragen om PME op 11.1? Niet echt iets beginners dus.
Misschien een onderscheid tussen geschikte replica's voor CQB vs open terrein? Zeker nu (per 1 april) de officiele normen voor replica's voor deze twee takken van sport nogal verschillen en omdat bijvoorbeeld lange AAs niet heel handig zijn in een CC omgeving en range er ook minder toe doet terwijl andere replica's weer slechte accuracy hebben maar een mooie rate of fire. Het wordt voor een beginnende speler best lastig met 1 apparaat zowel binnen als buiten te spelen zonder allerlei aanpassingen te moeten doen.Dank allen! Ik hoor graag van jullie als jullie nog specifieke elementen missen.