nieuw en vraag over DMR

Een goede bucking icm goede nub zorgt voor je hop up ja. Anders valt je bb na 20m uit de lucht zoals eerder genoemt

Maar zoals boven genoemden zeggen, ga eerst lekker skirmen. Een huurkit is natuurlijk ook anders dan je eigen stuff. Een aeg assault kan ook best wat meters halen zonder dat je er persee aan sleutelt. Ik ben in het diepe gesprongen door voor een m14 te gaan inplaats van een m4 platform. Ik ben er heel blij mee maar sla mijzelf soms nog voor de kop wat ik op mijn nek heb gehaald als beginner toen de tijd. V2 gearbox en v3 is heel veel info over te vinden. In mijn geval met een custom v7 gearbox ben ik best aan het zoeken geweest.

dat je zegt dat je met een m14 begonnen bent bedoel je dus ook als DMR?
ik ken ze alleen maar uit van de stijl WW2

dat je zegt dat je met een m14 begonnen bent bedoel je dus ook als DMR?
ik ken ze alleen maar uit van de stijl WW2

Verschil bij Airsoft is eruitzien als dmr of als dmr functioneren. Er zijn eisen aan hoe een dmr wat een dmr kan bij Airsoft zoals alleen singel shot mogelijk en vaak 2, seconden delay tussen de schoten.

dacht dat ik gelezen had dat dmr single shot 450 mocht, 2 second delay 500, klopt dit?
en als je kijkt naar wat het meest is toegestaan, wat zou dan het slimste zijn, wel of geen delay

dacht dat ik gelezen had dat dmr single shot 450 mocht, 2 second delay 500, klopt dit?
en als je kijkt naar wat het meest is toegestaan, wat zou dan het slimste zijn, wel of geen delay

Er komen weer nieuwe dmr regels aan Durf even niet uit m'n hoofd te zeggen wat die worden.
De huidige regels verschillen per veld. Maar hou 450fps zonder delay aan. Balls & Arrows houden weer 500 fps aan met 2 sec delay.

Bij veel velden is het anders. Als je overal wilt kunnen spelen is de 2 sec delay handig, maar hij moet in iedergeval alleen maar op single shot kunnen met geen mogelijkheid tot full auto!

ik woon omgeving eindhoven, wil dus ook daar ergens kunnen gaan spelen, of bijvoorbeeld fort knox en the chambers in belgie
zou het mogelijk zijn om in plaats van tussen full en semi auto te switchen, om te switchen tussen 450 single shot en 500 2 second delay?

Kan, voor 2 seconden delay heb je een Mosfet nodig waarop dat in te stellen is.

werkt een aeg niet doormiddel van een motor, en zo ja, zou je dan niet met zo'n mosfet of iets anders kunnen zeggen dat die bij stand 1 80% kracht moet leveren en bij stand 2 100%, waarbij die 20% verschil hierin dus 50 FPS is?

Ja de AEG heeft een motor, nee deze zorgt niet voor de FPS, dat doet de veer icm hoe lucht dicht je piston en cylinder is en hoe goed het aansluit op je hop up. Dus nee je kan niet met een motor instelling de FPS verhogen.

was ik net bij een andere thread ook achter gekomen, alsnog bedankt voor de bevestiging dan
zou een zwakkere of sterkere batterij dan uitmaken?
en is 500 fps met 2 second delay eigenlijk niet een sniper?

en is 500 fps met 2 second delay eigenlijk niet een sniper?

Nee. Een sniper is bolt action. Iedereen is natuurlijk vrij om te kiezen wat voor replica die wilt. Maar aan de hand van je berichten zou ik het ten zeerste afraden om met een dmr te beginnen. Haal een m4/ak/iets met een v3 gearbox. Zo heb je veel meer plezier aan de hobby dan dat je loop te kutten met het bouwen van een dmr.

Er staan honderden dmrs en sniper online te koop omdat het toch niet zo leuk speelt als mensen verwachten.
Een goed geupgrade aeg doet sws naar mijn idee niet veel onder voor een dmr.

• Leuk
Waarderingen: JWieleman
ak wil ik zowiezo niet, vind ze niet mooi, wat ik het liefst wil is iets dat lijkt op, of om te bouwen is tot de replica die ik al eerder heb laten zien, lange loop, adjustable sniper stock, zit te denken aan een wegklapbare zoomsight samen met een red dot achtig iets, of een acog i.p.v. eerder genoemde sight combo
zou je kunnen uitleggen wat een v3 of v-weet-ik-niet-wat uitmaakt
en wat een zwaardere piston doet(heb dit in andere topic iets onduidelijks over gelezen)