nieuw en vraag over DMR

kijken eens op youtube naar de kanalen van airsoft tech. Hier wordt veel uitgelegd zowel in werking als hoe je bepaalde dingen kan vervangen.

• Leuk
Waarderingen: Emryss_Albion
Welkom op het forum! Volgens mij ben je al goed geholpen.

Gunfire.pl en Taiwangun.com zijn scherp geprijsd en in Europa.
Wil je liever binnen Nederland zodat je het eerst kan vasthouden dan is Unit13 in Sittard en Com-bat in Geldermalsen ook aan te raden.
Al Heeft de eerste wat meer hangen qua replica's.

Het zal ondertussen wel duidelijk zijn. Maar alles van magazijn tot kolf of internals mag je niet hebben zonder nabv pas. Wacht hier dan ook netjes mee. We hebben geen zin met zn allen om straks nog strengere regels te hebben doordat mensen toch al delen in huis halen.

tnx en was ik ook niet van plan
zit nu gewoon maar een lijstje te maken met wat ik allemaal wil

Ah goed bezig. Duurt het nog lang voordat je 18 wordt? Ik vond het namelijk al een hele zit tot mn pasje binnen was:p

Dat is nog te overzien. Ben benieuwd naar wat het wordt tegen die tijd. Nu heb je mooi nog even om alles uit te zoeken en een spaarpotje te maken voor als het zover is.

grootste nadeel qua spaarpot is is dat ik mijn rijbewijs nog niet heb, dus zoveel mogelijk ook bij 'sinterklaas' en mijn verjaardag vragen qua gear
als ik het onthoud zal ik het eindresultaat zeker ook hier delen, maar ik moet wel toegeven dat ik door de bomen het bos niet echt meer zie qua informatie die ik moet gebruiken, speelt mijn onzekerheid denk ik ook wel een rol in

maar ik moet wel toegeven dat ik door de bomen het bos niet echt meer zie qua informatie die ik moet gebruiken

Daarom is hier ook al meerdere keren geadviseerd om van het DMR idee af te stappen en gewoon een leuke aeg te halen. Dit maakt het voor jezelf veel leuker om mee te beginnen. Wanneer je het spelletje door begint te krijgen, weet wat je speelstijl is kan je altijd nog naar een nieuwe replica kijken. Die mosfets, swiss cheesen, short stroken, gear ratio etc etc komen allemaal vanzelf wanneer je wat langer bezig bent met de sport.

• Leuk
Waarderingen: JWieleman
Dat is met de info hier op het forum redelijk makkelijk te beperken tot een selectie van +/- 5 merken

Heel makkelijk, aeg? M4 of ak? Lang model of kort? Budget? Als je dat eens zegt kunnen we je beter helpen.

Vooral budget is een belangrijke beslissing en bedenk ook of dat inclusief magazijnen, accu's, attachments, richtmiddelen etc is.