Nieuw member :)

Nee nog niet! ik heb tot nu toe alleen nog maar gespeeld bij ghost town (1 keer) ik vond het persoonlijk erg leuk maar het was een avond skirm en die vriend van mij had nog geen flashlights voor zijn guns dus ik ging elke keer af, terwijl ik niets zag. (waar is dark forest?)
Ulicoten, onder Chaam!

De standaard aanrader is om ook eens buiten te spelen, ipv alleen CQB. Het speelt namelijk heel anders. Persoonlijk vond ik Outdoor nog leuker :)

Ulicoten, onder Chaam!

De standaard aanrader is om ook eens buiten te spelen, ipv alleen CQB. Het speelt namelijk heel anders. Persoonlijk vond ik Outdoor nog leuker :)
Ja precies dat was inderdaad ook mijn instelling! Ik geef niet zomaar op hoor haha! Dankjewel voor de tip! mocht ik je tegen komen dan zal ik me beter voorstellen :), oja en ik was alvast even aan het kijken naar diverse replica's, wat denkt u persoonlijk van de cm16 raider (taiwangun.com)? ik vind hem wel mooi omdat hij niet te duur is, hij heeft een rails voor extra flashlight en zooms enz.

U? U??? O. O;;
Ik ben nog gewoon een jij hoor xD

Tja, ik geef nogal wat uit aan airsoft per maand. Ik ga gemiddeld 2x skirmen en dan zit je al op 50 euro. Voor een student is het wel lastig.
Ik weet niet of je al wat gear enzo hebt, daar kan je onder andere op besparen door bij de dump spullen te kopen.

Maar zeg het in het vervolg alsjeblieft geen u meer tegen me D:
Ik ben pas 32 en anders gaan andere forumleden zich wel heel oud voelen xD

U? U??? O. O;;
Ik ben nog gewoon een jij hoor xD

Tja, ik geef nogal wat uit aan airsoft per maand. Ik ga gemiddeld 2x skirmen en dan zit je al op 50 euro. Voor een student is het wel lastig.
Ik weet niet of je al wat gear enzo hebt, daar kan je onder andere op besparen door bij de dump spullen te kopen.

Maar zeg het in het vervolg alsjeblieft geen u meer tegen me D:
Ik ben pas 32 en anders gaan andere forumleden zich wel heel oud voelen xD
haha oke oke! ik probeer gewoon netjes te blijven haha, ja ik bedoel ik werk wel hoor maar wat je zegt 50 euro per maand en dan komen alle vaste kosten er ook nog bij haha.

Is maar hoe gek je het wilt maken ;) je kan ook 1x per 2 maanden gaan.
En bij airsoft kunnen gelukkig ook een hoop dingen goedkoop.

Is maar hoe gek je het wilt maken ;) je kan ook 1x per 2 maanden gaan.
En bij airsoft kunnen gelukkig ook een hoop dingen goedkoop.
maar als je maar 1x in 2 maanden gaat dat is dan 6 x per jaar bijvoorbeeld is dat dan niet zonde van je geld? of is dat het 100 % waard ook al zou je wel minder gaan

Ik ben ook een student. Het duurste heb ik al gehad (gear en replica etc). Ik ga per maand 1x naar bunker hill en dat kost mij rond de 30-60 euro. Ligt er aan hoeveel dagen je gaat 1 dag is 30 euro 2 dagen 60 euro.

Ik ben ook een student. Het duurste heb ik al gehad (gear en replica etc). Ik ga per maand 1x naar bunker hill en dat kost mij rond de 30-60 euro. Ligt er aan hoeveel dagen je gaat 1 dag is 30 euro 2 dagen 60 euro.
En tot nu toe is dat het wel echt waard geweest? Ik ben gewoon benieuwd he haha

maar als je maar 1x in 2 maanden gaat dat is dan 6 x per jaar bijvoorbeeld is dat dan niet zonde van je geld? of is dat het 100 % waard ook al zou je wel minder gaan

Voor mij is het al waard als ik heel het jaar niet ga.
Vind het ook gewoon geweldig mijn replica's vast te houden of ze te zien of lekker bezig te zijn met sleutelen of lekker in de tuin schieten.
Voor mij is Airsoft meer dan alleen skirms maar dit ligt voor ieder persoon anders.

• Leuk
Waarderingen: Robbie en Pietjepuk123
Voor mij is het al waard als ik heel het jaar niet ga.
Vind het ook gewoon geweldig mijn replica's vast te houden of ze te zien of lekker bezig te zijn met sleutelen of lekker in de tuin schieten.
Voor mij is Airsoft meer dan alleen skirms maar dit ligt voor ieder persoon anders.
Super leuk om te horen man! Ja ik snap het principe van überhaupt de replica's hebben ook al wel ja

• Leuk
Waarderingen: Valmijaan
Welkom op het forum! Laten we elkaar hier allemaal vooral tutoyeren ;-) Airsofters zijn de moeilijkste niet!

Je kunt de sport zo duur maken als je zelf wil. Voor 250 euro heb je al een loadout, en een beginnersreplica waar je goed mee uit de voeten kunt begint bij 250 ongeveer.

Tel daar je VOG + NABV bij op en je weet wat je kwijt bent.

Skirms veelal 25-30 per dag, en daar tel je de bb's + benzine bij op :-)

• Leuk
Waarderingen: Tjeerd
Ben nog op geen skirm geweest en ik vind het alles nu al waard... Maar ik ben dan ook geen student.

• Leuk
Ja precies dat was inderdaad ook mijn instelling! Ik geef niet zomaar op hoor haha! Dankjewel voor de tip! mocht ik je tegen komen dan zal ik me beter voorstellen :), oja en ik was alvast even aan het kijken naar diverse replica's, wat denkt u persoonlijk van de cm16 raider (taiwangun.com)? ik vind hem wel mooi omdat hij niet te duur is, hij heeft een rails voor extra flashlight en zooms enz.
Het is inderdaad je ;)
De CM16 Raider is een mooi starters replica. Overal lees je dat deze wordt aangeraden. Ik heb zelf al een skirm gespeeld met de CM16, zonder die ris rails, en dat ding schoot stock echt aardig! Beter dan de huur g36 bij Dark Forest in ieder geval. (2x een minder goed magazijn ontvangen)
Enfin, zelf ga ik waarschijnlijk voor de G&G CM16 SR L, net wat meer, maar ook weer duurder.
QTAC.NL verkoopt de G&G's hier in NL voor een aardig prijsje, dus ik zou zeggen, check die anders ook eens? Wellicht meer Shops die ze voor een mooie prijs verkopen. GunFire schijnt ook een goeie te zijn uit Polen.

• Leuk
Het is inderdaad je ;)
De CM16 Raider is een mooi starters replica. Overal lees je dat deze wordt aangeraden. Ik heb zelf al een skirm gespeeld met de CM16, zonder die ris rails, en dat ding schoot stock echt aardig! Beter dan de huur g36 bij Dark Forest in ieder geval. (2x een minder goed magazijn ontvangen)
Enfin, zelf ga ik waarschijnlijk voor de G&G CM16 SR L, net wat meer, maar ook weer duurder.
QTAC.NL verkoopt de G&G's hier in NL voor een aardig prijsje, dus ik zou zeggen, check die anders ook eens? Wellicht meer Shops die ze voor een mooie prijs verkopen. GunFire schijnt ook een goeie te zijn uit Polen.
dankjewel! ja ik zie dat ik een foutje hebt getypt haha ik schreef dat de raider op taiwangun was maar ik bedoelde qtac, ik keek op meerdere tegelijkertijd haha

dankjewel! ja ik zie dat ik een foutje hebt getypt haha ik schreef dat de raider op taiwangun was maar ik bedoelde qtac, ik keek op meerdere tegelijkertijd haha
Denk al eens na of je high caps of mid caps wilt gaan spelen. Ik wil graag met mid caps gaan spelen, komen wat meer handelingen bij en gear, maar zorgt voor meer realisme naar mijn mening.
En bedenk wat voor batterijen je wilt en lader, dit moet je niet vergeten in de begroting ;) Anders kan het flink tegen vallen!