Nieuw member :)

Denk al eens na of je high caps of mid caps wilt gaan spelen. Ik wil graag met mid caps gaan spelen, komen wat meer handelingen bij en gear, maar zorgt voor meer realisme naar mijn mening.
En bedenk wat voor batterijen je wilt en lader, dit moet je niet vergeten in de begroting ;) Anders kan het flink tegen vallen!
Dankjewel! ik ben eigenlijk best wel bang wat mijn ouders ervan gaan vinden als ik opeens replicas in huis haal haha

Dankjewel! ik ben eigenlijk best wel bang wat mijn ouders ervan gaan vinden als ik opeens replicas in huis haal haha

Dat soort dingen altijd bespreken! Kan even een zure appel zijn waar je doorheen moet, maar als je de sport uitlegt, de regelgeving en dat je niet als een geradicaliseerde hollandse knaap de straat op gaat maar 't echt een sport is, zal 't wel meevallen hoop ik.

Dat soort dingen altijd bespreken! Kan even een zure appel zijn waar je doorheen moet, maar als je de sport uitlegt, de regelgeving en dat je niet als een geradicaliseerde hollandse knaap de straat op gaat maar 't echt een sport is, zal 't wel meevallen hoop ik.

Precies wat Joris zegt. Dit is niets wat je stiekem moet doen, of zomaar even in huis moet halen. Je woont bij je ouders, dus ze moeten geinformeerd worden. Er moet ruimte zijn voor jouw replica's, maar ze moeten het ook goed vinden. Met een goede uitleg is dat zo gepiept denk ik ;)

• Leuk
Waarderingen: Tjeerd
Heeej Tjeerd!

Welkom op dit awesome forum ;)

Precies wat Joris zegt. Dit is niets wat je stiekem moet doen, of zomaar even in huis moet halen. Je woont bij je ouders, dus ze moeten geinformeerd worden. Er moet ruimte zijn voor jouw replica's, maar ze moeten het ook goed vinden. Met een goede uitleg is dat zo gepiept denk ik ;)

Ik moet zeggen.... toen ik mijn vuurwapenverlof aan vroeg en eerste eigen vuurwapen aanschafte waren mijn ouders op vakantie... (ik was 18 of 19).... en ondanks dat ik toch voorzien was van redelijk strenge ouders was de reactie "ow.... ok" toen ik het ze vertelde na hun vakantie.

Wellicht speelt het wel mee dat ik al 3 jaar in de schietsport actief was, maar... buiten dat...

COMMUNCATION IS KEY!

niets stiekem doen